Mun matematiikka ei kylla veny ymmartamaan Rajalan puheita ja lukon rosteria. Rajala puheli vuosi sitten etta jatkossa pelaajabudjetti tulee nousemaan vuosittain, ja sen lisaksi on Vehanen myyty ja pelattu pronssille, kaudella jolloin ylitettiin selvasti odotettu katsojakeskiarvo eika playoff tuloja oltu edes budjetoitu. Eli miten helvetissa selitetaan yhtalo missa rahaa tulee ovista ja ikkunoista, budjettia on tarkoitus nostaa joka kausi, mutta taksi kaudeksi joukkueesta lahti ison tilipussin pelaajia (McLean, Morrison, Petruzalek) ja tilalle on tullut vain yksi sellainen nimi joka voisi missaan kuvitelmissa pyytaa samanlaisia summia (Beech). Pesonen tuskin voi Morrisonin rahoja pyytaa.
Muut jannut pelaavat vanhoilla soppareilla joten summat tuskin suuremmin ovat nousseet.
Eli selittakaa mulle miten on mahdollista etta joukkue SELVASTI heikkenee laadullisesti, suuren palkan pelaajat katoavat lahes kokonaan rosterista, mutta pelaajabudjetti on muka korkeampi kuin viime kaudella?
Mielestani lukon faneja kustaan silmaan nailla puheilla. Katsojakeskiarvon ylittymisen pitaisi menna SUORAAN pelaajabudjettiin, se on katsojien jaloilla aanestamista, he ovat osoittaneet etta kylla kiinnostusta riittaa kunhan tarjotaan laadukas rosteri eteen. Mita tekee lukko? Korvaa yhden menetetyista kolmesta tahdestaan vastaavan luokan pelaajalla ja loput projektipelaajien oletetulla kehityksella.
Vittu, niita staroja laatikkoon tai suu puhtaaksi. Yritetaanko saastaa siihen etta Pete ja Nikke tulee kotiin ja silloin aiotaan pistaa elama risaiseksi muutenkin? Jos tuo kommunikoitaisiin yleison suuntaan, ymmartaisin ainakin itse paremmin nykyista pelaajapolitiikkaa (roikutaan mukana kahdeksan sakissa hadin tuskin, ja sitten kasataan dream team kun on maailmanmestarit alakerrassa).
Uraman kommenteista paistaa etta hanet on heitetty rosterin kanssa susille. Siita varmaan kiitos Rajalalle ja Mokalle. Pikkuseuran leikkijat taas siella puuhastelevat omiaan ja valmentaja saa sitten paskat niskaan kun Elo ei teekaan 30 maalia maagisilla ranteillaan ja yla-aste luistelullaan.