Ryminäpronssi ei muutenkaan terminä oikein tuntunut uppoavan nuoremman sukupolven tajuntaan - kyseessähän ei missään nimessä ole tyytyminen 'liigassa selviytymiseen', vaan menestyksekäs mutta silti omaleimainen tekeminen.
Aivan, nyt on vain puuttunut se menestyksekäs tekeminen ;) Minä juurikin edustan tätä nuorempaa sukupolvea ja ehkäpä nämä juttuni jonkun korvan kuulostavat erittäinkin lapsellisilta, mutta minä haluaisin myös kokea sen HIFK:n suuruuden, josta te vähän pidempään HIFK:ta kannattaneet olette päässeet nauttimaan. Ainoat menestyksekkäät hetket kannattajaurani aikana olen kokenut vuosina 1998-2000, muuten olen(kuten kaikki muutkin) joutunut sietämään tätä surullista taapertamista vuosi toisensa jälkeen satunnaisin valon pilkahduksin, jotka on sammutettu yhtä nopeasti kuin ne syttyivätkin. Mielestäni olisi aika palauttaa HIFK sen ansaitsemaan asemaan, ja miksi ei pitäisi, kun meillä on resurssit sen toteuttamiseen. Mutta entäpä visioit? Riittääkö HIFK:n nykyisellä johdolla rahkeet tämmöisen toteuttamiseen?