Joukkueen rakennus kaudelle 2012–2013

  • 757 427
  • 2 458

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Mikäli Lintner olisi kallis ja haluttu pelaaja, hänellä olisi jo sopimus.

Tai sitten Lintner on sen verran takuuvarma hyvä pelaaja, ettei hänen tarvitse vielä edes hätäillä sopparin kanssa. Vanhat näytöt riittävät vielä SM-liiga/Elitserien/NLA soppariin syksylläkin.

Mielestäni jossain luki, ettei Lintner ole mikään kovien kesäharkkojen ystävä vaan treenaa mielellään kotona ja liittyy vasta syksyllä joukkueensa mukaan.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tai sitten Lintner on sen verran takuuvarma hyvä pelaaja, ettei hänen tarvitse vielä edes hätäillä sopparin kanssa. Vanhat näytöt riittävät vielä SM-liiga/Elitserien/NLA soppariin syksylläkin...

Isot sopimukset solmitaan marras-joulukuussa ei elokuussa. Lintner on jokerikortti, jonka nostaa seura, jolla tullut yllätyksiä joukkueen kokoamisessa tai seura, jonka taloustilanne on rajallinen.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Lintner on jokerikortti, jonka nostaa seura, jolla tullut yllätyksiä joukkueen kokoamisessa tai seura, jonka taloustilanne on rajallinen.

Oli miten oli mutta A) en usko Toivolan olevan Lintnerin perässä (perustuu aikaisempiin hankintoihin) B) en usko että Ässien kannattaisi edes hankkia miestä muutamaksi kuukaudeksi (sekoittaa enemmän Ässäpakkaa kuin auttaa)

Hyvän alun jälkeen mies vajosi keikkamiehenä Lukossakin muiden kanssa jämätasolle.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
En tiedä onko kenenkään muun korviin kantaunut huhuja, että Ässät olisi ollut jonkinlaisissa yhteyksissä erään viime kaudella pelanneen ulkomaalaisen pakin kanssa?

se oliskin Ässiltä poikkeuksellinen haku. Nythän ne on hommannut pelkkiä viime kauden loukkaantumisten takia sivussa olleita pelaajia.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
se oliskin Ässiltä poikkeuksellinen haku. Nythän ne on hommannut pelkkiä viime kauden loukkaantumisten takia sivussa olleita pelaajia.

Peli on menetetty, meillä on kaikki sairaita ja nyt kun vielä menettivät huippupakki Caldwelinkin Lukkoon, niin eihän me pärjätä enää millään Lukon tähtisikermälle!
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Vaikka Vellihousu nimensä mukaan päästää vellit housuunsa tästä, ottaisin Lintnerin vaikka ei ehkä olisi niin Kiven näköinen pelaaja.

En päästä velliä housuun, toistan vaan vanhan mielipiteeni:Lintner olisi suunnilleen yhtä järkevä veto kuin Ryan Cadlwellin jatkosopimus. Mitä helvetin järkeä olisi yleensäkään hankkia pelaajaa joka ei ole "Kiven näköinen" so. ei todennäköisesti sovi joukkueeseen?

Toki tässä vaiheessa kukaan ei tiedä täsmälleen mitä "Kiven näköisellä" tarkoitetaan mutta kuitenkin.

Voin tässä aikani kuluksi toistaa myös toisen vanhan mielipiteeni: itse olisin valmis tinkimään pakiston kiekollisuudesta, kunhan pakit ovat muuten luotettavia. Tältä pohjalta Pavel Skrbek olisi suosikkini tuosta Myrvoldin listasta, mutta en kyllä tiedä tuleeko siinäkin hinta vastaan. Nyt ollaan tosin tilanteessa jossa budjettia on pakko vähän venyttää että saadaan riittävästi pakkeja syksyn peleihin.
 

Tuamas

Jäsen
Yksi mulkku vielä lisää tuohon joukkueeseen, niin saadaan Kivelle kunnon mahdollisuus testata ihmisjohtamiskykynsä.

En nyt ihan heti usko että Lintner olisi Toivolan papereissa hirveän korkealla.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Yksi mulkku vielä lisää tuohon joukkueeseen, niin saadaan Kivelle kunnon mahdollisuus testata ihmisjohtamiskykynsä.

En nyt ihan heti usko että Lintner olisi Toivolan papereissa hirveän korkealla.

Ketäs mulkkuja siellä nyt on sisässä? Eikö pajatson pitänyt tyhjetä keväällä tältä osin? Vai Marttinenko on mielessä?

Lintnerin hankinnasta tulisi kyllä mieleen Vellun ajat, sama se onko kunnossa tahi ihmisenä millainen kunhan taitoa löytyy ja joskus aikoinaan sitä on osattu käyttääkin.
 

Quethas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Suomen maajoukkueet, Tampere United
Yksi 29 pisteen kausi Lintneriltä ja palkkapyyntö muka laskisi Ässien kannalta järkevälle tasolle? Ennemminkin luulen, että se nousee sille tasolle, jossa vain liigan rikkaimmat joukkueet voisivat harkita Lintnerin hankintaa. Tilannehan on nyt se, että pelaajabudjetti on jo nyt venynyt ja paukkunut aika tyylikkäästi ja Lintnerin palkkapyyntö koko kaudesta ei tule olemaan mikään pieni. Unelmoida saa ja Lintner olisi ehdottomasti huippuvahvistus pakistoon, mutta pidän mahdollisuuksia nähdä slovakki patapaidassa todella pieninä.

Veikkaan Lintnerin suuntaavan KHL:ään. Vaikka sitten siihen KHL:n slovakkijoukkueeseen.
 

Miksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Patrik Parkkonen tuomaan syvyyttä pakistoon: Satakunnan Kansa

Tässä vaiheessa ei sen enempää pysty kaverista sanomaan. Positiivista ehdottomasti on omien lupaavien nuorten, Vuorisalon ja Kärjen pitkät jatkosopimukset.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Patrik Parkkonen tuomaan syvyyttä pakistoon: Satakunnan Kansa

Ihan outo nimi. Joka tapauksessa Parkkosen ei vielä ensi kaudella voi odottaa tuovan pakistoon mitään muuta kuin sitä syvyyttä, vaikka toki tässä potentiaali myös haiskahtaa. Pienikokoinen kaveri, joten lienee erittäin vahvasti taipuvainen kiekollisen pakin rooliin. Ymmärtääkseni hirmuisen kovatasoinen WHL varmasti ollut hyvä koulu, ja jos siellä noilla mitoilla on pärjännyt (ja ylipäätään saanut edes pelata) niin kyllä siellä pinnan alla jotain kuplii. Mielenkiintoista nähdä pääseekö kaveri jopa ihan tositoimiin, etenkin jos kauden alkaessa on pulaa pakeista..

Ja lahjakkaiden omien poikien jatko on aina iloinen asia..
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Kaverilla on ihan hyvät näytöt pikkupikkuleijonista. Sen jälkeen vähän hiljaisempaa, mutta potentiaalia löytyy.
 

jamppa1919

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠Ässät♠

Videon perusteella osaa helvetin hyvin luistella ja syykin siihen selvisi kun on pelannut myös jääpalloa. Ranne näytti myös tervävältä, kuten myös kädet näytti käyvän, eli jos osaa lukea peliä ja puolustaa niin voi olla todella helmi haku. Tykkään!

Luulen että peljä voi kertä edustuksessa ihan mukavasti, peliaikaa on varmasti luvattu. Ei olisi muuten Poriin tullut. Tuli tuosta luistelusta vähän Vatanen mieleen..
 

radwar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Brynäs, Dynamo Mockba
Videon perusteella osaa helvetin hyvin luistella ja syykin siihen selvisi kun on pelannut myös jääpalloa. Ranne näytti myös tervävältä, kuten myös kädet näytti käyvän, eli jos osaa lukea peliä ja puolustaa niin voi olla todella helmi haku. Tykkään!

Luulen että peljä voi kertä edustuksessa ihan mukavasti, peliaikaa on varmasti luvattu. Ei olisi muuten Poriin tullut. Tuli tuosta luistelusta vähän Vatanen mieleen..
Ihan outo nimi itsellenikin mutta mielenkiintoinen haku. Vataseen vertaus kuitenkin aika kaukaa haettua! Varmasti syksy näyttää missä pelaa mutta suhteellisen hyvin on WHL:ssä pärjännyt ja se on kuitenkin vähintään mestistasoinen liiga monelta osin.
 

Mukula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät/Pata
Ihan outo nimi itsellenikin mutta mielenkiintoinen haku. Vataseen vertaus kuitenkin aika kaukaa haettua! Varmasti syksy näyttää missä pelaa mutta suhteellisen hyvin on WHL:ssä pärjännyt ja se on kuitenkin vähintään mestistasoinen liiga monelta osin.

Missä muka on verrattu Vataseen? Jamppa vaan kirjoitti, että luistelusta tuli vähän mieleen Vatanen.
 

Turisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Naisten lentopallomaajoukkue
Jos pelaajakortin mitta eli 175 cm pitää kutinsa, niin paree olla jäätävä luistelija. Nykypäivänä näillä pygmi-mittaisilla pakeilla ei oo muuten mitään käyttöä.

Mestari - Jypillä oli one and only Sami Vatanen ja loput sitten n. 187-198 cm karpaaseja!
 

Quethas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Suomen maajoukkueet, Tampere United
Minä olen tässä vaiheessa kyllä tällaiseen hankintaan tyytyväinen. Kun budjetti on käytetty, oli turha odottaa mitään Lintneriä. Nyt saatiin alaikäisenä nuorten maajoukkueen mukana pyörinyt puolustaja tuomaan leveyttä pakistoon. Uskoisin, että kauden alkaessa Parkkonen pääsee loukkaantumisten vuoksi pelaamaan SM-liigassa ja sitä kautta hänellä on hyvät mahdollisuudet nuorten MM-kisoihinkin.
 

Myrvold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Minä olen tässä vaiheessa kyllä tällaiseen hankintaan tyytyväinen. Kun budjetti on käytetty, oli turha odottaa mitään Lintneriä. Nyt saatiin alaikäisenä nuorten maajoukkueen mukana pyörinyt puolustaja tuomaan leveyttä pakistoon. Uskoisin, että kauden alkaessa Parkkonen pääsee loukkaantumisten vuoksi pelaamaan SM-liigassa ja sitä kautta hänellä on hyvät mahdollisuudet nuorten MM-kisoihinkin.

Minä olen myös tyytyväinen ja jopa positiivisesti yllättynyt Parkkosen hankinnasta. Kiekollista potentiaalia ei ole koskaan liikaa ja kaveri tosiaan pyörinyt, niin paljon nuorten maajoukkuekuviossa, että aivan varmasti sitä potentiaalia todellakin on. Hyvä haku.

Silti olen 99% varma, että Parkkonen ei ole ainoa hankinta puolustukseen ennen kauden alkua.
 

Bruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pori,Boston,Vaasa
Oho,tulipa puskista Parkkosen hankinta. Luulin kundin menevän takaisin Ifk:hon (Partasen tapaan), johon lähti porvoosta junnuna. Toinen porvoolainen joka siirtyy Poriin on Henri Ruotsalainen, Bluesin junnukoulua käynyt ja viime vuosien A-juunujen varakapteeni. Tulee pelaamaan A-junnuissa mutta treenaa myös edustuksen kanssa.
 

sonnychiba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Silti olen 99% varma, että Parkkonen ei ole ainoa hankinta puolustukseen ennen kauden alkua.
Totta. Ennen Taimen loukkaantumista oli jo yksi pakki haussa eli yhtä vielä odotellaan. Parkkonen on hyvä haku, positiiviset odotukset.

Sk:n jutussa oli myös Takon jatko. Millainen hänen panoksensa on ollut viime vuosina? Ei ole ainakaan mediassa paistatellut. Luulin, ettei hän ole ollut vähään aikaan missään tekemisissä Ässien kanssa.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Medicine Hat Tigers - Parkkonen

Pieni video kaverista. Nopeasti arvioituna, luisteleva versio Jyrkkiöstä?

Videon katsottuani olen ihan myyty sille että tämä kaveri hankittiin. Jannun luisteluhan näyttää ainakin WHL-pelureiden keskellä hetkittäin lähes ylivoimaiselta. Tässä on nyt olemassa mahdollisuudet jopa uuden samivatasen suhteen, kuka tietää ;)

Harjoitusotteluissa pelannee varmasti, ja ehdottomasti hänen pitää reilu tilaisuus myös sitten kun kausi alkaa, etenkin jos harjoituspelit sujuvat edes sinnepäin. Malkamäki nyt vaikka esimerkiksi oli viime kaudella niin heikko ettei ainakaan minun papereissani aja automaationa Parkkosen edelle pelaavan kuusikon suhteen, ennen kuin Parkkonen on reilusti näyttänyt mikä hän on miehiään..
 
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
Harjoitusotteluissa pelannee varmasti, ja ehdottomasti hänen pitää reilu tilaisuus myös sitten kun kausi alkaa, etenkin jos harjoituspelit sujuvat edes sinnepäin. Malkamäki nyt vaikka esimerkiksi oli viime kaudella niin heikko ettei ainakaan minun papereissani aja automaationa Parkkosen edelle pelaavan kuusikon suhteen, ennen kuin Parkkonen on reilusti näyttänyt mikä hän on miehiään..

Varmaankin pelaa likimain kaikissa reenipeleissä ja ehkä jonkin matkaa alkukaudesta (ellei osoittaudu ihan hanttikortiksi) kunnes Uusis ja Taimi palaavat asevelikorjaamolta. Sen jälkeen sitten katsotaan onko näytöt sellaisia että vastuuta on jatkossakin luvassa, vai joutuuko poppari-osastolle/vuokralle Mestikseen. A-junnuihin on ihan turha heittää jo kaksi kautta WHL:ssa pelannutta kaveria. Siellä ei kehitystä tapahdu.
Malkamäellä on kuitenkin jo kosolti kokemusta miesten peleistä ja kykeni sentään viime kaudella ohittamaan Mielosen ja Jyrkkiön ravintoketjussa joten ihan heittämällä Parkkonen ei tule ohi menemään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös