Kävin viime torstaina katsomassa IFK:n jääharjoituksen koska Nikke oli porukan mukana treenaamassa ja halusin nähdä miten tietyt asiat, joita olemme jäällä työstäneet, toimivat joukkuetreenien yhteydessä. Toisena maalivahtina jäällä oli Lundell ja ainakin noissa treeneissä näytti siltä että Lundell osallistuu jollain tasolla myös valmennukseen, sillä yksi harjoite oli ajoitettu maalivahteja varten ja sen Lundell ohjeisti joukkueelle taulun ääressä ennen kun harjoite polkaistiin käyntiin.
Tätä vähän epäilinkin jo. Munhan pitäis periaatteessa olla ehkä tyytyväinen tilanteeseen, kun itse nimeonomaan sanoin pariinkin kertaan, että Lunkka voisi siirtyä pelaajauralta eläkkeelle, ja alkaa vaikka valmentamaan veskareita. Mutta silti olisin halunnut nyt tässä vaiheessa vielä jonkun valmiin valmentajan sinne, ja Lunkan sitten vaikka sen oppiin. Pelaaminen ja valmentaminen on kuitenkin 2 täysin eri asiaa (sen olen tuolta futiksen puolelta saanut oppia ihan käytännössäkin).
Nybari on vieläkin opin tiellä, vaikka mestaruuden meille toikin. Kyllä tosissaan menestystä hakevalla joukkueella pitää kunnon veskarikoutsi olla. Aika ihme homma, jos Lunkka yhtäkkiä menestyksekkäästi pystyy pelaajan saappaista hyppäämään kahteen rooliin. Mä kun olin ihan varma tossa keväällä jo, että tämä puoli on vihdoin kunnossa, mutta kun ei niin ei (huoh). Hiukan kyllä ottaa päähän tämä homma suoraan sanoen.