Ehkä hieman epäselvästi sanoin, mutta tarkoitin siis että muuten sama pakisto, paitsi Clarke ja Lupa vähennettynä. Eli heikentynyt on selvästi, ja sitä ei siis yhdellä hankinnalla voi millään saada edes samalle tasolle vrt viime kausi, puhumattakaan pakiston vahvistumisesta. Vahvistuminen vaatii kahta kovaa tekijää.
Söderholmin rajuun tasonnostoon en jaksa uskoa, mutta 3-parista hänet kiilaa ulos sitten joku kolmikosta Melart-Ahonen-Kousa (eiköhän joku näistä onnistu siinä sitten), jos Söde on yhtä hukassa kuin ajoittain viime kaudella.
Joo. Onhan se tietysti niin, että kauden alkuun on helvetisti aikaa. Mutta. Meillä jatkaa Nokka. Hommataanko puuttuvat palaset liian myöhään? Niillä menee aikansa oppia Nokan metkut. Jos tällainen palanen sattuu olee ykköspakki, ei ole kivaa.
Kuitenkin voidaan vielä elää jonkinlaisessa toivossa. Kovia nimiä on(kai) vapaana. Jos HIFK:ssa ajatellaan yhtään aivoilla, siellä todetaan kyllä sama mikä täälläkin: nykyinen pakisto on heikompi kaikinpuolin kuin viimekautinen ja sillä ei päästy edes 1:lta kiekalta eteenpäin.
Onhan se Nybari sen ääneenkin sanonut ja mä uskon ainakin, että sinne tulee se kaveri. Mutta mä haluaisin että se olis messissä suht aikasin ja että sen nimi olisi kova. Koska muuten ei tule yhtään mitään. Mä, mä ja vielä kerran mä. Haluan.
Kukas sen sanoikaan että tarvitaan
kaksi pakkia? Oikeaan osui. Lähtökohtaisesti Söde ja Kurvinen on kolmostason kamaa, Mara-Kanki avoliiton hoitaessa kakkosen. Kousa(ko) me heitetään ykköseen? Vai onko tämä taas näitä "uusi kaveri kolmoseen kurvisen pariks, södehän pystyy pelaamaan ykkösparissa"- toiveita?
Superpakki ykköseen ja sen vierelle joku ilkeä hampaaton vaikka. Sitten voi olettaa pakiston vahvistuneen tai ainakin pysyneen samana.
Miksei voitu tehdä sopparia Lupan kanssa...