Joukkueen rakennus kaudelle 2016–2017

  • 604 057
  • 3 468

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ehkä Mullane ei halua itse jäädä? Paska kaupunki ja joukkue? Muualta parempi diili?
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Mitämitä, Alhgren vispasi hienosti kiekon tolppaan ja meinasi tehdä kauden ekan maalinsa. Eikä kukaan ole vinkumassa jatkosopparia??
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pahvia vaan, on niin tehokas kaveri! :)
Olikos se pari kautta sitten ja silloinkin Tps vastassa ja Ahlgren veivaili samantyylisesti, silloin saldona ylärima. Muistaako joku muukin?
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Pahvia vaan, on niin tehokas kaveri! :)

"Juha" voisi hyvinkin jatkaa reservipelaajana joka pistetään Mestikseen kiekolliseen rooliin hakemaan onnistumisia. Todellinen outolintu jolla on tavallaan paljonkin ominaisuuksia mutta mitään ei lopulta tapahdu. Eli hyvä luistelu, kiekonkäsittely jne. löytyy mutta jotenkin kummasti kaikki onnistumiset ja yleensä osallistuminen kiekolliseen peliin jää puuttumaan. Pelkkä liigaringissä roikkuminen ei johtanu tällä haavaa mihinkään.
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Saarela, Gratton ja pakiston kolme mestaria ovat menetyksiä. Kaikille muille tervemenoa ja onnea jatkoon, ihan hyvä että ovi käy tämän kaltaisen kauden jälkeen.
Noista neljää kyllä kaipaan, en Grattonia, vaikkakin on hauska veijari, siitä saa plussaa. Eipä olisi uskonut (ennen kauden alkua), että pelailee kiltisti. Yksi mylly ja olikos se 3 maalia, lisäksi kauden kamalin sikailu kohdistui häneen. Noista muistakaan ulkomaalaisista (Andya lukuunottamatta) ei juurikaan mitään ihmeellistä jäänyt käteen. En pistä vastaan, vaikka Mullane, Hansen ja Vance täällä pelaisivat ensi kaudellakin, on äijissä ihan ainesta, mutta silti voisi tuonkin osaston scouttaus joskus osua hieman laadukkaimpiin kavereihin. Veikkaan rohkeasti, että joku Suoranta täyttää Hansenin paikan, Tommila menee Vancen tilalla ja alaketjujen laitureista joku Korhonen korvaa myös Mullanen.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Toimisto makaa tänään krapulassa kotona mutta jokohan ensi viikolla julkinen salaisuus eli uusi päävalmentaja Aho tuodaan Ässien taholta ulos?
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Mua kyllä vähän mietityttää tuo, että yhtä aikaa lähtevät niin Ude kuin Parru ja todennäköisesti myös Marttinen. Olisin kahdesta ensin mainitusta pitänyt kyllä toisen, omissa kirjossa kumpikin myös Viitasta parempi vaihtoehto.

Mietin vaan, että mistäs saadaan se kokemus pakistoon, tuontitavarana tällainen on paitsi hankalaa, myös kallista.

Toimisto makaa tänään krapulassa kotona mutta jokohan ensi viikolla julkinen salaisuus eli uusi päävalmentaja Aho tuodaan Ässien taholta ulos?

Ainakin työ on jo aloitettu ihan näkyvästi, Aho ja Kotkaniemi juttelivat intensiivisesti Hifk-matsin jälkeen pitkään hallin katsomossa...
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Laitetaan nyt tännekin; Parru on Pekka Kangasalusta.

Sen verran vakiintunut näyttää kuitenkin olevan, että itse olen kutsunut Tapsaa Parruksi jo ainakin koko 2010-luvun. Samaa tekevät tuntemani Ässä-fanit. Samaten eilen seisomakatsomon lakanasta muistettiin "Parrua".

Sori vaan Kangasalustan Pekka.
 

Myrvold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Sen verran vakiintunut näyttää kuitenkin olevan, että itse olen kutsunut Tapsaa Parruksi jo ainakin koko 2010-luvun. Samaa tekevät tuntemani Ässä-fanit. Samaten eilen seisomakatsomon lakanasta muistettiin "Parrua".

Sori vaan Kangasalustan Pekka.

Tapio Sammalkangas aka Tapi.

Kuka lie vääntänyt väärin. Hyvin on nuorisolle ja tietämättömille uponnut :)
 

luotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Die Mannschaft, Bayern München
Tapio Sammalkangas aka Tapi.

Kuka lie vääntänyt väärin. Hyvin on nuorisolle ja tietämättömille uponnut :)
Kangasalusta oli yhden kauden täysi turhake, ei häntä kukaan muista pelaajana saati lisänimestään ja toisaalta Tapsalle sopii tuo Parru-nimitys mainiosti.
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Toimisto makaa tänään krapulassa kotona mutta jokohan ensi viikolla julkinen salaisuus eli uusi päävalmentaja Aho tuodaan Ässien taholta ulos?
Yle puheessa haastateltiin eilen Ahoa ja kysyttiin, mitä tunteita aiheuttaa sanapari Porin Ässät. Aho ei asiaa kommentoinut, sanoi, ettei halua puhua toisten joukkueiden asioista. Lisäksi kysyttiin kommenttia Ilmari Pitkäsestä, jonka toimittaja kertoi olevan Ahon tuleva paikallisvastustaja, siihenkin aika lyhyt vastaus, eli ei tiedä Pitkäsen tulevasta seurasta mitään. Aho kertoi menevänsä Espoon areenan saunaan ja sieltä Jyväskylään, aikoo seurailla pleijareita.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kangasalusta oli yhden kauden täysi turhake, ei häntä kukaan muista pelaajana saati lisänimestään ja toisaalta Tapsalle sopii tuo Parru-nimitys mainiosti.

Parru pelasi Ässissä kaksi kautta, Tappi kymmenen. Jokainen saa tietysti käyttää haluamiaan lempinimiä, mutta joukkue ja lähipiiri puhuu Sammalkankaan kohdalla Tapista.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Usein olen nähnyt/kuullut myös käytettävän pelkkää "Tapsa" nimitystä Sammalkankaasta. Tämä siis muualla, en tunne Sammalkankaan lähipiiriä enkä ole päässyt käymään Ässien pukukopissakaan.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Parru pelasi Ässissä kaksi kautta, Tappi kymmenen. Jokainen saa tietysti käyttää haluamiaan lempinimiä, mutta joukkue ja lähipiiri puhuu Sammalkankaan kohdalla Tapista.

Kannattajat taas ovat puhuneet jo vuosia laajalti Parrusta, se heille suotakoon. Muistan kuulleeni tämän nimityksen myös pelaajiston toimesta, vaikka voi hyvin olla, ettei ole se Tapsan eniten käytetty lempinimi.

Eilen seisomakatsomon lakana kiitti Udea ja Parrua palveluksista Ässille, kaikki varmaan tiesivät kenestä oli kyse.
 

Rannari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Rakkalla lapsella on monta nimeä. Käyttäkööt itse kukin mitä haluaa. Todennäköisesti ainakin tällä foorumilla olevat Ässät -kannattajat tietävät kenestä on kyse ja se lienee kuitenkin tärkeintä unohtamatta tietenkin itse po herraa. Hänelle isot kiitokset kuluneista vuosista. Takuuvarmaa suorittamista illasta toiseen. Joskus soi omissa, harvemmin naapurin verkossa, mutta lähes ottelusta toiseen antoi kuitenin omalla panoksellaan mahdollisuuden voittoon. Harvoin hänen esityksiin peliä hävittiin. Olisi mun puolesta vielä isähahmona ja esimerkkinä nuoremille olla vuoden taikka pari rosterissa mukana.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Kiista ihmisten käyttämistä lempinimistä vei huomiota, niin lainaan itseäni, eli mietin pakiston rakentumista ensi kaudelle.

Mua kyllä vähän mietityttää tuo, että yhtä aikaa lähtevät niin Ude kuin Parru ja todennäköisesti myös Marttinen. Olisin kahdesta ensin mainitusta pitänyt kyllä toisen, omissa kirjossa kumpikin myös Viitasta parempi vaihtoehto.

Mietin vaan, että mistäs saadaan se kokemus pakistoon, tuontitavarana tällainen on paitsi hankalaa, myös kallista....
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
No toivottavasti sitten useampi vuosi jotta kaverista saadaan jotain hyötyäkin. Hyvällä valmennuksella ja kehityksellä voi parin vuoden päästä olla jo ihan erinäköinen kaveri luistimilla kuin mitä tällä kaudella.

Tai sitten on eilen yöllä Tampereella pienissä simoissa kirjoitettu 1v jatko....*hymiö*
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ässät siis käytti option Vainosen kohdalla (jos jatko pitää siis paikkansa). Mitään uutta sopimusta ei ole tarvinnut sorvata.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
No onhan se mahdollista, että optioon on voitu sorvata lisävuosia? Jos esim alkuperäinen on ollut mallia "1+1"
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ässät siis käytti option Vainosen kohdalla (jos jatko pitää siis paikkansa). Mitään uutta sopimusta ei ole tarvinnut sorvata.
Ensi kaudella toivottavasti pienemmässä roolissa ja kunhan saisi luisteluaan paremmaksi, sekä lisää tuota kovuutta, voisi olla seuraava peruspakki rosteriin vuosiksi. Mun mielestä ihan hyvä juttu, että jatkaa täällä. Ei noita peruspakkeja liikaa ole tarjolla ja Vainosella on mahdollisuuksia paljon parempaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös