Ässät hankki ominaisuuksia, kehityskelpoisen rungon, josta voidaan toivottavasti muokata vähintään uusi Seppälä.
Tässä asiassa Tosifanin kanssa samoilla linjoilla. On sellainen pelaaja, jonka pelaamista olen viime vuosina nähnyt ihan riittävän paljon. Ja olen monesti miettinyt, että mitä saisi aikaan, jos saisi kunnolla vastuuta.
Luisteluvoimaa löytyy ihan kiitettävästi ja omaa myös kiekollisia taitoja. Tämän kauden pisteet eivät vastaa potentiaalia, koska edellisessä seurassa Heiskanen, Kaski ja Eronen kantoivat suurinta kiekollista vastuuta puolustuksen osalta. Takana kuitenkin kolme liigakautta, joilla tehnyt 10-20 pistettä. Uskoisin, että suuremmalla vastuulla tulee tekemään pisteitä ihan hyvin. Jos ei tee, niin saadaan ainakin liigatason puolustaja alakertaan.
Ilveksessä oli vähintään top4-pakki, parhaimmillaan ykkösparin puolustaja. Ja jos ilkeyttä haetaan, niin eikös se ollut Salmela, joka Jyp-sarjassa veti jonkun JYPin pelaajan pystyyn ja sai viiden ottelun pelikiellon. Ja v-tyyliä löytyy pelityylistä muutenkin. Olen itse nähnyt yhdessä Tampereen paikallisottelussa, miten Salmela kuumensi Savinaisen ihan raivon partaalle. Eikä lähtenyt karkuun.