Tommi Taimi on loukkaantunut, miksi hän olisi tulossa Poriin?
Yritin jatkaa tuota Perttulan huumoria, että kaikkia vapautuvia ex-porilaisia pelaajia ei voida palkata. Ja kai se TT:kin joskus kuntoon tulee vai onko tiukkaa faktaa, että ura on paketissa?
Taimi vois olla hyvä hankinta ensi kaudelle kun ainakin Matushkin menetetään.
Taimi on sellainen palkkasoturi, että näinköhän tuota uskaltaisi enää "kotiuttaa" vaikka olisi esimerkiksi ensi kaudelle saatavilla?
Ensi kausi tulee olemaan äärimmäisen mielenkiintoinen, tälle kaudelle suurin jännitysmomentti on Salmisen kotiutus.
Ankka se on tuokin, että rahaa kerättäisiin Salmisen sopimukseen.Ankkoja on ammuttu alas siihen tahtiin, että ei kovin helposti kannattaisi innostua heti mistään. Esimerkkinä nyt vaikka Kärjen ja Ahon tapaus, sekä Salmiselle aloitettu rahankeruu yrityksiltä. Mutta siltikin, jos Salminen nyt menee ohi, niin kyllähän se kirpaisee.
Ankka se on tuokin, että rahaa kerättäisiin Salmisen sopimukseen.
No silloin olet kuullut väärin tai työntekijä on väärässä tai sitten Perttulan rouva valehtelee. Jos tuo jälkimmäinen olisi totta, niin uskottavuus putoaa samantien alle Sipilän.Voi toki olla, mutta kyllä minä kuulin Ä-kirjaimella alkavan yrityksen työntekijän kertovan että rahaa koitetaan kerätä.
Voi toki olla, mutta kyllä minä kuulin Ä-kirjaimella alkavan yrityksen työntekijän kertovan että rahaa koitetaan kerätä.
Tämä minullekin tuli mieleen eilen, kun noita Perttulan kommentteja luin. Tällöin ei tietenkään olisi varsinaisesti mikään kerääminen kyseessä (vaan juuri lisämyynti), mutta yhteistyökumppaneille soittelu (josta jotkut palstalaisista kuulleet) pitäisi silti paikkansa.Perttula puhui myynnin lisäämisestä, ei keräämisestä. Esimerkiksi Salmisen pelipaidassa on varmasti vapaata mainostilaa, yrityksille saatetaan tarjota Salmista kummipelaajaksi jne.
Kuulemani mukaan Kärki OLI kyllästynyt Ahon touhuihin. Kuten muissakin ammateissa, asioista pystytään joskus puhumaan ja sopimaan. Varsinkin kun työ ei uudessa paikassa sujukaan, saattaa vanha työantaja olla sittenkin ihan hyvä. Asiat eivät ole niin mustavalkoisia edes jääkiekossa. Itse olin siis siinä ymmärryksessä, että Aho ei ole Kärjelle todellakaan ensimmäinen vaihtoehto valmentajaksi, mutta onneksi välit on kunnossa ja saatiin Jarno takaisin.Ankkoja on ammuttu alas siihen tahtiin, että ei kovin helposti kannattaisi innostua heti mistään. Esimerkkinä nyt vaikka Kärjen ja Ahon tapaus, sekä Salmiselle aloitettu rahankeruu yrityksiltä. Mutta siltikin, jos Salminen nyt menee ohi, niin kyllähän se kirpaisee.
Osaako kukaan heittää suuntaa antavia lukuja, paljonko Ässien pitäisi Sakkea varten saada fyrkkaa kasaan?
Edelleenkään en millään jaksa uskoa kuin loppukauden mittaiseen sopimukseen jos Poriin tulee, koska agenttinsa antoi jo aiemmin ymmärtää vähän siihen sävyyn, miten hänen mielestään Sakke on liian hyvä liigaan..
--agenttinsa antoi jo aiemmin ymmärtää vähän siihen sävyyn, miten hänen mielestään Sakke on liian hyvä liigaan..
Osaako kukaan heittää suuntaa antavia lukuja, paljonko Ässien pitäisi Sakkea varten saada fyrkkaa kasaan?
Samaa mieltä. Ei millään tarjota Salmiselle tuollaisia liksoja...Empä usko että missään sarjassa maksetaan Salmiselle puolesta vuodesta 250-300K. Totuus on ehkä max 75% tuosta. DEL:ssä maksetaan tuollaisia summia lähinnä kahden passin kanukeille ja olisihan se nyt jääkiekollinen itsemurha alle kolmekymppiselle lähteä Saksaan pelaamaan.
Viime kausien näytöt ovat niin kehnoja että nyt olisi tarpeen uusi alku.
Kuulostaahan tuokin jo aika isolle summalle. Itse veikkaan, että Sakke olisi saatavissa jo satkulla... Tuo 150 voisi silti olla sellainen summa, jonka "itsekin" olisin silti valmis maksamaan...Minusta se pitää olla niin, että se on 150k loppukaudesta Ässissä, ja sitten Sakke ottaa tai jättää. Ei penniäkään enempää, ja piste. Tuossakin on ehkä jo jokunen kymppitonni hyvän miehen lisää, etenkin muistetaan että Dynamosta on kuitenkin tulossa ne kipurahat
Sakke tarvitsisi nyt sen uuden vauhdin hyytyneen tilalle ja ennen kaikkea peli-ilon takaisin (kuten agenttikin tuossa jutussa sanoi). Ja näitä olisi Porissa kyllä varmasti tarjolla, kenties jopa paremmin kuin missään muualla tällä hetkellä. Sakke arvottaa tässä nyt koko uransa jatkoa, se hänen pitää muistaa ja agenttinsa myös..
Kuulostaahan tuokin jo aika isolle summalle. Itse veikkaan, että Sakke olisi saatavissa jo satkulla... Tuo 150 voisi silti olla sellainen summa, jonka "itsekin" olisin silti valmis maksamaan...