Kenes ulkkarin jatkosopparin haluaisit nähdä?
Varmaan haluaisin nähdä kaikkien:)
Toki realisti pitää olla ja näinhän se on kuten listauksessasi kirjoitit, suurimmalta osin. Haluaisin kiinnittää huomiota myös siihen, että itse olen ollut ampumassa alas mahdollisuuksia esim KK:n jatkoopahviin, koska sellaisia mahdollisuuksia ei ole.
Vastauksena kysymykseesi: Haluaisin nähdä paperissa Caldwellin nimen, varauksin jopa Leen, varrotaan toki Markin esityksiä vielä hetki.
Kokonaisuutena haluaisin kuitenkin sellaisen tiedotustilaisuuden, jossa julkistetaan edellä mainittu Ryan + Santavuori, Juusela.
Toinen yhtä kovan kaliiberin tilaisuus heti kauden päätyttyä, jossa ainakin Marttinen, mahdollisesti Lee + mahdollisesti Dixonin jättipahvi, vaikka onkin epärealistinen.
Zetalle vielä, että itse olen ihan kohtuu positiivisella mielellä siitä, että Zabo saattaa leikkauksen jäljiltä hyvinkin palata vielä Poriin ensi kaudeksi. Katotaan rauhassa.
Latzin sopimus on kyllä kova mutta varmasti on optioita ulkomaille lähdöstä. Onkin vähän "kusinen" tilanne kun on "sopimus" mutta lähteekin lätkimään rahakkaampiin liigoihin kesällä....
Toisaalta varsin lyhyt on soppari, jos sisältää myös KHL-pykälän, olisi kannattanut tehdä pidempi= rahastaa tyhmää vanjaa. Ei silti, voit olla oikeassakin. Huikea soppari joka tapauksessa Pelsuille, uskottavuudenkin kannalta.
ps. Kyllä järjettömän tuntuisen riskin ottaa Juusela, jos "hylkää" Ässät, josta saisi paljon peliaikaa ja vastuuta, kovempien rahojen perässä. Lukko saattaa olla todella nihkeä paikka siirtyä taistelemaan alempien ketjujen jämäpaikoista. Kaiken kaikkiaan pakko sanoa, että jos nämä Akin liian isot palkkapyynnöt pitävät paikkansa, niin jättää itsestään varsin arrogantin ja kusipäisen kuvan.