enkä suoraan sanoen ymmärrä sitä panettelua mitä nimenomaisesti juuri Haveriselle laitetaan koko ajan.
Allright, 58 in the groove! Täällähän lanataan jo isolla kolalla ensi kautta.
Haverinen on näkemissäni matseissa pelannut yllättävän kypsästi ja hyvin. Myös raporttien perusteella on kuulunut hyvää ja viime lauantain pelissä Pelsuja vastaan teki aivan huikean työn maaliin johtaneessa tilanteessa (en jaksa tilastoja selata, mutta eikös ollut ykkössyöttäjä?). Luulenpa, että Haverisen ja Clarken silmittömässä kritisoinnissa on usein kiinni siitä, että kun on jo valmiiksi negatiivinen mielipide jostain pelaajasta, pienimmätkin hassit pannaan mieleen ja dumataan sitten jälkikäteen. Vaikka todellisuudessa pelaajan suoritus saattoi kokonaisuutena olla vallan hyväkin. Itse olen huomannut omissa näkemyksissäni sitä, että joskus näen sitä, mitä kulloinkin haluan nähdä. Mutta jos tämän tiedostaa, osaa sitä varoa.
Norosen otteista kyselisin 58:lta sen verran, että minkä tekijän luulet itse olevan sen takana, että suoritus on ollut näinkin vaihtelevaa? Nortiltahan on nähty nyt muutamia huonoja peleja, muutama ok ja muutama pirun hyvä matsi. Mielestäni mahdollisuudet Norosen kanssa ovat tänä keväänä olemassa, jos muu joukkue saadaan kunnon muotoon.
Samoin kyselisin arvon 58:lta ihan oikeita nimiä ensi kaudeksi maalille, vaikke se meidän kummankaan leipätyö olisi. Paljon mukavampi spekuloida oikeilla nimillä kuin jollain mystisellä "herra X:llä". Juuso Riksman tulee itselleni mieleen kovana liigatason vahtina, joka voisi tuon määrittelemäsi ruudun täyttää. Wot du juu think?