@Sheplak, tarkoitatko että nuo sisääntulleetkin käyttävät samaa agenttia kuin ulospäin menneet? Tasossa on silti huomattavan suuri ero.
Mun käsityksen mukaan, myös tulleetkin samassa tallissa. Joku korjanee, jos olen väärässä.
@Sheplak, tarkoitatko että nuo sisääntulleetkin käyttävät samaa agenttia kuin ulospäin menneet? Tasossa on silti huomattavan suuri ero.
Gratton voisi tosiaan Espoossa ottaa hippaset.
Nyt pitää ilman minkäänlaisia provosointiaikeita kysyä ollaanko Ässien toimistolla yleensäkin kännissä päiväsaikaan?
Vai olisko sisään tulleet "the Juniorin" tallissa ja Taimi, Lammikko, Elo ja ehkä joku muukin lupaava kaveri Haulan tallissa?Mun käsityksen mukaan, myös tulleetkin samassa tallissa. Joku korjanee, jos olen väärässä.
Se että tuli tekemään nopean paluun Ässiin, ja näin varmistamaan Ässille parinsadantuhannen dollarin kasvattaja korvaukset todennäköisen NHL sopimuksen syntyessä, on hatun noston paikka Haulalle, Lammikolle ja Toivolallekkin.
Taimi, Elo ja Lammikko ulos. Mullane, Hansen (ja Hughes) sisään. Kaikki käyttävät samaa agenttia.
Lammikon "tahto" on Panthersin tahto. Panthersin mielipiteen järkevyydestä voidaankin sitten olla montaa mieltä. Mutta nyt näin. Ensi kauden osalta taas uudet jossittelut aikanaan.
Ai reilussa viikossa olis vedetty tuollaiset johtopäätökset.... Kyllä nyt on sulla väärät tiedot. Lammikko lähti reilu vuosi sitten kahdeksi vuodeksi OHL:ään ja sen suunnitelman mukaan on edetty.Tietoni mukaan Lammikko ei ole ollut kovin tyytyväinen alkukauden rooliinsa eikä Ässien tulevaisuuden näkymätkään houkutelleet häntä. Käsittääkseni Panthersilla ei ollut mitään SM-liigaa vastaan, varsinkin kun nousi ykkösketjuun. Lammikko vaan jatkaa valitsemallaan linjallaan.
Ai reilussa viikossa olis vedetty tuollaiset johtopäätökset.... Kyllä nyt on sulla väärät tiedot. Lammikko lähti reilu vuosi sitten kahdeksi vuodeksi OHL:ään ja sen suunnitelman mukaan on edetty.
Tietoni mukaan Lammikko ei ole ollut kovin tyytyväinen alkukauden rooliinsa eikä Ässien tulevaisuuden näkymätkään houkutelleet häntä. Käsittääkseni Panthersilla ei ollut mitään SM-liigaa vastaan, varsinkin kun nousi ykkösketjuun. Lammikko vaan jatkaa valitsemallaan linjallaan.
Näiden kiukutteluteorioiden kanssa ei mun mielestä oikein täsmää se seikka että Lammikko teki Ässien kanssa jatkosopimuksen ensi kaudesta.Ok, huhuja liikkuu. Ehkä Lammikon kiukuttelu neloskentän roolista ei sitten liity tähän siirtoon.