Mua ei kiinnosta pistekeskiarvo pätkääkään saatikka piiloutuminen (itse aiheutettujen) loukkaantumisten taakse. Mua kiinnostaa vain faktat ja fakta oli se että Ässiä ei ikinä ennen perseraiskattu kotona noin montaa kertaa kuin tällä kaudella. Vaikka ollaan oltu liigajumbojakin joskus niin kotona on silti oltu kohtuullisen ryhdikkäitä ja nämä paskat otteet ovat olleet vieraissa.
Toinen fakta on että maalivahdille tuli hymy kasvoille ja kiekkokin alkoi tarttua edes kohtuullisesti sen jälkeen kun valmentaja vaihtui.
Vaikka miten jyrkipuolue haluaisi ajatella niin kolmas fakta on se että joukkue vaan ei pelannut enää valmentajalleen. Väliinpitämätöntä ja huolimatonta peliä. Olisin ollut valmentajan vaihdon kannalla vaikka urheilutoimenjohtaja olisi ollut
@Dee Snider ja kakkosvalmentaja hänen opponenttinsa
@TosiFani kun pelistä nyt vaan näki että eväät oli syöty ja kelkka lähtenyt syöksymään kohti rinteen pohjaa. Onneksi Miku sai pelastettua edes vähän. Sillä minkä nimisiä avainhenkilöt ovat ja millainen on heidän keskinäinen suhteensa ei ollut tuossa tilanteessa paskankaan väliä.
Tää nyt oli hauska provo, mutta kyllä mulle riittää paikka kahdeksan joukossakin. Saavutus mihin ystäväsi Jyrki ei kyennyt.