Kyllä niitä puolivillaisia on juuri Hirsimäen suusta kuultu viime vuosina. Mutta toki on siihen nyt parannusta tullut.
Mutta kyllä edelleen toimiston myyntipuoli on tasolla puuhastelu. Vai voiko Ässien fanituote, olut ym.. myyntiä joku pitää ammattilaistason toimintana? Tietysti halli asettaa omat rajoitteensa ja facepalminsa, mutta ei sillä nyt kaikkea selitetä. Fanituote-ketjua kantsii lukea myös.
Kyllä, Hirsi oli ja on heikko median kanssa toimimisessa.
Nyt kun roolit ovat selvästi jaettu ja Toivola vastaa urheilullisesta puolesta, on sammakkojen määrä liki nollan.
Tuosta myyntipuolesta on kyllä valitettavasti pakko olla samaa mieltä. Perusmyyntityö on vihdoin saatu kuosiin, mutta suuret linjat ja toiminnan pitkäjänteinen kehittäminen on joko niin hidasta ettei sitä ihmissilmä huomaa tai kehitystä ei yksinkertaisesti tapahdu.
Jos ei ole varaa tai halua hankkia siihen osaajaa, niin ottaisivat kertaluonteisesti vaikka todistetusti pätevän markkinointijanarin pistämään perusasiat (fanituotteet, ottelunaikainen oluenmyynti, oheistuotteet ja -tapahtumat) kuosiin kerralla ja päivittämään paketti kerran kaudessa.