Pahvia vaan, on niin tehokas kaveri! :)Mitämitä, Alhgren vispasi hienosti kiekon tolppaan ja meinasi tehdä kauden ekan maalinsa. Eikä kukaan ole vinkumassa jatkosopparia??
Olikos se pari kautta sitten ja silloinkin Tps vastassa ja Ahlgren veivaili samantyylisesti, silloin saldona ylärima. Muistaako joku muukin?Pahvia vaan, on niin tehokas kaveri! :)
Pahvia vaan, on niin tehokas kaveri! :)
Noista neljää kyllä kaipaan, en Grattonia, vaikkakin on hauska veijari, siitä saa plussaa. Eipä olisi uskonut (ennen kauden alkua), että pelailee kiltisti. Yksi mylly ja olikos se 3 maalia, lisäksi kauden kamalin sikailu kohdistui häneen. Noista muistakaan ulkomaalaisista (Andya lukuunottamatta) ei juurikaan mitään ihmeellistä jäänyt käteen. En pistä vastaan, vaikka Mullane, Hansen ja Vance täällä pelaisivat ensi kaudellakin, on äijissä ihan ainesta, mutta silti voisi tuonkin osaston scouttaus joskus osua hieman laadukkaimpiin kavereihin. Veikkaan rohkeasti, että joku Suoranta täyttää Hansenin paikan, Tommila menee Vancen tilalla ja alaketjujen laitureista joku Korhonen korvaa myös Mullanen.Saarela, Gratton ja pakiston kolme mestaria ovat menetyksiä. Kaikille muille tervemenoa ja onnea jatkoon, ihan hyvä että ovi käy tämän kaltaisen kauden jälkeen.
Toimisto makaa tänään krapulassa kotona mutta jokohan ensi viikolla julkinen salaisuus eli uusi päävalmentaja Aho tuodaan Ässien taholta ulos?
Mua kyllä vähän mietityttää tuo, että yhtä aikaa lähtevät niin Ude kuin Parru ja todennäköisesti myös Marttinen.
Laitetaan nyt tännekin; Parru on Pekka Kangasalusta.
Sen verran vakiintunut näyttää kuitenkin olevan, että itse olen kutsunut Tapsaa Parruksi jo ainakin koko 2010-luvun. Samaa tekevät tuntemani Ässä-fanit. Samaten eilen seisomakatsomon lakanasta muistettiin "Parrua".
Sori vaan Kangasalustan Pekka.
Kangasalusta oli yhden kauden täysi turhake, ei häntä kukaan muista pelaajana saati lisänimestään ja toisaalta Tapsalle sopii tuo Parru-nimitys mainiosti.Tapio Sammalkangas aka Tapi.
Kuka lie vääntänyt väärin. Hyvin on nuorisolle ja tietämättömille uponnut :)
Yle puheessa haastateltiin eilen Ahoa ja kysyttiin, mitä tunteita aiheuttaa sanapari Porin Ässät. Aho ei asiaa kommentoinut, sanoi, ettei halua puhua toisten joukkueiden asioista. Lisäksi kysyttiin kommenttia Ilmari Pitkäsestä, jonka toimittaja kertoi olevan Ahon tuleva paikallisvastustaja, siihenkin aika lyhyt vastaus, eli ei tiedä Pitkäsen tulevasta seurasta mitään. Aho kertoi menevänsä Espoon areenan saunaan ja sieltä Jyväskylään, aikoo seurailla pleijareita.Toimisto makaa tänään krapulassa kotona mutta jokohan ensi viikolla julkinen salaisuus eli uusi päävalmentaja Aho tuodaan Ässien taholta ulos?
Kangasalusta oli yhden kauden täysi turhake, ei häntä kukaan muista pelaajana saati lisänimestään ja toisaalta Tapsalle sopii tuo Parru-nimitys mainiosti.
Parru pelasi Ässissä kaksi kautta, Tappi kymmenen. Jokainen saa tietysti käyttää haluamiaan lempinimiä, mutta joukkue ja lähipiiri puhuu Sammalkankaan kohdalla Tapista.
Kangasalusta oli yhden kauden täysi turhake, ei häntä kukaan muista pelaajana saati lisänimestään ja toisaalta Tapsalle sopii tuo Parru-nimitys mainiosti.
Mua kyllä vähän mietityttää tuo, että yhtä aikaa lähtevät niin Ude kuin Parru ja todennäköisesti myös Marttinen. Olisin kahdesta ensin mainitusta pitänyt kyllä toisen, omissa kirjossa kumpikin myös Viitasta parempi vaihtoehto.
Mietin vaan, että mistäs saadaan se kokemus pakistoon, tuontitavarana tällainen on paitsi hankalaa, myös kallista....
Ensi kaudella toivottavasti pienemmässä roolissa ja kunhan saisi luisteluaan paremmaksi, sekä lisää tuota kovuutta, voisi olla seuraava peruspakki rosteriin vuosiksi. Mun mielestä ihan hyvä juttu, että jatkaa täällä. Ei noita peruspakkeja liikaa ole tarjolla ja Vainosella on mahdollisuuksia paljon parempaan.Ässät siis käytti option Vainosen kohdalla (jos jatko pitää siis paikkansa). Mitään uutta sopimusta ei ole tarvinnut sorvata.