Joukkueen rakennus kaudelle 2011-2012

  • 1 104 492
  • 2 736

TheJackal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Olen sataprosenttisen varma, että Nybondas & kumpp. vahtaavat kieli pitkällä vapaita huippuveskareita pitkin kautta ja uusi ykkönen hommataan kyllä, jos Riksmanista ei sille tontille ole.

Tämä on kyllä aivan totta, en epäile hetkeäkään. On Nybondas näyttänyt kykynsä meille jo monesti sitten viiksivallun lähdettyä, mutta nyt tilanne on toinen. Maalivahti on vaan tähän aikaan kaudesta vaikeampi löytää kuin vaikkapa se ykköskorin hyökkääjä. Mielenkiinnolla odotan, jos vaikka saatas joku Lasak tai vastaava :). Toimistolla ollaan hereillä, sen todistaa jo tiedotekkin!
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Tiedotekkenissä sanottiin aika selvästi, että Riksmanin vammanlaatu ei ole vakava ja hänen tilannettaan seurataan päivittäin. Näin ollen, toista ykkösveskaria ei ole tarvetta vielä kartoittaa. Syyskuun loppuun mennessä ollaan varmasti viisaampia, millä tavalla Riksman on kuntoutunut tai jopa palannut jo tolppien väliin? Tämän hetkiseen tilanteeseen olen tyytyväinen, koska nyt meillä on kolme maalivahtia ja Juuso kuntouttaa itsensä kondikseen. Tilanne olisi varmasti ollut toinen, jos Juuson vamma olisi osoittautunut vakavaksi. Itsekin turhaan maalailin piruja seinille viikonloppuna...
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Rauha nyt, Juuson tilanne ei ole kovin vakava ja kyllä se mies sieltä piakkoin tulee. Taisi olla hieman klesa myös viime kesänä, mutta niin vaan pelasi huippukauden ja taisi pokata jonkun prenikan kauden päätteeksi. Jos hän olisi läpi vuosien ollut paremmassa jamassa klesojen suhteen, hän nettoaisi tällä hetkellä kovaa liksaa KHL:ssä.

Petu ja Toimisto ei missään nimessä jätä tätä tärkeintä tonttia epävarmuustekijöiden alle, eli Juuson tilannetta tarkkaillaan koko ajan ja homma kondiksessa.

Easy nyt vaan.
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Rauha nyt, Juuson tilanne ei ole kovin vakava ja kyllä se mies sieltä piakkoin tulee.

Perskeles! Sähän puhut ihan kun mun vaimo, kun vieraat jo odotti mua saapuvaksi himaan.
Juu, rauhassa tässä nyt ollaan, mutta ei vammaa 'joka ei ole kovin vakava' tarkkailla joka päivä, eihän?
Norge tuli nyt sisään ja isompi fisu on haussa. Se on ihan selvää.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Norjassa on oikeasti potentiaalia vaikka mihin. Kaverin statseja tsiigatessa kandee unohtaa RoKin kohta, se nk. Mestis-jengi oli sysipaska ja päästessään parempaa jengiin loppukaudeksi, torjui just nää lappalaiset ulos Mestiksesta...
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Anteeeks, kun mä aina vaan jankutan samaa, mutta kukakohan Mika Norjaa IFKssa valmentaa ja saa hänen potentiaalinsa esiin? Ylppö? Vai joku näkymätön maalivahtivalmentaja? Konsultti? Zamboni kuski?
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikös se veskarivalmennuksen taso vaan parantunu Saken lähdön myötä? Eiku joo, miten IFK:ssa voi yleensäkään olla mitään maalivahteja, kun ei niitä kukaan oo koutsaamassa? Ei oo mahtollista. Tää kausi oltais jo hävitty, jos se oltais hävitty, mutta kun se on jo voitettu.
 

Falcon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikös se veskarivalmennuksen taso vaan parantunu Saken lähdön myötä? Eiku joo, miten IFK:ssa voi yleensäkään olla mitään maalivahteja, kun ei niitä kukaan oo koutsaamassa? Ei oo mahtollista. Tää kausi oltais jo hävitty, jos se oltais hävitty, mutta kun se on jo voitettu.

Jospa toi Sakke antaakin etänä ohjeita venäjältä käsin tyyliin..

Juuso soittaa Sakelle: Mullois yks ongelma selkä on vähän kipee ja toi tekniikkakin vähän sekasin.

Sakke. No hätä, mobilaattia selkään ja kyllä se tekniikkakin siitä sutjaantuu, kysy Jannelta se kyllä tietää.. Nyt mullois muuten vähän kiire, meillon tossa iltakaronkat alussa ja piikki auki baariin, muthei soittele tossa Joulun jälkeen jos on vielä ongelmia, tsemiä vaan kyllä se siitä...
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Jospa toi Sakke antaakin etänä ohjeita venäjältä käsin tyyliin..

Juuso soittaa Sakelle: Mullois yks ongelma selkä on vähän kipee ja toi tekniikkakin vähän sekasin.

Sakke. No hätä, mobilaattia selkään ja kyllä se tekniikkakin siitä sutjaantuu, kysy Jannelta se kyllä tietää.. Nyt mullois muuten vähän kiire, meillon tossa iltakaronkat alussa ja piikki auki baariin, muthei soittele tossa Joulun jälkeen jos on vielä ongelmia, tsemiä vaan kyllä se siitä...

Nämä sun läpät on jotain aivan mahtavaa.........

Ihmettelen kyllä suuresti jossei IFK hanki maalivahtivalmentajaa, tärkeä tontti varsinkin nyt, kun Norjasta voitaisiin kehitää oikeasti hyvä maalivahti.
 

COLHC1980

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Deutscher Fußball-Bund, NP #3
Lisätietoja.

Omistaja. Sorry oneliner, nyt ei ole kun jatkoin tekstiä. Nikke B. on siis IFK:n yksi osakkeenomistajista, joten syy lienee siinä. Tulevaisuudessa OY HIFK Ab Nikke B:n Maalivahti Akatemia Ltd=OHIFKANBMAL.

Anteeeks, kun mä aina vaan jankutan samaa, mutta kukakohan Mika Norjaa IFKssa valmentaa ja saa hänen potentiaalinsa esiin? Ylppö? Vai joku näkymätön maalivahtivalmentaja? Konsultti? Zamboni kuski?


Vastaus: Jan Lundell
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Anteeeks, kun mä aina vaan jankutan samaa, mutta kukakohan Mika Norjaa IFKssa valmentaa ja saa hänen potentiaalinsa esiin? Ylppö? Vai joku näkymätön maalivahtivalmentaja? Konsultti? Zamboni kuski?

En tiedä varmasti, mutta olisiko tässäkin Mr. HIFK Timo T.A. Mikkonen kyseessä?
 

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
Tiedän että Bäckström on HIFK:n osaomistaja, mutta en näe että millä mandaatilla hän tällä hetkellä sekaantuisi HIFK:n pelaajahankintoihin tai valmennukseen. Voihan toki olla että toimii asiantuntija-neuvonantajana, en tiedä minkälainen kontakti Nikellä on officeen.

Mandaatilla? Kuinka monta pelaavaa tai ex-maalivahtia löytyy officen puolelta jotka päättävät pelaajahankinnoista??? Enhän minäkään 100% varmuudella osaa sanoa paljonko Nickellä on sanottavaa molariasioissa, mutta JOS Nybarilla jne on vähänkin älliä päässä niin taatusti ainakin tiedustelevat asiaa häneltä. Tämä siis ihan olettamusta. JOS minä olisin Nybondas, kysyisin varmasti asiantuntijalta neuvoa.
 

Clocks

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mandaatilla? Kuinka monta pelaavaa tai ex-maalivahtia löytyy officen puolelta jotka päättävät pelaajahankinnoista??? Enhän minäkään 100% varmuudella osaa sanoa paljonko Nickellä on sanottavaa molariasioissa, mutta JOS Nybarilla jne on vähänkin älliä päässä niin taatusti ainakin tiedustelevat asiaa häneltä. Tämä siis ihan olettamusta. JOS minä olisin Nybondas, kysyisin varmasti asiantuntijalta neuvoa.

Ota easysti, ajattelin vaan että tiedät jotain mitä minä en. Mutta siis oletat ja jossittelet, asia selvisi. Hyvä jos Nikkeä konsultoidaan asiassa, eihän se mitään maksa. Miehellä on toki omatkin duunit hoidettavana ykkösvahtina NHL:ssä, ja HIFK:n isojen poikien pitäisi kyllä pystyä löytämään maalivahtinsa ilman mitään yhtiökokousta.
 

Bismarck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse en jostain syystä tunne minkäänlaista vitutusta J. Ruudun siirrosta, vaikka hieno pelaaja onkin. Minkä sille voi, jos yksilö haluaa tienata elantonsa haluamassaan paikassa. Ei tässä ole mitään dramaattista. Yleensä fiksuimmat yksilöt lätkässä elävät reaalimaailmassa ja tekee päätöksensä oman edun mukaisesti. Ruudun siirto Jokereihin ei varmasti ollut rahasta kiinni - siis suhteessa mahdolliseen HIFK:n tarjoukseen. Aivan varmasti taustalla on Kekäläisen tarjoama oppisopimus lätkäuran jälkeiseen maailmaan ja fiksu eteenpäin pyrkivä henkilö ottaa rahan lisäksi nämä aspektit huomioon. Silti toivon joka kerta Ruudun pelatessa meitä vastaan häneen sattuvan mahdollisimman monta niittiä ihan samoin tavoin kuin joskus toivoi Ruudun pommituksia vastustajaa kohtaan. Tervemenoa Rudi.
 

peruna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
Tuli kyllä paha olo kun ton uutisen luin, vaikka homma oli yleisesti tiedossa. Prkl. Harmi, että homma ei toiminut. Sanokaa minun sanoneeni, että Rudy tekee 20+ maalia ensi kaudella.
 

Ilmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuli kyllä paha olo kun ton uutisen luin, vaikka homma oli yleisesti tiedossa. Prkl. Harmi, että homma ei toiminut. Sanokaa minun sanoneeni, että Rudy tekee 20+ maalia ensi kaudella.

En tiedä tehoista, mutta jäähyminuutteja tulee varmasti 100+
 

McJugi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täysin oikea ratkaisu. Hyvä ettei lähdetty tuohon kujanjuoksuun enempää mukaan. Jälleen yksi signaali organisaation eteenpäin menemisestä ilman että tuijotellaan vanhoja brändi-haamuja ja palkataan J.Ruudun tapaisia kavereita vain "velvoitteen" takia.

Jake ei olisi tuonut kuin sekaannusta ja lisää jäähyherkkyyttä valmiiksi vaiheessa olevaan pakkaan. Aikuisten oikeasti, parempi ilman tällä hetkellä. Tässähän pitää lukea Jokereidenkin kokoonpanoa oikein suurennuslasin kanssa, että siitä löytää Ruudulle optimiroolin.
 
Viimeksi muokattu:

Owen

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Liverpool
Täysin oikea ratkaisu. Hyvä ettei lähdetty tuohon kujanjuoksuun enempää mukaan. Jälleen yksi signaali organisaation eteenpäin menemisestä ilman että tuijotellaan vanhoja brändi-haamuja ja palkataan J.Ruudun tapaisia kavereita vain "velvoitteen" takia.

Täysin sama mieltä. Me ei rottia kaivata.
 

punainenpeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NYR
Bye Bye Jarkko

Ei tämä ole sen kummempi asia Jarkko-poika. Olet värisi tunnustanut. Ei me halutakaan pelaajia, jotka eivät pelaa sydämellään kilpilogolle.

Tervetuloa DDR:lle pelleasussa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös