Mahtiankka
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Ainakin jotain eloa tulee ensi kauden valmennusryhmään, kun Pasi Kaukoranta jättää joukkueen kauden päätteeksi.
Lähde: Jatkoaika
Ainakin jotain eloa tulee ensi kauden valmennusryhmään, kun Pasi Kaukoranta jättää joukkueen kauden päätteeksi.
mutta on ihmisenä kokovartalokyrpä.
Olisiko Karrin kanssa Ilves?Jopa aika yllättävä veto.. mitä lie Pade suunnitellut sitten oman päänsä menoksi jatkossa..
Minä olen luullut, etteivät tule oikein keskenään toimeen?Olisiko Karrin kanssa Ilves?
Aina silloin tällöin kipunoi, mutta luulen, että kunnioittavat toisiaan ammattimiehinä. Korostan nyt vielä, että yllä on siis arvaus Ilvekseen menosta, ei tieto.Minä olen luullut, etteivät tule oikein keskenään toimeen?
Vahvistaako joku huhun, että Kaukoranta yksi liigan parhaita videokoutseja? Itse ainakin luotettavalta taholta kuullut että Kaukorannan tekemä duuni videoscouttauksen (pelitapoja, vastustajan yv:t, av:t jne) osilta on ollut korvaamatonta Ässille.
Muuten en kyllä tiedä millainen mies on sitten yksityishenkilönä joukkueen sisällä.
Vahvistaako joku huhun, että Kaukoranta yksi liigan parhaita videokoutseja? Itse ainakin luotettavalta taholta kuullut että Kaukorannan tekemä duuni videoscouttauksen (pelitapoja, vastustajan yv:t, av:t jne) osilta on ollut korvaamatonta Ässille.
Jaakko Rissanen olisi melkoinen kaappaus ykkössentterin tontille. Jo pidemmän aikaa olen häntä seuraillut, kehityskäyrä osoittaa vahvasti ylöspäin. Ei mikään mediaseksikäs nimi mutta juuri sellaisia tyyppejä, joita Ässien tulisi haalia menestykseen pyritessä.
Haha no niimpä tietenkin. Mennyt kokonaan ohi :D Joka tapauksessa olisi ollut loistava lisä joukkueeseen.En tiedä luitko, vai oliko hauskaa sattumaa vaan, mutta mies juuri kirjoitti 2 vuoden jatkon KalPaan.
Olis mielenkiintoista tietää missä valmennuksen kanssa mennään. Nimiä tarvitaan soppariin pikavauhtia, koska ens kauden joukkueita kootaan jo kovaa vauhtia ja valmennuksella on iso merkitys minne pelaaja suuntaa. Tuokkola ja Aho tiettävästi tarjonneet itseään Ässiin.
Salminen tuskin on vielä palaamassa kotiin, mutta aina saa haaveilla:Hieman hajatelmia ensi kaudesta...
Marjamäki melko todennäköisesti jatkaa Ässissä tulevallakin kaudella. Lisäksi Salmiselle tulisi tarjota niin hyvää sopimusta, johon rahkeet vain suinkin riittävät. Ihan Ässien ennätyssummia hänelle tulisi tarjota ja katsoa mihin riittää. Näillä kahdella sopimuksella top 9 näyttäisi kyllä melkoisen hyvältä. Mikäli Salmiseen ei vain yksinkertaisesti pelimerkit riitä tai hän päättää vielä jatkaa ulkomailla, niin korvaavaa herraa vain hänen ruutuunsa.
Pari hahmotelmaa miltä top 9 parhaassa tapauksessa saattaisi tulevalla kaudella näyttää. Kärjen pelipaikka versioissa suurimpana muuttujana, mutta ihan tasapainoiset kentälliset mahdollista saada kasaan kummin vain.
Marjamäki - Kärki - Salminen
Kallela - Kuparinen - Ojamäki
Ben-Amor - Kiilholma - Ruotsalainen
Kärki - Kuparinen - Salminen
Marjamäki - Kiilholma - Ojamäki
Ben-Amor - Ruotsalainen - Kallela
Et ole erehtynyt. Kansankynttilä ja tyhmimmästä päästä. Laukoo ihan mitä sattuu suustaan, eikä edes tajua mitä on sanonut. Aikanaan kun Vuorenmaa yritti jatkoa fysikkavalmentajan pestilleen, Pade lupasi hoitaa. Pyysi Vuorenmaalta kaikki kauden treeniohjelmat ja esitteli ne Rockylle omana tuotteenaan saatesanoilla, että hän voi vetää fysiikat oman toimen ohella. Hieno mies! Ei sillä että Vuorenmaa jatkoja olisi välttämättä muutenkaan saanut, muta eleenä ihan käsittämätön mulkutus.Oli joskus mun liikunnanopettaja (jollen nyt ole täysin erehtynyt henkilöstä), ja allekirjoitan tämän varauksetta. Hymiö.
Et ole erehtynyt. Kansankynttilä ja tyhmimmästä päästä. Laukoo ihan mitä sattuu suustaan, eikä edes tajua mitä on sanonut. Aikanaan kun Vuorenmaa yritti jatkoa fysikkavalmentajan pestilleen, Pade lupasi hoitaa. Pyysi Vuorenmaalta kaikki kauden treeniohjelmat ja esitteli ne Rockylle omana tuotteenaan saatesanoilla, että hän voi vetää fysiikat oman toimen ohella. Hieno mies! Ei sillä että Vuorenmaa jatkoja olisi välttämättä muutenkaan saanut, muta eleenä ihan käsittämätön mulkutus.