Vittasmäen ja Järvisen potentiaali on jotain aivan muuta kuin Vidgrenillä tai Makkosella.
Ja Sinähän toki olit samaa mieltä jo ennen kauden alkua...vai sittenkin viimeisen 4 pelin perusteella? Olepa rehellinen nyt!
Vittasmäen ja Järvisen potentiaali on jotain aivan muuta kuin Vidgrenillä tai Makkosella.
Tämä on niin nähty ratkaisu jo. Kerrankin jotain muuta kiitos.
Liike on vaan äärimmäisen ratkaiseva tekijä, ja kun se hyytyy, menee kaveri ohi ja pelit loppuvat ennen aikojaan.
Ja Sinähän toki olit samaa mieltä jo ennen kauden alkua...vai sittenkin viimeisen 4 pelin perusteella? Olepa rehellinen nyt!
Kyllä, olin tätä samaa mieltä jo ennen kauden alkua. Itse en ole nähnyt koskaan mitään potentiaalia Vidgrenissä tai Makkosessa. Voit etsiä vanhoja viestejäni tämän asian osalta. Elo, Kivimäki, Palola ja Raanta ovat ne kaverit josta saattaa tulla pelimiehiä. Muiden osalta en tähän usko.
Halusin vain tarkistaa, kun mielipiteesi tahtovat vaihtua kovin usein. Esim. Elo oli puolitoista vuotta sitten kaveri, jonka Urama oli pilaamassa, kun ei ottanut edustukseen ja kerroit jo silloin Elon lähtevän pikaisesti Raumalta. Ennen joulua taas julistit, ettei Eerosta ole liigapelaajaksi (oli kovasti taantunut) ja pari viikkoa sen jälkeen, kun Eero pääsikin liigaan ja teki maaleja, niin olit taas julistamassa, miten hieno juniori meillä onkaan.
Kai Tonyssa jotain potentiaalia on, kun on nuorten maajoukkueessakin pelannut. Ja Makkosen 10+18 pistettä nuorten SM-liigassa tällä kaudella kertoo myös kiekollisen pakin potentiaalista.
Tony ei päässyt nuorten kisoihin eikä omaa mitään huippupotentiaalia. Nimimerkki Legendan vertaus Heikkiseen oli lähinnä naurettava. Bonon lahjakkuus oli nähtävissä jo B-junnu iässä.
Ei päässyt Heikkinenkään nuorten kisoihin. Jos nuorten kisat on joku potentiaalin mittari, niin ihan samalla viivalla ovat Vidgren ja Heikkinen.
Jos sinä näet näissä herroissa saman potentiaalin, niin se on sitten sinun ongelmasi. Vidgrenistä ei tule koskaan mitään suurta pelaajaa, piste.
Itse puhuin tällä palstalla esim. Heikkisen ja Lammassaaren poikkeuksellisesta lahjakkuudesta paljon ennen kun herroista tuli liigapelaajia. Näiden asioiden näkeminen vaatii silmää eikä ilmeisesti onnistu kaikilta.
Cookista tosiaan oli puhetta Äijänsuolla yhden kaverin kanssa ja hänen tietojensa mukaan Cook suunnistaisi Venäjälle. Mutta tämäkin on siis hallihuhuja, joiden osumatarkkuus ainakin meikäläisen tuttavapiirissä on nolla prosenttia.Toivottavasti tuo Vanhatalo puhuu nyt perinteistä paskaa medialle, kun sanoo neuvotteluyhteyden olevan Cookiin. Itse kuitenkin olen kuullut melko varmasta lähteestä, että Kovanen ja Cook siirtyvät muualle, melko varmasti ulkomaille.
No Kauvo on Lukon junnuissa pelannut kaksi vuotta ja liigaa n. kolme vuotta, joten eräänlaisena omana pelaajana hänet kuitenkin näen, ja otan ilomielin joukkueeseen mukaan. Hyvänä aloittajana ja tunnollisena pelaajana erinomainen hankinta. Puhdas sentteri joita joukkue todellakin kaipaa. Aivan oikeaan paikkaan Lukon johto on vahvistuksia hakemassa. Menestykseen haluavassa joukkueessa pitää olla mieluiten viisi sentteriä, eikä kahta-kolmea niin kuin Lukolla menneellä kaudella.se on niin helppo hankkia "valmiita" pelaajia muualta ja samaan aikaan jauhaa paskaa akatemiasta ja kasvattamisesta,