Olen samaa mieltä.
Jos kirjoittajan suurin anti on erinäisten haastattelujen referointi ja "myötäeläminen" niin toivoisin ko. hahmon keksivän uuden harrastuksen.
Olen samaa mieltä.
@nahkis, kai sen saa täältä jotenkin blokattua, en ole perehtynyt....
Olen samaa mieltä.
Mutta varsinaiseen aiheeseen palatakseni; jossain haastattelussa S. Kapanen tai joku muu taisi todeta, että lähtijöiden määrä yllätti. Tämä on sinänsä mielenkiintoinen prosessi ja omalla tavallaan kuvaa miten heikko pelaajien sitoutuminen on Kuopioon. Ei se ehkä sittenkään ole se paras paikka muailmassa pelata jiäkiekkoa, varsinkin kun syystä tai toisesta kuulemma on jollain mennynnä kus piähän.
Olen samaa mieltä.
Jos mä olisin nyt se kuuluisa "oikea mies puikossa" niin soittaisin Juuso Puustiselle / P. Lehdolle. Listoilla on parikin suomalaista huippupakkia, esim. J. Jalasvaara ja P. Lindblom. Tarjoaisin kuukauden diiliä, tulkaa tänne ja hommaa niille siinä välissä "oikea työpaikka". Päivätkin (ehkä) riittäisi, ettei ko. hahmot joutuisi Suomen verotukseen.
Olen samaa mieltä.
Mutta enhän mä ole se "oikea mies". Nykyään tuntuu riittävän 80-luvun silmälasit, nasaaliääni ja rumat viikset.
Olen samaa mieltä.
E: korjattu typoja