Oikein mukavaa, että tulee noinkin varmasta lähteestä tämmösiä uutisia. Ai joo, mikäs perkele se lähde olikaan?Kyllä se vaan valitettavasti on faktaa, että Jarkko pelaa uransa viimeiset kaudet narreissa. Mikäli NHL:stä ei tule yllätystarjousta on Jarkon osoite Ilmala.
Kyllä se vaan valitettavasti on faktaa, että Jarkko pelaa uransa viimeiset kaudet narreissa. Mikäli NHL:stä ei tule yllätystarjousta on Jarkon osoite Ilmala.
Kyllä se vaan valitettavasti on faktaa, että Jarkko pelaa uransa viimeiset kaudet narreissa. Mikäli NHL:stä ei tule yllätystarjousta on Jarkon osoite Ilmala.
Ei jumalauta nyt näiden kanssa! Siis faktahan on se, et täs kaupungis on vaa yks seriffi, ja se on Jarkko Ruutu, Helsingin IFK!Kyllä se vaan valitettavasti on faktaa, että Jarkko pelaa uransa viimeiset kaudet narreissa. Mikäli NHL:stä ei tule yllätystarjousta on Jarkon osoite Ilmala.
Bozikille iso kiitos ilmaisesta erektiovinkistä! Kokeilein eilen itsekin tuota menetelmää, ja toimii jopa paremman kuin ne siniset pillerit. Itse leikkelin makuuhuoneen vaaleanpunaisista verhoista tuollaisen 2x3-metrisen kilpisydämen, ja hommat sujuivat sen vaadittavan 44 sekuntia aivan mahtavasti!Mä just leikkasin verhot sydämen ja kilven näköiseksi. Järjetön stondis.
...Eikös Jaken mahdollinen lähtö ilmalaan tarkoita sitä, että Hjallis pääsee taas hissaamaan pelipaidan kattoon? Samalla tyylillähän siellä ennenkin on perinteitä luotu, tosin kyseessä oli silloin ihan eritason pelimies... Ja taas olisi yksi IFK-ikoni pilattu. Jakke itse siirtyisi tilaan jossa hänellä ei ainakaan uran jälkeen olisi suurempia sympatioita kummaltakaan kannattajakunnilta.
Mä just leikkasin verhot sydämen ja kilven näköiseksi. Järjetön stondis.
Onneksi ei HIFKssa enää lähdetä älyttömiin hintakilpailuihin naapurin kanssa, sehän ei ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa.
Sä olet tehnyt jotakin väärin. Olisi pitänyt liittää mukaan ohjeet. Oikein toimittaessa palosireeni, tai vaihtoehtoisesti epäselvästi huudettu apua, kuuluu vasta sitten kun heijaria käytetään.Kiitti vitusti bozik. Ei toiminut ja nyt akka huutaa ku palosireeni.
Se on hyvä ajatella, että Jokerit maksoi viisi miljoonaa kaudesta ja IFK vain 240 000 euroa kaudesta. Silloin ei ehkä ole niin paha olla :)
Jaahas. Nyt tämä on narrilassa jo kääntynyt niin, että Jokerit tarjoaa vähemmän tai saman ja Jarkko valitsee Jokerit?!?
Uskotteko todellakin siellä narrilassa että Jarkko Ruutu pelaisi Jokereissa jos saisi saman diilin HIFK:sta?
Sairasta.
Jaahas. Nyt tämä on narrilassa jo kääntynyt niin, että Jokerit tarjoaa vähemmän tai saman ja Jarkko valitsee Jokerit?!?
Tervemenoa Jakke! Muuttui sinunkin statuksesi minun silmissäni.
Onkohan tämä hieman liian ennenaikaista kun mitään ei olla edes julkistettukaan? Kyllä itse edelleenkin uskon parin nimimerkin + Veikkaajan huhuiluista huolimatta, että Jakke IFK:hon päätyy mikäli Suomessa pelaa.
Toki jos Jokereihin kuitenkin tie vie, niin ei voi muuta sanoa kuin, että pieni on matka yhdestä kaikkien aikojen suosikkipelaajasta inhokki nro.1:ksi.
Toki jos Jokereihin kuitenkin tie vie, niin ei voi muuta sanoa kuin, että pieni on matka yhdestä kaikkien aikojen suosikkipelaajasta inhokki nro.1:ksi.
Jos Jarkko Ruutu siirtyy Ilmalaan...Se on hyvä ajatella, että Jokerit maksoi viisi miljoonaa kaudesta ja IFK vain 240 000 euroa kaudesta.
Hallitsevan Suomen mestarin ei tarvitse ostaa ketään hinnalla millä hyvänsä, ei edes Jarkko Ruutua.
Kyllä kai josko heilut alasti kotona stondis päällä ja verhot leikattuna. Toivottavasti olit yksin, kun akka tuli kotiin.Kiitti vitusti bozik. Ei toiminut ja nyt akka huutaa ku palosireeni.
No joo... ei varmaan peruutusluistelutaidot kuitenkaan ole pakkien tasolla, mutta tällainen tuli vain mieleen...
Pakko kyllä kysyä, että miksi nämä ovat vaikeita aikoja meille HIFK-faneille? Olemme mestareita ja Jarkko Ruutu on palaamassa pitkän tauon jälkeen kotiin. Kyllä ainakin minusta tuntuu erittäin hyvältä olla HIFK-fani juuri nyt, eli emme tarvitse "voimia ja jaksamisia". En sitten tiedä miten teillä Ilmalassa? Hentusen läpiajo kuudennen puolivälieräottelun jatkoajalla mahtaa vielä kaivella? Minua ainakin kaivelisi.Kyllä me selvitään tästä, vaikeita aikoja nämä ovat, varsinkin IFK-faneille. Voimia ja jaksamisia!