Wiikman on kyllä omissa papereissa sellainen ylemmän keskitason molari, joka ei kuulu aivan liigan parhaimmistoon. Sanoisin, että hän on riittävä maalivahti hyvän puolustuksen takana, mutta jos puolustus ei ole niin hyvä, niin tuskin tästä kaverista on miksikään sateentekijäksi. Silloin 05-06 ei ainakaan omasta mielestäni ollut mikään maagisen hyvä, vaan enemmänkin ok tasoa. Amerikassa pelit on mennyt aika penkin alle.
Enkä minä kyllä halua tuota Riksmaniakaan tänne. Selkä tuntuu hajoavan joka kevät ja ihan oikeasti, mitä näyttöjä tällä herralla on kovista peleistä? Mä en muista kun hävityt finaalisarjat ja aina kun aletaan pelaamaan playoffeja, niin se runkosarjan taso katoaa johonkin ja Riksman torjuu asteen heikommin. Lisäksi aika vahva narrileima tällä kaverilla on otsassa.
Hannu Toivonen taas olisi ihan mielenkiintoinen haku ja itse pitäisin myös häntä näistä parhaimpana vaihtoehtona. Ilveksessä viime kaudella teki alun kompastelun jälkeen suhteellisen vahvaa jälkeä ja ilmeisesti sitä NHL-paikkaa ei ole aukeamassa, joten voisi olla ihan mahdollista saada tämä kaveri tänne.
E: Oma suosikki maalille olisi kuitenkin Karri Rämö, mutta tämä taitaa olla aika unelmointia.