Jaken osalta täytyy luottaa HIFK-organisaatioon, jos eivät miestä jengiin halua. Olen aivan varma, että esim. Tomppa (mestaruusjengin kasaaja) , Spartalainen (hopeajengin valmentaja) ja Ville (SM-liigan MVP, mister HIFK) ovat käyneet keskustelua Jaken tarpeellisuudesta, hyödyistä ja uhista jengille. Eli kyllä päätöksen takaa löytyy ainakin tietotaitoa ja IFK-sydäntä.
Itse alan olla harkkapelien perusteella eniten huolestunut Somervuoresta - kuulopuheiden, teksti-TV:n ja SM-liigan faxipalvelun perusteella tuntuu, että hänestä ei ole Isä-Poika-kaksikon rinnalle, vaan IFK huutaa nyt sitä kädellistä raatajaa Pyhäksi Hengeksi ykkösketjuun. No, onneksi kautta on vielä jonkin verran jäljellä..
Itse alan olla harkkapelien perusteella eniten huolestunut Somervuoresta - kuulopuheiden, teksti-TV:n ja SM-liigan faxipalvelun perusteella tuntuu, että hänestä ei ole Isä-Poika-kaksikon rinnalle, vaan IFK huutaa nyt sitä kädellistä raatajaa Pyhäksi Hengeksi ykkösketjuun. No, onneksi kautta on vielä jonkin verran jäljellä..