Joukkueen rakennus kaudelle 2011-2012

  • 1 104 601
  • 2 736

Stigu

Jäsen
Jaken osalta täytyy luottaa HIFK-organisaatioon, jos eivät miestä jengiin halua. Olen aivan varma, että esim. Tomppa (mestaruusjengin kasaaja) , Spartalainen (hopeajengin valmentaja) ja Ville (SM-liigan MVP, mister HIFK) ovat käyneet keskustelua Jaken tarpeellisuudesta, hyödyistä ja uhista jengille. Eli kyllä päätöksen takaa löytyy ainakin tietotaitoa ja IFK-sydäntä.

Itse alan olla harkkapelien perusteella eniten huolestunut Somervuoresta - kuulopuheiden, teksti-TV:n ja SM-liigan faxipalvelun perusteella tuntuu, että hänestä ei ole Isä-Poika-kaksikon rinnalle, vaan IFK huutaa nyt sitä kädellistä raatajaa Pyhäksi Hengeksi ykkösketjuun. No, onneksi kautta on vielä jonkin verran jäljellä..
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues

Eikös Somervuori ole juuri tällainen kädellinen raataja vai olenko nyt täysin ymmärtänyt väärin? Muutenkaan en kovin huolissani olisi siitä että Somervuori floppaisi, erittäin suoritusvarma kaveri nimittäin kyseessä ainakin tilastojen perusteella.
 

jarne

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ULUVFC #52
Jarkko Ruutu kuuluu Suomessa IFK-paitaan. Jos menee narreihin, niin haistakoon pitkän paskan.

Juuri näin, ykkös-suosikista ykkös-inhokiksi. Jos Jarkko jokereissa pelaa on meidän syytä harkita jonkinlaisen vastavoiman hankintaa, Jaken kohdalla on aivan turha selittää ettei hän yrittäisi tietentahtoen satuttaa vastustajia kaukalossa, ihan sama onko taklattava joku liigajyrä vai 19-vuotias maamme suurin yksittäinen lupaus yhtä armottomasti hän ajaa.

Minnesotan organisaatiosta tammikuussa keikkahommiin joku kovanyrkki joka osaa myös pelata, sieltä voisi irrota kovakin kaveri turvaamaan organisaation ykkös-prospektia muutamaksi kuukaudeksi.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Eikös Somervuori ole juuri tällainen kädellinen raataja vai olenko nyt täysin ymmärtänyt väärin? Muutenkaan en kovin huolissani olisi siitä että Somervuori floppaisi, erittäin suoritusvarma kaveri nimittäin kyseessä ainakin tilastojen perusteella.

Pikku-Eero liukas luikkuko kädellinen raataja? Ellei ole muuttunut viime vuosina pelaajaprofiililtaan totaalisesti, niin on kaukana siitä. Taitava ja nopea pörrääjä lienee parempi nimitys.

Suoritusvarmuudesta on nykyisellään paha sanoa mitään, kun en ole paljon Eeron pelejä seuraillut viime vuosina. Ainakin nuorempana hän oli kaveri, joka tehokkaasti katosi kuvasta heti, kun vähän kovemmat pelit alkoivat. Hyvässä ketjussa, jossa kemiat toimivat, Eero tekee takuulla mukavat tehot runkosarjassa.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pitää antaa Somervuorelle aikaa Isän ja Pojan laidalla. Kaikki varmaan muistaa, kuinka paljon paskaa Haataja sai niskaan, kun mies tuhlaili aluksi paikkoja oikein olan takaa ykkösen laidalla pelatessaan. Minä ainakin muistan, koska olin vielä joskus joulu-/tammikuussa heivaamassa miestä pois joukkueesta...
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pitää antaa Somervuorelle aikaa Isän ja Pojan laidalla. Kaikki varmaan muistaa, kuinka paljon paskaa Haataja sai niskaan, kun mies tuhlaili aluksi oikein olan takaa ykkösen laidalla pelatessaan. Minä ainakin muistan, koska itse olin vielä tammikuussa heivaamassa miestä pois joukkueesta...

Kyllähän Eero vielä lisäaikaa ansaitsee, mutta kysymys kuuluukin, kuinka kauan?

Eeroa ei ole missään mielessä mielekästä verrata Haatajakaan, koska toisin kuin osa ainakin täällä Haatajasta odotti, mun kirjoissani hän ei ole koskaan ollut mikään puhdas snaipperi, vaan enemmänkin kädellinen duunari. Ja näinhän se oli meilläkin. Hadehan tuhlasi paikkoja aivan järjettömän määrän, mutta jostain kumman syystä, pää kesti senkin ja hän nousi tärkeimmillä hetkillä ratkaisijan rooliin. Hän oli täysin sinut sen kanssa, että hänen roolinsa oli olla muutakin kuin maalintekijä. Hän oli itseasiassa hyvinkin suuressa roolissa Miken ja Villen rinnalla, vaikka se ei pistesarakkeessa suoraan aina näkynytkään. Ja kyllä, Hade tuhlasi paljon paikkoja, mutta paikkansa hän ykkösessä ansaitsi siitä huolimatta.

Eeron kohdalla olisi pelaajan itsensäkin kannalta parempi, ettei turhan pitkään etsitä sitä kadonnutta maalijyvää. Eero kun ei suinkaan ole mikään monipuolinen kentän moniosaaja, vaan omassa roolissaan parhaimmillaan huippu, muttei välttämättä tuo muissa rooleissa jengille yhtään mitään lisäarvoa. Eero ei ole raataja ja juuri se nyt ykkösestä puuttuu. Itse lähtisin jo viimeistään Prahassa kokeilemaan Eeron paikalle joko Pöystiä tai Ahtolaa. Jos maalintekijältä viedään peli-ilo ja itseluottamus, mitä jää jäljelle? Henkilökohtaisesti mä näen Eeron puhtaana maalintekijänä. Voin toki olla väärässäkin.
 

Tiedote

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Henkilökohtaisesti mä näen Eeron puhtaana maalintekijänä. Voin toki olla väärässäkin.
Toivotaan että olet väärässä, sillä jos/kun Somervuori on puhdas maalilinko, niin hän on siinäkin hommassa liian huono, etenkin meidän 1-ketjuun ja -ylivoimaan. Pelkästään tilastoja selaamalla, hän on urallaan ylittänyt 20 maalin rajan viimeksi HPK:ssa 02-03.

Alan itse jo kaipailemaan Jeffiä takaisin, tai ainakin koodinimeä "Jeff". Tiedostan kuitenkin, ettei näitä markkinoilta kovin montaa tällä hetkellä löydy.
 

Stigu

Jäsen
Eero kun ei suinkaan ole mikään monipuolinen kentän moniosaaja, vaan omassa roolissaan parhaimmillaan huippu, muttei välttämättä tuo muissa rooleissa jengille yhtään mitään lisäarvoa. Eero ei ole raataja ja juuri se nyt ykkösestä puuttuu.

Samat on aatteet itsellänikin. Aquanquan tavoin olin myös heivaamassa Haatajaa jossain vaiheessa viime kautta ulos, mutta huonoinakin hetkinään hän oli arvokas raataja joukkueelle: Hänhän muistaakseni jopa haki pelituntumaa alemmista ketjuista. Somervuoressa en näe samanlaista moniosaamista, eikä häntä kannata pistää alempiin ketjuihin hakemaan vauhtia.

Jos nyt mietitään näitä täällä heiteltyjä nimiä ja heidän potentaaliaan moniosaajaksi/Pyhäksi Hengeksi ykköseen, niin:
- Somervuori ei ole raataja
- Hamilton ei ole raataja
- Jakke ei ole maalintekijä
- Justin Morrison voisi olla raataja ja maalintekijä
- (pikkupikku Koo ei ole raataja, maalintekijä eikä jääkiekonpelaaja, eikä myöskään liity mitenkään tähän keskusteluun, joten älköön kukaan mainitko enää hänen nimeään)

Eli itse liputtaisin Justin Morrisonin tai justinmorrisonin puolesta. Pöysti tai Ahtola eivät valitettavasti riitä.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Somervuori tarvitsee keskushyökkääjän, joka syöttää hänet maalintekopaikkaan. Peltosen ja Granlundin ketjussa hän tuntui ainakin eilen pörräävän ihan turhaan kun match made in heaven keskittyi syöttelemään lähinnä toisilleen. HIFK:n keskushyökkääjistä ehkä Wirtanen voisi olla se oikein hänelle (ainakin yhden katsotun pelin perusteella). Hirso tykkää pelata itse, joten hänen kanssaan Eerolla tuskin kemiat toimisivat. Peltonen ja Granlund kaipaavat rinnalleen jotain samaa, mitä Hauhtosella ja Salmelaisella oli eli Luttisen kaltaisen maalinsuulta runnojan. (Siinä oli muuten ketju jossa 1+1+1 oli enemmän kuin kolme.)
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Somervuori tarvitsee keskushyökkääjän, joka syöttää hänet maalintekopaikkaan. Peltosen ja Granlundin ketjussa hän tuntui ainakin eilen pörräävän ihan turhaan kun match made in heaven keskittyi syöttelemään lähinnä toisilleen.
Ilimmammuuta. Kyllä tässä vaiheessa kautta Eeron pitäisi jo olla osa toimivaa kolmen kokonaisuutta. Pelin pitäisi kulkea ketjun kesken kuin ajatus. Mitä nyt MG ja VP pelasivat viime kauden kimpassa ja ES tuli siihen uutena lenkkinä, mutta totta kai kolmen treenipelin aikana ajatusten ja kuvioiden olisi jo pitänyt hitsautua yhteen.

Muutenkin, kun lukee noita kommentteja treenipeleistä (joita en ole nähnyt, ainuttakaan), niin nyt jo huolestutaan siitä, että IFK ottaa liikaa jäähyjä. Tiesittekö muuten, että jäähypenkiltä ei voiteta pelejä? Nii-in. No, kolmesta treenipelistä IFK on voittanut kolme, vaikkakin yhden jatkoajalla. Kyllä mun mielestä nyt pitäisi jo aloittaa helvetillinen ketjuruletti ja muniinpuhaltelu, muuten ollaan hävitty tää liigakausi.
 

coolman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pikku-Eerolle täytyy antaa aikaa, kuten ehkä muistamme, ei Haatajakaan saanut mistään sisään ennen kevättä.

Jos saisitte valita, niin kumpi mielummin Jere vai J. Ruutu ?

Ja tänä syksynä koulunsa aloittaneille, tiedän että toinen on puolustaja ja toinen ei...
Itse en osais päättää.
 

avojääpommi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jarkko Ruutu oli kyllä niin turha jätkä lock-out kaudella, että en todellakaan halua sotkemaan nykyistä jengiä, vaikka tulisi ilmaiseksi. SM-liigan tuomarilinjalla ei oo mitään järkeä pitää tommoista hasardia kentällä. Viime kaudella oltais hävitty Narrit -sarja voitoin 0-4, kun JR olis turhautunut viimeistään tokan matsin lopussa. Joka muuta väittää, on idiootti.

Tämän hetken jengistä puuttuu ensisijaisesti Maran korvaaja, kädellinen, luisteleva ja kovaa pelaava pakki. Jeren päähän kohdistuneita taklauksia ei myöskään tarvita, Jokela, Kanki ja Melart hoitaa kyllä tarvittavan kovuuden.

Hyökkäykseen on ykköseen hankittava semmoinen laituri, jonka Isä ja Poika ansaitsee. Somervuori ei todellakaan sitä ole, ja ihmettelen suuresti jos hankittiin ykköseen tämä suhari.
 

ajmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Hyökkäykseen on ykköseen hankittava semmoinen laituri, jonka Isä ja Poika ansaitsee. Somervuori ei todellakaan sitä ole, ja ihmettelen suuresti jos hankittiin ykköseen tämä suhari.

Kukahan tämä Pyhä Henki mahtaisi olla? Jarkon voisi (ehkä) ottaa jengiin, jos lähtisi halvalla (mutta kun ei lähde).
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
En ota kantaa huhuihin, mutta kyllähän HIFK:n pakisto olisi liigan paskamaisin jos Karalahti saadaan jostain ihmeen syystä remmiin, eli:

Jokela-Söderholm
Kousa-Kankaanperä
Karalahti-Melart/Kurvinen

Harjoituspeleissä on jo pelattu äärettömän kovaa (mikä on näkynyt älyttömän kovissa jäähymäärissä) omalla alueella. Kankaanperä, Jokela, Karalahti ja Melart toisi aika lailla mustelmia, joskin pakiston "jalan nopeus" hieman mietityttää. Kousa ja Söderholm toki edustaa kevytjalkaista osastoa, mutta loput ovat aika raskastekoista sälliä.

Anyway, odotellaan ja katsotaan. Ruutu ei HIFK:ssa pelaa, enkä usko että Karalahtikaan.
 

avojääpommi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kukahan tämä Pyhä Henki mahtaisi olla?

Pyhä Henkihän on Petrell, mutta Lennua ei just nyt oo saatavilla.

Somervuori on köyhän miehen Salmelainen. Salmelainen kävisi kyllä, mutta mieluummin ottaisin vähän monipuolisemman kaverin.

Kyllähän Eero varmaan tulee pärjäämään ajan saatossa jotenkin, jos ajetaan sisään kyllästymiseen asti. Pointti onkin siinä, että tossa ketjussa Timo Soinikin iskisi tehot 15+20=35, mutta kun mahdollisuudet olisi Pärssinen-Harkins-Kuhta -tyyppiseen dominointiin, niin en haluaisi tyytyä vähempään.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Somervuori on köyhän miehen Salmelainen. Salmelainen kävisi kyllä, mutta mieluummin ottaisin vähän monipuolisemman kaverin.

En nyt tarkoita pelkästään tätä viestiä, mutta muutenkin ihmettelen. Somervuoren dissausta täällä. Noinko paljon se Jokeritausta painaa? Kaveri on pelannut vuosia Euroopan huippusarjoissa. Viimeisillä kolmella kaudella Elitserienissä: 36,44,34 pistettä. Siis sarjassa jossa aika moni paljon SM-liigassa pinnoja tehnyt kaveri on käynyt pelaamassa keskinkertaisen kauden/kausia ja tullut takasin Sm-liigaan. Hämärästi muistelisin kaverin niitanneen jonkuin mestaruusmaalinkin ruotsinmaalla. Vastaavasti Haataja nostetaan viime kevään jäljiltä lähes jumalan (en tarkoita I.Pikkaraista) asemaan. Jos pyyhittäisiin viime kevät pois mielistä ja muisteltaisiin Haatajan HIFK kausia, niin vaikeata oli. Taistelua kyllä, mutta rooliin ja asemaan nähden meni pisteiden valossa (37,38) rimaa hipoen siedettävälle tasolle. Ilman viime kevättä häneen peräänsä ei suuria kyyneleitä itkettäisi, paitsi Jhag, jolle tilanne on lähes sama, kuin menettäisi oman pojan. Peltosen ja Granlundin kanssa samassa ketjussa natsatessa taivas on rajana tehopisteille. Nyt Somervuoren hankintaa arvostellaan, kun kolme treenipeliä on pelattu. Annetaanko nyt edes yksi kausi aikaa. Haatajallakin natsasi kunnolla vasta toisen kauden lopussa.

Vertaus käyhän miehen Salmelaiseksi on myös aika hassu. Sanotaan nyt alkuun että Tony on yksi suurimmista suosikeistani HIFK:ssa ikinä, mutta varsin yksipuolinen pelaaja. Salmelaisen nopeuden ansiosta hän saa luotua itselleen paljon tilanteita, mutta on muuten varsin kädetön pelaaja. Kyllä Somervuori on pelaajana monta astetta monipuolisempi.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Jarkko Ruutu oli kyllä niin turha jätkä lock-out kaudella, että en todellakaan halua sotkemaan nykyistä jengiä, vaikka tulisi ilmaiseksi. Viime kaudella oltais hävitty Narrit -sarja voitoin 0-4, kun JR olis turhautunut viimeistään tokan matsin lopussa. Joka muuta väittää, on idiootti.
Idiootti tässä, tervehdys. Nämä "Ruutu teki lock out -kaudella sitä ja tätä" -jutut ovat kyllä huvittavia. Eihän siitäkään kaudesta ole kuin reilut kuutisen vuotta aikaa. Mutta totta kai Jarkko Ruutu on tismalleen samanlainen pelaaja tänä päivänä kuin silloin. Turhaa suunpieksäntää tuollaiset jauhannat.

avojääpommi kirjoitti:
Hyökkäykseen on ykköseen hankittava semmoinen laituri, jonka Isä ja Poika ansaitsee. Somervuori ei todellakaan sitä ole, ja ihmettelen suuresti jos hankittiin ykköseen tämä suhari.
Perustelut? Niin, niitä ei ole. Edes mestaruus ei näemmä poista sitä valitettavaa tosiasiaa, että jotkut IFK-fanit ovat maailman kärsimättömimpiä tyyppejä. IFK:lla on järjettömän vahva runko joukkueessa ja hyviä hankintoja on tehty, Somervuori mukaan lukien. Annetaan nyt perkele sentään joukkueelle ja kaikille pelaajille aikaa näyttää osaamisensa.
 

Carey Wilson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Annetaan nyt perkele sentään joukkueelle ja kaikille pelaajille aikaa näyttää osaamisensa.

Aivan samaa mieltä. Jos Eero jouluun mennessä on tehnyt vain yhden maalin niin sitten minäkin ehkä mahdollisesti hieman huolestun.

Ainiin mutta kun olen HIFK-fani niin pitäähän nyt sentäs jotain pelaajaa vähän dissata. Luleå ja DIF matsit nähneenä totean että mielestäni Jerry on ollut aivan yössä.

Otetaan vielä sitten kantaa että kumpi mieluummin Jere vai Rudi. Jere.
 

Buccaneer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tuomo Ruutu, Sean Bergenheim
Ari Vallin, WTF??

Huippukiekkoilija elkorvauksella - HS.fi - Urheilu - SM-liiga - Jääkiekko

Yo. jutusta saa melko selvästi käsityksen, että Ari Vallin surffailee sopimuksettomana ilman tietoa huomisesta. Kysynkin WTF??? Miksi HIFK ei ole kiinnittänyt Vallinia jo ajat sitten??? A.V. oli kuitenkin kevään playoffeissa vaatimattomasti sanottuna ns. "täyttä timanttia": piti kiekon pois omista aina kun se piti sieltä pois pitää. Vallinia voisi kuvailla vaikkapa sanaparilla "Parempi kuin kaksi Jarkkoa ja Jereä yhteensä". Todellinen mestaruuspelaaja.

Tutinaa ja tötinää ja brändimeininkiähän Valliniin ei liity toisin kuin "2+5+25 min" Karalahteen, mutta niitä voittoja ja mestaruuksia liittyy sitten sitäkin enemmän. Ei voi tajuta.

edit. huolimatta edellisestä toivottaisin kyllä Karalahden ja Ruudunkin tervetulleiksi, jos eivät pelaisi Bluesissa ja Jokereissa, mutta Vallinin kaltaisia kokeneita, kiekkovarmoja peruspuolustajia, joilla ei mene paska housuun playoffeissa kovassakaan paikassa tarvitaan aina. Siis AINA. Kurviset ja Melartit eivät vaan riitä. Siis EIVÄT riitä.
 

Kinkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kiffen
Somervuori on köyhän miehen Salmelainen.
Kun nyt tuli puheeksi, niin taitaa Salmelaisella olla Somervuoren kanssa aika paljonkin yhteistä tällä hetkellä. Molempien ongelmana on maalien tekeminen.

Tony Salmelaisen harjoitusmatseista tilastoa:
Basel 0+3
Minsk 0+0
Litvinov 0+1
Lausanne 0+0
Lausanne -
EHC Bienne 0+0
EV Zug 0+0
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
jarkkoruutu Jarkko Ruutu

First time ever this time of the year I don't know where I will be playing this season. I like #newexperiences in life!

Twitter

Eli jos J.Ruudun twitter-päivityksiä on uskominen niin hän itsekään ei tiedä missä pelaa ensi kaudella...

-Tinke-80
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
2012 keväällä loppuu aika monelta sopparit. Tämä sopii hyvin koska silloin Petu Matikainen pääsee taas rakentamaan jengiä sen näköiseksi miksi itse sen haluaa. Just like Kojo(kin) sai tehdä ennen viime kauden alkua.

Kuitenkin Petu on jo saanut haluamiaan palikoita tälle kaudelle. Pakisto on aika(ihanan) lihaisa ja siellä on kuitenkin hyviä käsiä silti. Nyt on nähty kaikki harkkamatsit tähän asti ja seuraavia havaintoja on omiin silmiin jäänyt:

Söde-Jokela kaksikko on selkeä ykköspari kaudella. Mister MVP-last-playoffs on helvetin hyvässä iskussa ja suurelta osalta tähän nojaten luulen ettei HIFK:n pakistoa olla ihan heti täydentämässä 'maralla'/Maran stuntilla. Kousa mukaan tähän tietysti. Kysymysmerkkinä on sitten se toinen yv-pari. Kanki, Melart, Kurvinen ovat ulkona näistä karkeloista mun mielestä. Elikäs...

Caset Jere/Jakke sitten. Jergus tekisi selvän pakistosta eikä sitä tarvitsisi enää miettiä. Samalla varmistuisi, että Melart/Kurvinen+junnut tappelevat vieläkin pienemmästä peliajasta. Todennäköistä(kö)? En tiedä mutta arvaan: HIFK ei aio hankkia täksi kaudeksi Karalahtea. Ensi kaudella on sitten aivan eri meno kun lähes koko pakistolla loppuu sopparit. Itse veikkaan, että Kousa 'viedään' meiltä pois jolloinka Jergus olisi yksi mahdollinen paikkaaja tälle. En myöskään tiedä miten hyvät saumat Kankea on uudelleen signata joten 1+1=2 ehkä siinäkin.

Jakke onkin sitten vähän niin ja näin. Kliinisesti katsoen HIFK ei mun mielestä tarvi miestä. Meillä on voimaa laidoilla jo ihan kiitettävästi. HIFK on jo nyt liigatasolla tarpeeksi fyysinen ja rymistelevä. Tosta sakista ei löydy montaa keneltä ei hanskat tarvittaessa tipu. Pelillisesti on vaikea sanoa kuinka hyödyllinen J.Ruutu olisi. Petun jengin pelitapa ei nytkään ole mielestäni mikään vauhtiin perustuva vaan vahvaa keskustan peliä missä kiekko tuodaan siniviivan yli roiskimatta päätyyn. Puolustusmielessä viisikkopeli näytti jo nyt hyvältä.

Ruutu toisi kuitenkin sekä hyviä että huonoja puolia muussakin kuin itse viisikkopelissä. Tarvitseeko HIFK näitä nyt? Mitä Jakke toisi mitä jengistä ei jo löytyisi?

Kävi miten kävi, tuli sitten Jergus+Jakke tai vain toinen niin ei tässä kannata miettiä mitään höpöjä koppihengen puolesta. Meillä on Ville ja se riittää. Plussana tietysti Petu ketä kyllä penkittää vaikka MG:n jos ei tarpeeksi löydy motivaatiota tai kurinalaisuutta tehdä sitä mitä käsketään.

ps. Ihme pelkoja Somervuoresta. Yhtään liigapeliä ei olla vielä pelattu. Relax.
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Eli jos J.Ruudun twitter-päivityksiä on uskominen niin hän itsekään ei tiedä missä pelaa ensi kaudella...

Menis Lontoon Arsenaaliin! Sielläkään ei kukaan tiedä missä, miksi, miten ja minkä vuoksi pelaavat. Siellä ei valmentajakaan ole ihan varma mikä vuodenaika/vuosi on menossa ja siksi ukko (Wenger) onkin koko ajan pelikiellossa. Ihme säätämistä! Jarkko, me ei ihan oikeasti tarvita sua!
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
2012 keväällä loppuu aika monelta sopparit. Tämä sopii hyvin koska silloin Petu Matikainen pääsee taas rakentamaan jengiä sen näköiseksi miksi itse sen haluaa. Just like Kojo(kin) sai tehdä ennen viime kauden alkua.
...

Kyllähän viime keväänäkin suurin osa joukkueen sopimuksista päättyi, joten eiköhän tämä nykyinenkin miehistö ole jo pääosin Matikaisen joukkue. Vanhoja sopimuksia oli vain ihan muutamilla runkopelaajilla(Söde, Peltonen, Petrell(joka toki lähti nyt pois)).
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Uskon että Melart on yksi niistä kaveresita joista Matikainen yrittää nyt tosissaan tehdä profiilipelaajaa liigaan. Annetaan peliaikaa enemmän ja kunnon näyttöpaikkaa. Sopii mulle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös