Villi-Länsi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Ei mulla muuta mutta Toni Mäkiaho? Jotain rajaa nyt.
Jos ei muuta saada, mutta jopa itse en halua kyseistä herraa nähdä Rauman LUKOSSA!
Ei mulla muuta mutta Toni Mäkiaho? Jotain rajaa nyt.
Jos ei muuta saada, mutta jopa itse en halua kyseistä herraa nähdä Rauman LUKOSSA!
Topolle ei kiitos.
Mark Foxin Generousin teilausta en kyllä eilisen pohjalta allekirjoita, Lukon paras puolustaja Tikkasen ja Aallon ohessa. Tuskin Generous tulee Rantasen kanssa pelaamaan liigassa, esim. Tikkasen kanssa muodostaisi hyvän kakkospakkiparin.
Kettu666: Kun kerran Tshekin maajoukkuepuolustaja on Lukossa 6-7 pakki, niin kerrohan kenet SINÄ Euroopan markkinoilla vapaana liikkuvista puolustajista palkkaisit??? Totta, ettei mies ole aivan huikea pistelinko, mutta sellaiset pelaavat järjestyksessä NHL/KHL/Sveitsi/Ruotsi/Saksa/Suomi. Ihan totta hei. Mojzisko ei Lukkoon kelpais? Mutta Matt Generous on ok...
ICE: Olen nähnyt Huhtasen pelejä muutaman kymmenen. Ei ole vakuuttanut millään lailla. Mitä tulee Generousiin - onko olemassa ainuttakaan hiuksen hienointa tai pienen pienintä asiaa, joka saattaisi kertoa siitä, että mies olisi Lukon kaipaama kiekollinen johtaja. Tiedät itsekin vastuksen. AHL-jämiä ei kannata Suomeen roudata. tarvitaan johtajia.
Kettu666: Antti Bruun ja Tommi Kovanen
Kovanen 0 maaottelua, SM-liigamestaruus 2011(ei mahtunut jengiin), 30p. paras kausi Lukossa
Topoa varmempaa suorittajaa Lukko tuskin löytää. Kaveri on osoittanut tasonsa ja pystyy iskemään helposti 15-20 maalia. Nyt tarvitaan varmoja hakuja.
Kovasesta olen eri mieltä, oli Lukossa omasta mielestä todella mies paikallaan kiekollisena. Eikös jatkoakin tarjottu, mutta Kovaselle tämä ei sopinut.
Nyky kunnosta ei tietoa. IFK:ssa ei päässyt pelaamaan kunnolla jostain syystä.
Eletään elokuun 12. päivää, liigan ALKUUN on reilu kuukausi, on hävitty yksi kunnon harjoitusottelu ja täällä näyttää olevan katastrofin ainekset. Sitten ehdotellaan todellisia löytöjä luokkaa Mäkiaho.
Eletään elokuun 12. päivää, liigan ALKUUN on reilu kuukausi, on hävitty yksi kunnon harjoitusottelu ja täällä näyttää olevan katastrofin ainekset. Sitten ehdotellaan todellisia löytöjä luokkaa Mäkiaho.
Ei jumalauta jätkät....hiukan nyt jäitä muniin tai hattuun ja valoja päälle. Katellaan nyt kuitenkin jonkun aikaa, et miten homma lähtee kulkemaan.
Mahdollisen tulijan täytyisi olla nuori ja nälkäinen tyyliin parin vuoden takainen Petru, eikä mikään has been-Topo, vaikka aikoinaan suosikeihini kuuluikin.
Mistä herra ajatteli löytää tällaisen "Petrun" tässä vaiheessa kesää? Itse olen melkoisen varma ettei Topoa parempaa pelaajaa löydy. Itse asiassa Topon näytöt ovat paljon kovemmat viime kausilta kuin esim. Beechillä.
Milloin Lukko on onnistunut hankkimaan edes keskinkertaisen pelaajan kesken kautta?
Pratt, Lawson aka lawdog aka lovedog, Morrison ja Telkkä. Telkkää ei Lukko varsinaisesti hommannut..
Mistä herra ajatteli löytää tällaisen "Petrun" tässä vaiheessa kesää? Itse olen melkoisen varma ettei Topoa parempaa pelaajaa löydy. Itse asiassa Topon näytöt ovat paljon kovemmat viime kausilta kuin esim. Beechillä.
Milloin Lukko on onnistunut hankkimaan edes keskinkertaisen pelaajan kesken kautta?
– Kysymykseen mahdollisesti uusien pelaajien tulosta vastaavat muut miehet, Urama painotti. Uusi Rauma 13.8.
Kettu666: Antti Bruun ja Tommi Kovanen??!! vs. Tomas Mojzis
Bruun 0 maaottelua, 1 SM-liiganpronssimitali 2001, 22p. paras kausi liigassa
Kovanen 0 maaottelua, SM-liigamestaruus 2011(ei mahtunut jengiin), 30p. paras kausi Lukossa
Mojzis 32-maaottelua, Maailmanmestari, 307 AHL-ottelua 0,4 p./ott. keskiarvolla, 17 ottelua NHL:ssä, 80 KHL:ssa
KYLLÄHÄN NYT puhutaan hiukan eri kaliiberin miehistä. Ei noissa esimerkeissä ollut järjenhäivää.
Enkä minä tänne mitään fantasioita kirjoittele. Yksikään mainitsemani/ehdottamani pelaaja ei ole ylittänyt Lukkolimittiä missään muodossa. Kaikki potentiaalisia tulijoita/vahvistuksia.
Lisäksi Lukolle oli ennen Mattia selkeät 4 puolustavaa puolustajaa(Pettinen, Honkaheimo, Rantanen, Kuukka).
Kelpaako selitys?
Pratt, Lawson aka lawdog aka lovedog, Morrison ja Telkkä. Telkkää ei Lukko varsinaisesti hommannut..
Kesken kauden ovat Raumalle viime vuosina tulleet myös mm. Lindgren, Tukonen ja Noronen.
Noronen pelasi ok kauden mutta ei kuitenkaan ole sm-liigan top-3 maalivahteja.