Joukkueen rakennus kaudelle 2011-2012

  • 1 102 229
  • 2 736

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No niin, Melartin 3kk saikku sitten laittaa jo hieman painetta pakiston vahvistamiseen. Kaikki kunnia junnuille, mutta nyt sieltä uupuu fyysisyyttä Maran kiekollisen puutteen lisäksi(puhumatta Järventien fyysisyydestä).

Liivik saa sitten hoitaa sherifin hommat :)
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Melartin 3kk:n saikku aiheuttaa hieman ongelmia IFK:lle, kun puolustuskalusto on aika kapea. Yksi vaihtoehto on varmaan tuoda Kovanen väliaikaisratkaisuna syksyksi jengiin, vaikka kyseessä onkin hyvin erityyppinen pelaaja.

Jos IFK ei hae korvaajaa ulkopuolelta, niin Melartin paikan ottanee Tuohilampi, Silfver tai Salmi. Sen mitä harkkamatseista näin, niin Tuohilampi ja Silfver eivät ainakaan mitenkään erityisemmin vakuuttaneet.
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Melartin 3kk:n saikku aiheuttaa hieman ongelmia IFK:lle, kun puolustuskalusto on aika kapea. Yksi vaihtoehto on varmaan tuoda Kovanen väliaikaisratkaisuna syksyksi jengiin, vaikka kyseessä onkin hyvin erityyppinen pelaaja.

Söde-Jokela
Kanki-Kousa
Nauris-Kurvi

Vittu KYLLÄ! Oikeesti hei, Tomppa.
 

jarne

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ULUVFC #52
Helvetin huono uutinen tuo Melartin saikku. Ja unohtakaa se Kovanen tässä kohtaa, hampaaton 100 kiloinen kanukki sisään kiitos, plussaa lyhyestä sytytyslangasta ja auttavasta kiekonkäsittely taidosta.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Helvetin huono uutinen tuo Melartin saikku. Ja unohtakaa se Kovanen tässä kohtaa, hampaaton 100 kiloinen kanukki sisään kiitos, plussaa lyhyestä sytytyslangasta ja auttavasta kiekonkäsittely taidosta.

Jarne, puhut asiaa. Kovanen ei ole nyt se puolustaja jota tarvitaan, eikä myöskään Kimmo Eronen. Brian Fahey, Ivan Majesky tai vaikka Antti Bruun; siinä nyt hiukan suuntaa antavaa listaa. Saiskohan jostain laiturin ja pakin samassa paketissa; tyyliin Vesce-Cook-kombinaatio?
 
Viimeksi muokattu:

Clocks

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Komppaan jarnea, lihaosasto oheni liikaa. Nyt nähdään, ovatko tutina ja tötinä enää missään arvossa tässä lafkassa. Menetys kun ei ole puhtaasti pelillinen. Libor Ustrnul nähty kai viimeksi CHL:ssä, nyt olisi järjestysmiehen/seitsemännen pakin Ruutu tarjolla.

Ilarille tsemppiä, aivan ylipaska uutinen.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten Nauriista saadaan korvaaja? Ei helvetti sentään. Ei pääse lähelle edes Maran fyysisyyttä, Melartista puhumattakaan.

Majesky- tyylistä fyysistä kiekkovarmaa tässä rosteri huutaa.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Paska uutinenhan tuo on. Enemmän Melartin itsensä kannalta. Tollanen vamma ja siihen kuntoutukset päälle, niin voidaan yhtäkkiä ollakin ensi vuoden puolella, ennen kuin Melartia voidaan peluuttaa.

Kyllä siellä officella hereillä ollaan. Onhan se jo nähty tässä, että Nybari&kumppanit osaavat ruutuja (heh) täyttää tarpeen mukaan. Nyt on ihan turha panikoida, sillä fyysisyyttä löytyy kyllä. Esimerkiksi Jokela, Kanki, Tuomainen, Liivik ja Ahtola painavat äijää seinälle ihan kivasti. Joku saa pudottaa hanskat tarpeen tullen.

Järventien korvaaja ja laituri tullee, ja varmasti mietitään myös tuota fyysistä puoltakin vielä uudelleen Melartin pitkän saikun takia.

Mustahan on tullut positiivisten ajatusten viljelijä. Mestaruus teki ihmeitä :)
 

McJugi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
HMV

Täytyy sanoa että viimeistään nyt Melartin loukkaantumisen jälkeen tämä HIFK:n joukkue on todellakin HajutonMautonVäritön. Ei kyllä hirveesti innosta Somervuoret ja muut skeidat.

Kai se Matikainen on sitten tottunut tällaisiin värittömiin jengeihin.

Itse en usko että tällä roosterilla kovin ptikälle pötkitään. Runkkarin kuudes.

Lennun lähtö, Melartin loukkantuminen jne. antaa kaikille mikkihiireille mahdollisuuden tulla "polkemaan" kentälle.

Ei ole HIFK:n brändistä tässä joukkueessa mitään tietoa. En tykkää. Yök.

Täytyy kyllä myös yhtyä tähän sikäli, että onkohan Matikainen ihan vielä tajunnut, että tämä on IFK ja resurssit ovat hieman erilaiset mitä hänellä on aiemmin ollut käytössään. Tänne voi myös hankkia niitä korvaajia, rahaa sekä vetovoimaa löytyy. Ei tarvitse mennä niillä "ajokoirilla" väkisin.

NHL try-out leirien pudonneita odotellessa. Pari vahvistusta tarvitsemme, vaadin, uskon, odotan.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
NHL try-out leirien pudonneita odotellessa.

Sinäkö se olet Pentti? :D

Pakki lienee selviö, enkä usko joukkueen olevan valmis muutoinkaan. Torstaina nähdään paremmin mikä on joukkueen iskukyky, vaikka poissaolojakin on. Riksmanin ja Melartin lisäksi Kuhdan Kille tuskin pelaa vielä avauksessa, vaikka pois suljettu asia ei ole.
 

Hanson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, alasarjat.
Ilta Sanomien nettisivuilla lainattiin muutaman Jatkoajan kirjoittajan viestiä Jarkko Ruutuun liittyen ; "Meister", "Clocks" ja allekirjoittanut olivat saaneet kunnian päästä IS:n sivuille. Siinä Ruutu otti HIFK-fanien kritiikkiin kantaa sen verran, että mainitsi etteivät ihmiset "uskalla tulla sanomaan päin naamaa".

Entäs jos uskaltaisikin ? Mitä pelättävää esim. minulla olisi ? Löisikö hän minua nyrkillä naamaan tai mailalla niskaan ? Kampittaisiko hän minut kadulle tai jäähallin käytävälle ? Olisiko minun ylipäätään varauduttava siihen, että Ruutu pahoinpitelisi minut, koska olen arvostellut häntä ? Entä jos hän ei pärjäisikään minulle ? Pyörisikö hän maassa ja vaatisi minulle rangaistusta (kuten matseissa vastustajille) ? Naurettavaa sanoa - ikäänkuin "uhaten" - että olisi ehkä syytä pelätä häntä jos ei pidä hänestä, mitäpä muutakaan tuollainen lausahdus "eivät uskalla", voisi tarkoittaa ? Vai tarkoittaako se, että kaikkien jotka eivät pidä hänestä/hänen tyylistään, pitäisi tulla sanomaan asiansa suoraan hänelle ? Jono olisi liian pitkä, joten jatketaan vanhaan malliin ; Jarkko siellä ja me täällä (ja katsomoissa).

SM-liiga - Ilta-Sanomat
 
Viimeksi muokattu:

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Ilta Sanomien nettisivuilla lainattiin muutaman Jatkoajan kirjoittajan viestiä Jarkko Ruutuun liittyen...

Naurettavaa keltaista journalismia. Täältähän saa kannattajien mielipiteen tukemaan lehden provosoivaa linjaa asiaan, kuin asiaan, mutta suuressa kuvassa Rudin pyllistys Stadiin päin ei juuri ketään enään edes kiinnosta.

Onhan se hyvä, että käyttävät nykyään nimimerkkejä ja palstaa lähteenä, eikä esitä väitteitä ominaan, niinkuin ennen, mutta jotain rajaa.

Rudi oli viimeviikkoon asti erittäin toivottu lisäys rosteriin, mutta menetti kaiken arvostuksen narrinutun myötä. Ikää alkaa olemaan jo senverran, että ei tule enään ikinä skulaamaan IFK:ssa ja hyvä niin. I rest my case.

Lihaosastolle kaipaisin kyllä vähän lisää, enkä nyt tarkoita mitään Ustrul-tyylistä "pelaajaa".
 

Kinkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kiffen
Julius Nyqvist, Mikael Salmivirta, Micke-Max Åsten ja Teemu Tallberg jatkavat Vantaalla Mestiksessä.
 

Make#34

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit/Kiekko-Vantaa
Ilta Sanomien nettisivuilla lainattiin muutaman Jatkoajan kirjoittajan viestiä Jarkko Ruutuun liittyen ; "Meister", "Clocks" ja allekirjoittanut olivat saaneet kunnian päästä IS:n sivuille. Siinä Ruutu otti HIFK-fanien kritiikkiin kantaa sen verran, että mainitsi etteivät ihmiset "uskalla tulla sanomaan päin naamaa".

Entäs jos uskaltaisikin ? Mitä pelättävää esim. minulla olisi ? Löisikö hän minua nyrkillä naamaan tai mailalla niskaan ? Kampittaisiko hän minut kadulle tai jäähallin käytävälle ? Olisiko minun ylipäätään varauduttava siihen, että Ruutu pahoinpitelisi minut, koska olen arvostellut häntä ? Entä jos hän ei pärjäisikään minulle ? Pyörisikö hän maassa ja vaatisi minulle rangaistusta (kuten matseissa vastustajille) ? Naurettavaa sanoa - ikäänkuin "uhaten" - että olisi ehkä syytä pelätä häntä jos ei pidä hänestä, mitäpä muutakaan tuollainen lausahdus "eivät uskalla", voisi tarkoittaa ? Vai tarkoittaako se, että kaikkien jotka eivät pidä hänestä/hänen tyylistään, pitäisi tulla sanomaan asiansa suoraan hänelle ? Jono olisi liian pitkä, joten jatketaan vanhaan malliin ; Jarkko siellä ja me täällä (ja katsomoissa).

SM-liiga - Ilta-Sanomat
No taitaapa kuule ihan viitata siihen, että kuinka helppoa on heitellä netissä nimimerkin takana kommentteja.
Yleensä kun ihminen keskustelee asianomaisen kanssa kasvotusten niin saattaa jäädä joitakin asioita sanomatta joita olisi näpytellyt "netissä"!
TAJUSITKO?
 

Bismarck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Suljetaan internet. Jos on julkisuuden henkilö, niin tottakai pitää olla valmis siihen, että esim. keskustelupalstoilla lauotaan mielipiteitä suuntaan jos toiseen. Kyseisessä artikkelissa esiintyneet käyttäjien kommentit olivat mielipiteitä ja ko. mielipiteet eivät esim. sisältäneet mitään uhkailevaa. Ja mielipiteet normaalisti urheilufanittamisen tuomassa vastakkainasettelussa ovat voimakkaita ja saattavat olla irrationaalisia, kuten fanittaminen yleensäkin. Keskustelupalstalla yksi on tarkoitus esittää mielipiteitänsä nimimerkin takaa. Aukeniko?

Siihen en ota kantaa miten toimittaja on asian esittänyt tai miten Jarkko Ruutua on kiinnostanut edes ajatella sanomisiaan, joten kyseisen jutun painan itse jonnekin unholaan.
 

Make#34

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit/Kiekko-Vantaa
^ Kyllä juurikin näin, mutta mainitsiko Ruutu jollakin tavalla/viittasiko vahingoittamiseen tms? Niinkuin tuossa nyt heti oli otettu esille.
Tarkoitin sitä, että jos on tuota mieltä Palstoilla niin on se aikapaljon miehekkäämpää sanoa ne jutut kasvotusten. Tuskin se nyt Turpaan vetää niinkuin Hanssonilla heti tuli mieleen!
Eli sepä tästä, jos ette tajunneet pointtia niin oma häpeenne!
 

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
^ Kyllä juurikin näin, mutta mainitsiko Ruutu jollakin tavalla/viittasiko vahingoittamiseen tms? Niinkuin tuossa nyt heti oli otettu esille.
Tarkoitin sitä, että jos on tuota mieltä Palstoilla niin on se aikapaljon miehekkäämpää sanoa ne jutut kasvotusten. Tuskin se nyt Turpaan vetää niinkuin Hanssonilla heti tuli mieleen!
Eli sepä tästä, jos ette tajunneet pointtia niin oma häpeenne!

Ei me mitään tajuta, ollaan tyhmiä. Onneksi kaltaisesi narrifanilla on aikaa sivistää meitä.

Urheilu ja urheilun seuraaminen aiheuttaa tunteita. Ruutu-case herättää ymmärrettävistä syistä meissä HIFK-henkisissä suuria tunteita, varsinkin nyt kun ko. maisteri on tehnyt itsestään narrin. Onneksi ajan myötä tämä "kohu" hälvenee ja unohtuu. Tästä syksystä lähtien minua kiinnostaa Ruudun tekemiset yhtä paljon kuin nuuskapaakku kusirännissä.
 

Bismarck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tarkoitin sitä, että jos on tuota mieltä Palstoilla niin on se aikapaljon miehekkäämpää sanoa ne jutut kasvotusten.

No en minä lähde kertomaan kasvotusten laukomiani mielipiteitä kohteena oleville henkilöille yksinkertaisesti jo siitä syystä, että se söisi aika helvetisti jo resursseja. Tässä mittakaavassa toi miehekäslässytys on niiiin turhaa. Keskustelupalstalla voi esittää mielipiteensä ja toi kasvotustenhörhöily on täysin irrelevanttia. Ja veikkaan, että aika moni mielelläänkin sanoisi mielipiteensä kasvotusten ja sanookin, jos tilaisuus tulisi. Blah. Tämä tästä. Joukkue näyttää hyvältä ja lisää on vielä tulossa.
 

Make#34

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit/Kiekko-Vantaa
Kirjoituksesi oli muuten hyvä, mutta miksi piti alkaa taas heti vittuilulinjalle?
No näin sen varmaankin pitää ollakkin. Hyvinkin paljon näyttää myöskin tuolla Jokereitten Topiceissa teitä, ah niin fiksuja, HIFK faneja riittävän!
 

Make#34

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit/Kiekko-Vantaa
No en minä lähde kertomaan kasvotusten laukomiani mielipiteitä kohteena oleville henkilöille yksinkertaisesti jo siitä syystä, että se söisi aika helvetisti jo resursseja. Tässä mittakaavassa toi miehekäslässytys on niiiin turhaa. Keskustelupalstalla voi esittää mielipiteensä ja toi kasvotustenhörhöily on täysin irrelevanttia. Ja veikkaan, että aika moni mielelläänkin sanoisi mielipiteensä kasvotusten ja sanookin, jos tilaisuus tulisi. Blah. Tämä tästä. Joukkue näyttää hyvältä ja lisää on vielä tulossa.

Voi mooses!
Tottahan tuo on, mutta kun nyt kyse olikin siitä mitä tuo Hansson sanoi/syytti!
Sekä todennäköisin vastine Ruudulta siihen.
 

Bismarck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kirjoituksesi oli muuten hyvä, mutta miksi piti alkaa taas heti vittuilulinjalle?
No näin sen varmaankin pitää ollakkin. Hyvinkin paljon näyttää myöskin tuolla Jokereitten Topiceissa teitä, ah niin fiksuja, HIFK faneja riittävän!

Ei ollut tarkoitus vittuilla. Olen vastuussa kirjoittamastani ja pyydän aidosti anteeksi, koska sen niin käsitit. Piis & löv.
 

Make#34

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit/Kiekko-Vantaa
:) Kiva ja kiitti. Enkä menisi ylistämään itseäni tavallista fiksummaksikkaan.
Mutta sen verta herätti vaan mielenkiintoa tuo yksi reaktio Ruudun sanomisiin, että halusin vaan kommentoida.
Jep, Peace ja huomenna se alkaa taas!
 

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
Eiköhän se macho-Jarkko saa kaipaamaansa live-palautetta HIFK-faneilta jo huomenna hallilla ja varsinkin sitten ekalla visiitillään Nordiksella. Ja kenties muulloinkin esim. Vantaan yöelämässä.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eiköhän se macho-Jarkko saa kaipaamaansa live-palautetta HIFK-faneilta jo huomenna hallilla ja varsinkin sitten ekalla visiitillään Nordiksella. Ja kenties muulloinkin esim. Vantaan yöelämässä.

Toivottavasti ei saa. Toivon totisesti, ettei kukaan vaivaudu antamaan Ruudulle minkäänlaista palautetta ja huutelemaan kommentteja. Hiljaisuus on paras lääke tuollaisten reppanoiden huomionhakuisuudelle. Jokainen palstamillimetri palvelee vain ja ainoastaan Jarkko Ruutua ja Jokereita. Minulla ei ole aikomustakaan edesauttaa tätä toimintaa (tosin tänne nyt jaksan välillä kirjoitella, mutta luotan siihen, ettei kukaan väsynyt toimittaja jaksa näitä mun liirumlaarumeja lainailla). En tosin myöskään aio kantaa euroakaan Hjalliksen laariin, että siinä mielessä en altista itseäni ns. fiilikselle, missä palautetta tulisin edes antamaan. Huutelen himassa.
 

scholl

Jäsen
Kyllä mielestäni luisfigomainen kova buuaus ja kalojen tai eläimien heittäminen jäälle kuuluu Nordiksella asiaan, kun Ruutu sinne palaa. Figoahan heitettiin mm. sian päällä reilu 10 vuotta sitten, kun palasi Realin paidassa Camp Noulle. Pitää antaa signaali hänelle siitä, että Ruutu, olet paskajätkä ja tulet paskajätkä aina olemaan.

Se kuuluu kulttuuriin. Kirjoittamattomia sääntöjä ns.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös