Sammaltapsa saattaa olla kuulemma lopettelemassa uraansa, täten ilmeisesti hankittu Viitanen.
Nopiaan on sitten mieli muuttnut kun keväällä vielä puheli (vitsinäkö?) että tavoitteena on pelata vielä seuraavakin satanen rikki. (eli +700 liigapeliä)
Eli jos yo. faktat pitävät likimainkaan paikkaansa, niin minä en näe Ahosen hankintaa isona riskinä.
Setästä pidetään kai varmana TPS:n miehenä. Julkaistaneen Lukon pelattua tuon pronssiottelun alta pois.Itse asiassa on aivan äärimmäisen mielenkiintoista nähdä kuka hankitaan Ahosen aisapariksi, nyt on kuitenkin haussa niin selkeä kakkosvahti kuin olla voi ensi kautta silmällä pitäen. Päällimmäinen kysymys ainakin minulla kuuluu, että onko se nyt aivan absoluuttisen ja 100% varmaa että Setänen ei ole saatavilla? Vai miten? Koska ei tuo nyt sitten ainakaan Vaasaan mennyt..
Toivon edelleen hyvin paljon, ettei toteudu.Toivon edelleen hyvin paljon, että toteutuu.
Samaa mieltä. Semir ei kuulu tuohon joukkoon.Sotureita tarvitaan aina.
Kävin lukemassa. Pitäisikö tuon toimia todisteena jollekin muulle kuin fanipoikien vinoutuneelle arvomaailmalle?Suurimpien kriitikoiden ja epäilijöiden kannattaa piruuttaan käydä lukemassa Jokeripuolelta kommentteja tältä päivältä.
100% varmuudella ei ole. Tapasin tänään ja kun olin tätä ketjua lukenut niin kysyin.Sammaltapsa saattaa olla kuulemma lopettelemassa uraansa, täten ilmeisesti hankittu Viitanen.
Samaisen jutun mukaan Toivola sanoo, että 3-4 sellaista sopimusta on jo olemassa joita ei ole julkaistu. Eli käytännössä ovatko ne sitten se ulkomainen ykkössentteri, Viitanen, Ben-Amor sekä se kärkipakki ("Taimi/Heshka")
Vieläkö tuo "ykkössentteri" juttu elää?
Kiilholma ei tyydy 2.sentteriä pienempään rooliin kun viime kaudella makuun pääsi ja Toivola ilmoitti jo Kuparisen tulevan pariksi seuraavaksi kaudeksi Ässiin "kärkisentteriksi". Lisäksi on vielä Saarela, jonka pitäisi kohta pystyä jo kiekollisen sentterin rooliin.
Eli - mahdollinen ulkolainen sentteri ykköseen tai kakkoseen, Kupru sitten toiseen näistä ja Kiilholma laitaan? Saarelan ja Kärjen osalta tuo meneekin kinkkisemmäksi, kumpikaan kun ei oikein alaketjujen keskelle sovi... Ja näistä ainakin Kärjen näkisin ehkä mieluummin kuitenkin laidassa... Mitäs jos se ulkolainen sentteri onkin mallia kolmos-/nelosketjun työjuhta ja av-spesialisti? Kupru ykkösessä ja Saarela kakkosessa ja Kiilholma edelleen laidassa? Kyllä tässä vaihtoehtoja on. Mielellään mä ainakin näkisin vielä yhden sentterin lisää tohon jengiin, kun Saarela, Kiilholma ja Kärki pystyy ihan kelpo peliä laidassakin esittämään ja loukkaantumisten yms. aikaan voisi paikata keskellä... Mutta jos on vain nämä kolme ja Kupru, niin aika kapealla sentteristöllä mennään...Tosissaan jo ulkolainen sentteri vielä tulee, niin kuten sanottua sentterien keskinäinen työnjako menee sitten aika vaikeaksi, kärkiketjuja ei kuitenkaan ole kuin kaksi ja Kuprulla on ilmoitettu olevan "kiintiöpaikka" toiseen niistä..