Pitäiskö siellä Nybarinkin käydä loundgessa katsomassa, jos löytyisi jotain. Jokerit löysi Majorovin steissiltä ja Keklun lentokentältä.
Kummola löysi Curren yökerhosta.
Pitäiskö siellä Nybarinkin käydä loundgessa katsomassa, jos löytyisi jotain. Jokerit löysi Majorovin steissiltä ja Keklun lentokentältä.
Katos perhana. Siinähän se Marek myös on turpavärkki alaspäin. My mistake.
Sanokaa mitä sanotte, mutta on se Pena komee! Pena koutsiksi! Rock!
Frank kertoi aikoinaan, että ihmetteli kun harkkahallissa pyöri moneen kertaan nuori kaveri kansio kädessään ja rustaili aina jotain sinne.
Toissa yönä näin unen, että olin jossain F:ssä ja kysyin joltain kaverilta, kuka toi 19 on kuka teki vitun nätin maalin. Se on Ryan Vesce! Toivottavasti olisi enneuni, ja Ryan palaisi vielä IFK:hon.Ryan Vesce
että viiden vuoden päästä Ilmalassa pelaa illasta iltaan täydelle hallille KHL(/EHL?)-joukkue Helsinki Lions (kelatkaa kuinka monta lätkäfania/leijonafania Suomessa on, jotka ei kuitenkaan SM-liigaa seuraa, mutta jotka hyvin todennäköisesti seuraisivat patrioottisesti markkinoitua Leijonat-ryhmää 10x kovatasoisemmassa sarjassa)...
....
Se on IFK, jolla pitäisi olla se isoin ja hienoin halli. Se on IFK, jonka pitäisi nousta suurempiin ympyröihin eikä jäädä pienen maan maakuntasarjaan kasvattajajoukkueeksi. Se on IFK, eikä Jokerit, jonka fanit ansaitsevat jotain suurta tulevaisuudessa. Jos Kekäläinen nyt rakentaa sellaisen dynastian mitä pelkään, ei vittu jaksa innostaa enää mikään SM-liiga. Silloin tämä koko harrastus on yhtä tyhjän kanssa, koska se ei enää tarjoa millään tasolla nautittavaa ja elämyksellistä henkireikää, tasapainona reaalimaailmalle. Sanokaa pessimistiksi, väittäkää gloryhuntteriksi, perustelkaa loogisesti että SM-liiga se on edelleen kuten ennenkin, vaikka Jokerit lähtis toiseen sarjaan, tai selitelkää mitä vaan, mutta mulle SM-liigajoukkueen kannattaminen Jokereiden pelatessa KHL:ää olisi silkkaa vitutusta alistettuna luuserina.
Mutta edelleen vaihtaisin Nypykän ja Valtsun Kekäläiseen samantien jos siihen olisi mahdollisuus. Nyt on tietysti Nybondaksella ja Valtaselle hyvä mahdollisuus osoittaa olevansa ammattitaitoinen parivaljakko jääkiekkojoukkueen johtoportaassa.
Lähetetään maileja HIFK:n officeen, että nyt on tehtävä jotain....siis asiallisia viestejä.
Tehtävä mitä? Hyökkäys ja maalivahtiosasto ovat hyvin kasassa ja puolustukseenkin ollaan ilmeisesti neuvottelemassa Laatikaisen kanssa eli sinne tulossa ainakin yksi mies, jonka jälkeen sekin on kasassa. Valmennus on päätetty ja näillä miehillä mennään (Valitettavasti Saken kohdalla) ja hallia ei varmaan tähän hätään rakenneta. Musta HIFK:lla on asiat oikein hyvällä mallilla, joten nyt vain helkkaristi työntekoa joukkueen sisällä.
Eikös tuolla "telakkaketjussa" puhuttu, että Södellä oli aika kauan joku häpyluu tms paskana... Mielestäni kuitenkin (Ehkä Söde on mun adoptiolapsi) Söde oli IFKn parhaita pakkeja pleijareissa Clarken ohella, kun taas Kurvisella ja Maralla tuli jatkuvia hazardeja. Optimistina uskon, että jos/kun Söde pysyy ehjänä, niin hän jatkaa siitä mihin pleijareissa jäi --> varmoja otteita ja välillä myös tukea hyökkäyspäässä. Vauhti on Södellä iän ja loukkaantumisten myötä hidastunut, mutta kyllähän Tuulola ja Strömberg pärjäsivät liigassa, vaikka heidänkin liikkeensä oli kankeata.Söderholmilla meni täysin vituiksi koko viime kausi, en tiedä oliko jotain loukkaantumista sitten, mutta en joka tapauksessa jaksa uskoa, että nostaisi tasoaan huimasti.
No et tietenkään vaadi IFK:lta mitään sellasta mitä me fanit vaadimme, sulle ei oo väliä miten suureksi mikäkin joukkue kasvaa, kunhan näet viihdyttävää kiekkoa. Mutta tuo kommenttisi "hyökkäys ja maalivahtiosasto ovat hyvin kasassa", keskustelussa jossa puhutaan paljon isommista ja kauaskantoisimmista asioista, on täysin absurdia. Se on sama kun sanoisi että globaalisti ajateltuna ihmiskunnalla on kaikki kunnossa, koska länkkäreillä on keskimäärin ihan hyvä elintaso tai koska meillä on hienoja teknologisia saavutuksia. No, suuressa kuvassa kaikki on silti aivan päin hevon vittua ja marssimme iloisesti kohti tuhoa. Ja sama pätee IFK:hon, jos meno jatkuu kuten ennen.
Miten se, että Kekäläinen hankittiin suurella rahalla Jokereihin, saa suuressa kuvassa kaiken näyttämään olevan päin hevon vittua ja marsimaan kohti tuhoa?
Itse ottaisin Boumediennen vastaan riemusta kiljuen, ja jos Lupalla vielä paikat kestävät tarjoaisin myös hänelle jatkopahvia, jolloin saataisiin Kärppien mestaruuden kulmakivi pakkipari Lupatschuk- Boumedienne jälleen kasaan.
Onhan siitä omasta hallista haaveiltu jo siitä lähtien kun Hartwall rakennettiin, se tarve ei ole mihinkään hävinnyt. Kekäläisen tulo naapuriin nyt vaan nosti kissan takaisin pöydälle. Nyt on tapahduttava, ei voi enää jahkailla ja odottaa.
Näin on, mutta eivät asiat ole nykyisen hallin kanssa päin hevon vittua tai ei senkään kanssa kuljeta välttämättä kohti tuhoa. Nykyisellä kapasiteetilla pystytään varmasti kamppailemaan vuodesta toiseen liigan mestaruudesta ilman, että seura näivettyy yms. Eli kritisoin nyt tässä vain näitä ihmeellisiä uhkakuvien lietsomisia, mutta olen samaa mieltä, että halliasialle tarttis tehrä jotain.
Aamen! Se ero meillä, HIFK-kannattajilla, ja esim. Fordellilla on, että me haluamme olla se Suomen suurin, hienoin ja paras jääkiekkoseura. Meillä riittää resurssit siihen, mutta ammattitaitoa uupuu juuri sen vaadittavan verran, jotta onnistuisimme ponkaisemaan Sm-liigan kärkiseuraksi. Meille ei riitä seitsemässija kauden lopuksi.
Ja eikö viime vuosina ole menty juuri parempaan suuntaan kohti Suomen parasta kiekkoseuraa?
Kerrotko vielä, mistä nämä IFK-fanit löytyvät, kenelle kelpaa 7. sija kauden päätteeksi? Itse en ole kohdannut vielä ensimmäistäkään sellaista fania.Tietysti joukkoomme mahtuu näitä aika hyvin lanseerattuja ''taavitasalakkeja'', joille kelpaa minimaalinen taloudellinen voitto ja juurikin se manaamani seitsemäs sija kauden päätteeksi.
Kerrotko vielä, mistä nämä IFK-fanit löytyvät, kenelle kelpaa 7. sija kauden päätteeksi? Itse en ole kohdannut vielä ensimmäistäkään sellaista fania.
Kerrotko vielä, mistä nämä IFK-fanit löytyvät, kenelle kelpaa 7. sija kauden päätteeksi? Itse en ole kohdannut vielä ensimmäistäkään sellaista fania.
Tuolla ''hieman'' epäselvästi(mutta tarkoituksella kärkkäästi) tarkoitin, että osalle faneista tuntuisi kelpaavan pelkkä selviytyminen liigassa.