Joukkueen rakennus kaudelle 2010-11

  • 1 132 130
  • 3 357
Tila
Viestiketju on suljettu.

maniakos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Expressenin mukaan Dale Clarke on Modon kiikarissa. Onhan Dale nostanut tasoaan sen katastrofijakson jäljiltä, mutta ei ole vieläkään ihan sellaisessa iskussa kuin olisi toivonut. Ei tule mitenkään kauhean ikävä, jos sattuu lähtemään. Hinta-/laatusuhde ei kuitenkaan kohtaa kovinkaan hyvin, kun tilalla pystyy luutimaan vaikka omat junnut lähes samoin tuloksin.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Paljon riippuu siitä, ketkä nykyisistä puolustajista jatkavat IFK:ssa ja keitä IFK:lla on mahdollista hankkia ulkopuolelta. Jos Clarke, Lupaschuk ja Järventie kaikki jättävät IFK:n, niin ei sitä puolustukseen jäävää tyhjiötä pelkillä junnuilla täytetä.

Osaako kukaan ylipäätään kertoa, minkälaisia pelaajia IFK:lla olisi mahdollisesti nousemassa junnuista edustukseen? Siitä on jo jokunen kausi vierähtänyt, kun viimeksi omasta juniorimyllystä on noussut puolustaja(olisiko Teemu Laakso) aina varsinaiseksi runkopelaajaksi asti.
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Mulle kelpais Clarken/Lupan korvaajaksi Lukon "vanhatuttu", eli Tsarli Kookki. Sopimus loppuu ja melko ihan pätevä paketti varustettuna rightin lavalla. Taitaa kuitenkin jatkaa matkaansa ulkomaille? Penalta aikanaan hyvä haku joka sitten penailtiin kesken kauden tsekkeihin, juuri kun jätkä pääsi sinuiksi Suomen ja Liigan kanssa.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulle kelpais Clarken/Lupan korvaajaksi Lukon "vanhatuttu", eli Tsarli Kookki. Sopimus loppuu ja melko ihan pätevä paketti varustettuna rightin lavalla. Taitaa kuitenkin jatkaa matkaansa ulkomaille? Penalta aikanaan hyvä haku joka sitten penailtiin kesken kauden tsekkeihin, juuri kun jätkä pääsi sinuiksi Suomen ja Liigan kanssa.

Nehän haluaa siitä jo Raumalla äkkiä eroon. Viime kausi oli ihan ok, mutta tänä vuonna mennyt käsittääkseni aika päin persettä pelit. Ei kiitos. Mielummin joku Laatikainen tai Jokela sisään, jos näihin on mahdollisuuksia.
 

maniakos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Paljon riippuu siitä, ketkä nykyisistä puolustajista jatkavat IFK:ssa ja keitä IFK:lla on mahdollista hankkia ulkopuolelta. Jos Clarke, Lupaschuk ja Järventie kaikki jättävät IFK:n, niin ei sitä puolustukseen jäävää tyhjiötä pelkillä junnuilla täytetä.

Osaako kukaan ylipäätään kertoa, minkälaisia pelaajia IFK:lla olisi mahdollisesti nousemassa junnuista edustukseen? Siitä on jo jokunen kausi vierähtänyt, kun viimeksi omasta juniorimyllystä on noussut puolustaja(olisiko Teemu Laakso) aina varsinaiseksi runkopelaajaksi asti.

Niin ei tietenkään kaikkia ole mahdollista korvata junioreilla. Tarkoitin tässä ainoastaan Clarken pelipaikkaa. Ei tuo puolustus ole ihan toivoton vaikka kaikki kolme mainitsemaasi pelaajaa lähtisi. Odottelisin kuitenkin yhtä kovaa hankintaa, vähintään tasoa "Laatikainen".

X - Kankaanperä
Söderholm - Haverinen
Kurvinen - X


Lisäksi sitten on ainakin Melart, Purolinna, Ahonen, Tuohilampi, Suorsa jne.

Melartin näkisin mielelläni ensi kaudella ihan pysyvästi pelaavassa kokoonpanossa. Hänen pitäisi kuitenkin ottaa kesän aikana melkoinen kehitysaskel, että paikka pelaavassa kokoonpanossa olisi plakkarissa. Purolinna ja Ahonen alkavat varmaankin vähitellen olla nähtyjä kortteja, mutta voihan heistäkin olla yllättäjiksi. Tuohilampi ja Suorsa voisivat käydä välillä kokeilemassa, että miten vauhti riittää liigassa.

Melkein toivoisin, että Clarke, Lupa, Mara kolmikosta edes yksi jatkaisi IFK:n paidassa. Lisäksi Nybari voisi hommata yhden isomman kalan ja yhden voisi korvata junioreilla. Loukkaantumisia kuitenkin tulee kauden mittaan, eikä junnuista ole mitään Vatasia nousemassa.

Eikä kiitos enää mitään Charlie Cookeja Nordikselle, ainakaan IFK-paidassa.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse näen edelleen pakistomme niin, että mikäli totaalifiaskoa ei herrat esitä niin pitäisin kaikki seuraavalle kaudellekin. Yhden pakin vaihtuvuus ei ole vielä edes paha, tässä kohtaa luopuisin mieluiten Clarkesta kuin Lupasta. Mun mielestä me ollaan jo nähty Clarken parhaat puolet, ei vaan olla nähty niitä tarpeeksi kauan. Lupan parhaita puolia ei olla edes vilkaistu vielä. Kuitenkin mielestäni potentiaalisempi pelaaja, toki nämä ovat mutu juttuja.

Kahden(eli molempien lähtö) vaihtuvuuskaan ei ole vielä katastrofi. Ok, Lupa ja Clarke molemmat lihoiksi ja stigaukkona sitten Laatikainen sisään+joku peruspakki(legenda termi jo).

Kolmen pakin(Lupa, Clarke, Mara) lähtö palauttaisi meidät jo viimekauden puolelle. Vaatii aikaa, jotta pakisto oppii Kojon metkut+siihen vielä viisikkopeli. Niin ja kun meille on näköjään tulossa(taas) uusi veska. Senkin sisäänajo? Ei saatana, maalirikasta syksyä vastustajille tiedossa. Syksyllä kuitenkin pelataan se kotietu, kuten tämä(kin) kausi osoitti.

Vaikka sieltä tulisi Laatikainen, Jokela ja Laakso, niin ei nekään opi uusia juttuja ihan hetkessä ja sopeudu systeemiin. Tämän takia mä liputan jatkoja kaikille pakeille, mieluiten yhden miehen vaihtuvuudella.

Toinen syys on myös melko simppeli. Mistäpäin maailmaa me saadaan pakkeja, jotka takaisivat yhtä hyvät(ja huonot) esitykset kuin nämä nykyiset? Mieleen tulee ihan muutama vain. Marttinen lahden takaa, Jokela ryssistä ja Laatikainen tietty. Kyllä näistä muutkin kisaavat.

Mä laittaisin mielummin kaikki tällaiseen kilpailuun menevät rahat(jos ne vaan voidaan säästää esim. pakiston jatkoissa) siihen vitun kovaan tajunnanräjäyttävään ykkösveskaan, joka torjuu kainalokarvoillaankin sen ratkaisevan kiekon.
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Kyllä hymy nousi korviin, kun tajusin, että MoDo suunnittelee ykkösparikseen ensi kaudeksi Clarke-H.Pikkarainen parivaljakkoa. Itse en luottaisi.
 

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä hymy nousi korviin, kun tajusin, että MoDo suunnittelee ykkösparikseen ensi kaudeksi Clarke-H.Pikkarainen parivaljakkoa. Itse en luottaisi.

Clarkehan teki tällä kaudella 25 pistettä ja Hank 23 pistettä viime kaudella HIFK:n paidassa, joten taitaapi kaverit odottaa häneltä samanlaisia, ellei kovempiakin tehopisteitä ensi kaudella Ruotsissa.

Itse kyllä uskon, että Clarkelle sopisi myös Hankin tapaan Ruotsi paremmin. Clarke pääsee hyvin harvoin käyttämään nopeuttaa hyödyksi SM-liigassa. Clarke on oikeasti HIFK:n nopein pelaaja.

Kyllähän Nokka haluaa pitää Lupaschuk/Clarke kaksikosta Lupaschukin ja itse kun en näiden molempien herrojen usko jatkavan, niin eiköhän Clarken siirto Ruotsiin ala olemaan varmaa.
 

Analyytikko_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, QPR, ManU, Hertha BSC
Itse näen edelleen pakistomme niin, että mikäli totaalifiaskoa ei herrat esitä niin pitäisin kaikki seuraavalle kaudellekin. Yhden pakin vaihtuvuus ei ole vielä edes paha, tässä kohtaa luopuisin mieluiten Clarkesta kuin Lupasta. Mun mielestä me ollaan jo nähty Clarken parhaat puolet, ei vaan olla nähty niitä tarpeeksi kauan. Lupan parhaita puolia ei olla edes vilkaistu vielä. Kuitenkin mielestäni potentiaalisempi pelaaja, toki nämä ovat mutu juttuja.

Kahden(eli molempien lähtö) vaihtuvuuskaan ei ole vielä katastrofi. Ok, Lupa ja Clarke molemmat lihoiksi ja stigaukkona sitten Laatikainen sisään+joku peruspakki(legenda termi jo).

Mun mielestä voitaisiin aivan hyvin luopua sekä Clarkesta että Lupasta. Kumpikaan ei ainakaan toistaiseksi ole osoittanut mitään korvaamattomia esityksiä. Minä ottaisin tilalle herrat nimeltä Laatikainen/Marttinen ja Kuukka. Järventielle tekisin jatkon. Samaa mieltä olen siitä, että 1-2 pakin vaihtuminen vielä menee ja voidaan siihen sopeutua, mutta kolmen pakin vaihtuvuus on liikaa.

Eli pakisto olisi:

Marttinen/Laatikainen-Kurvinen/Kuukka

Järventie-Kanki

Söderholm-Kuukka/Kurvinen

ja sitten loukkaantumisia, joita varmasti kauden aikana tulee, paikkaamaan Melart, Haverinen, Ahonen, Purolinna, Tuohilampi.

Eiköhän tuolla pakistolla pärjättäisi. Fyysinen puoli hoituisi kuntoon Kuukan pestaamisella ja kiekollisen puolen hoitaisi kuntoon Laatikainen/Marttinen.

Mä laittaisin mielummin kaikki tällaiseen kilpailuun menevät rahat(jos ne vaan voidaan säästää esim. pakiston jatkoissa) siihen vitun kovaan tajunnanräjäyttävään ykkösveskaan, joka torjuu kainalokarvoillaankin sen ratkaisevan kiekon.

No sittenhän ensi kauden ykkösveskariksi ei voida ottaa naista nimeltä Manon Rheaume. Olisi varsin HIFK:n näköinen hankinta, kaunis kuin mikä. Googlettamalla löytyy varmaan kuviakin.
 

enigma

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuusKi, Nikerit
1. Peltonen - Granlund - Enlund (syömähammas I)
2. Haataja - Ramstedt - Ahtola (syömähammas II)
3. Kuhta - Wirtanen - Luttinen (yleiskenttä)

Olisi mukava kuulla hinta-arvioita millä tämmöinen porukka olisi mahdollista saada kasaan. Ramstedt ja Ahtolakin tekivät ensi kaudeksi huomattavasti rahakkaammat sopimukset kuin mihin tällä kaudella tyytyvät. Pelaako tuosta porukasta yksikään alle 100k lapulla Granlundia lukuunottamatta?
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Heh, toivottavasti IFK:sta ei muodostu täysin kyseisen kyläjengin farmijoukkuetta. ;)

Eikös tämä mene niinpäin, että MoDosta on tulossa edareiden kaatopaikka? Dale on parantanut otteitaan, mutten näkisi häntä korvaamattomana. Nyt tietty pelaa huippuhyvät pleijarit ja lähtee, niin jään ehkä kaipaamaan.

Peltonen pelaa IFK:n paidassa 100% varmuudella ensi kaudella.

Loistohomma, mutta uskon vasta virallista tiedotusta. Saat metrin etumatkaa, jos VP pelaa ensi kaudella jossakin muualla.
 
Viimeksi muokattu:

Fordél

Jäsen
Pelaako tuosta porukasta yksikään alle 100k lapulla Granlundia lukuunottamatta?

Tietoa ei ole, mutta mutulla heittäisin, että yli 100k ei tossa tienaisi kuin Peltonen, Enlund ja Haataja. Muut pelaisivat sitten alle 100k palkalla. Ramstedt taisi taisi tienata ensimmäisellä kaudellaan jotain 30k, joten tuskin tuo palkka nyt on sentään nelinkertaistunut uudessa sopparissa. Kuhta on taas tienannut todella kovia summia, mutta uskon, että tuokin on tullut aika hyvin alas. Varmaan edelleen kuitenkin siinä 100k tuntumassa. Luttinen lienee samoilla hujakoilla. Mutta nämä vain mutua ja muistikuvia, joten muut korjatkoot.
 
Viimeksi muokattu:

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olisi mukava kuulla hinta-arvioita millä tämmöinen porukka olisi mahdollista saada kasaan. Ramstedt ja Ahtolakin tekivät ensi kaudeksi huomattavasti rahakkaammat sopimukset kuin mihin tällä kaudella tyytyvät. Pelaako tuosta porukasta yksikään alle 100k lapulla Granlundia lukuunottamatta?

Älä sie serkku huoli, fyrk fins!

Jerry, Ramu ja Mikke ovat kaikki saman hintaluokan jannuja. Ja jokainen pelaa ensi kaudella reilusti alle 100k€:lla.

Peltonen maksaa sen mitä maksaa, rahat on olemassa. Hinta vapailla markkinoilla on 300-350k€, se ei välttämättä kuitenkaan ole IFK:n maksama hinta.

Muista sen verran, että Luttisella päättyy Penan aikana sorvattu sopimus ja IFK tulee tuskin samaa hintaa maksamaan. Eikä sitä hintaa luultavasti tule maksamaan kukaan muukaan. Alle 100k€-kategoriaan menee Arttu. Kuhdan jatkon ja tulevan palkan tullee määräämään tulevat pleijarit. Jos pelaa hyvin, takaa luultavasti jatkon myös ensi kauden jengiin. Tehoilla ja esim. tärkeillä maaleilla pystynee nostamaan palkkapyyntöään. Mennee hänkin kategoriaan 100k€-120k€, voi mennä jopa allekin. Haataja maksanee hieman vähemmän kuin tänne tullessaan.

Tässähän on nyt IFK:lla muutenkin sellainen tilanne, että nimekkäitä pelaajia on hyvin tarjolla, eikä viimeistä hintaa tarvitse maksaa. Toisin kuin Penan aikana, jolloin kaikkia pelaajia ei ollut käytännössä mahdollista edes saada, kun agentit eivät oikein pitäneet Pentin toimintatavoista. Saati olisivat katsoneet IFK:n olevan pelaajilleen paras paikka kehittyä. Mutta se on mennyttä, tilanne on muuttunut huomattavasti. Siitä kiitos ennen kaikkea Kari Jaloselle, jonka alaisuudessa pelaajat haluavat pelata ja kokevat kehittyvänsä. Siihen kun lisätään IFK:n maine, historia ja nyky-organisaation toiminta, tarjolla on hyvä paketti kunnianhimoisille pelaajille.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikö muka joku vielä tiedä, että IFK:lla on aivan hirmuinen imu tällä hetkellä pelaajamarkkinoilla? Pelaajat suostuvat pelaamaan täällä pelkällä nakkipalkalla. Ei siinä rahaa kulu juuri nimeksikään silloin.
 

enigma

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuusKi, Nikerit
Älä sie serkku huoli, fyrk fins!

Jerry, Ramu ja Mikke ovat kaikki saman hintaluokan jannuja. Ja jokainen pelaa ensi kaudella reilusti alle 100k€:lla.

Jos näin kerran on niin osaat varmaan selittää miksi nuorukaiset laittoivat nimensä alle ainoastaan ensi kauden käsittävään sopimukseen? Ramstedt oli sopimuksen julkistamisen aikaan joukkueen kultakypärä tehoilla 24g 24p ja Ahtolan sopimus viivähti jopa tammikuun puoleen väliin saakka vaikka mies taisteli tuolloin maalipörssin voitosta. Molemmat pelaajat varmasti tiesivät markkina-arvonsa, heidän agenteista puhumattakaan. Tuskin moisiin ratkaisuihin oltaisiin muuten päädytty kun puhutaan kuitenkin omista nuorista kasvateista.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
1. Peltonen - Granlund - Enlund (syömähammas I)
2. Haataja - Ramstedt - Ahtola (syömähammas II)
3. Kuhta - Wirtanen - Luttinen (yleiskenttä)
4. Petrell - Töykkälä - Wärn/Liivik (rouhintakenttä)

Granlundin tilanne on tottakai ongelmallinen eli pitääkö häntä peluuttaa keskella vai laidassa? Ja jos armeija on tulossa kuvaan ensi kaudella, riittääkö nuorella pelaajalla energia ja henkinen kantti toimimaan mestaruutta tavoittelevan joukkueen ykkössentterinä ja siinä samalla suorittamaan asevelvollisuutta? Paha yhtälö ja mielenkiintoista nähdä miten tämä ratkaistaan.

Ketjusommitelmat näyttävät oikein somilta, mutta joku taannoin mainitsi, että Ramu ja Enlund muodostivat tehokkaan tutkaparin junnuissa. Tämän parivaljakon voisi yhdistää, JOS Enlund pelaa IFK:ssa ensi kaudella, eikä lähde ulkomaille. Mietin vain, kumman tilalle Enlundin sijoittaisin: Haatajan vai Ahtolan. Siinä on Nokalla mieluisa ongelma, kun miettii ketjuja.

Pohdintoihin Miken ensi kaudesta ykkössentterinä heittäisin sellaisen ajatuksen omana mielipiteenäni, että ihan hyvin voitaisiin lähteä kauteen Ramstedt ykkösenä. Ramu on kahtena kautena peräkkäin vallannut itselleen kakkossentterin tontin ja voisi olla pikkuhiljaa valmis ykkössentterin saappaisiin. Jos Mikke armeijasta huolimatta pelaa niin erinomaisesti, että nostaa ketjunsa ykköseksi, niin se kai on vain erinomainen asia, eikä Ramullakaan varmaan ole nokan koputtamista siihen. Sitä paitsi Jalosen joukkueissa paikka nimellisessä ykkösketjussa ei tarkoita automaattisesti suurinta peliaikaa. Wirtanen on viettänyt suuren osan kautta "nelossentterinä", mutta silti pelaa suuria minuutteja illasta toiseen. Nyt taisi kuitenkin olla kyse ykkössentterin vastuusta ja velvollisuuksista eikä peliajasta, vai kuinka? Jos vierellä luistelee joku villepeltonen, niin Mikke saanee sieltä suunnalta jonkin verran tukea ja apua, ettei nuorukaisen tarvitse yksin kantaa koko raskasta kuormaa.
 

Fordél

Jäsen
Ketjusommitelmat näyttävät oikein somilta, mutta joku taannoin mainitsi, että Ramu ja Enlund muodostivat tehokkaan tutkaparin junnuissa. Tämän parivaljakon voisi yhdistää, JOS Enlund pelaa IFK:ssa ensi kaudella, eikä lähde ulkomaille. Mietin vain, kumman tilalle Enlundin sijoittaisin: Haatajan vai Ahtolan. Siinä on Nokalla mieluisa ongelma, kun miettii ketjuja.

Näinhän se olikin ja itsellä jäi huomioimatta tämä seikka. Jos Enlund tosiaan saapuu HIFK:n paitaan, voisi koota yhden kokeneemman kentän höystettynä Granlundilla ja toiseksi kentäksi vähän nuorempi Ramun johdolla. Se on sitten ihan sama kumpi on ykkönen tai kumpi kakkonen kun ylivoimaa ja ylipäänsä peliaikaa tullee kahdelle kärkikentälle öpaut saman verran. Eli korjataan siis kentät muotoon:

1. Peltonen - Granlund - Haataja
2. Enlund - Ramstedt - Ahtola
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos näin kerran on niin osaat varmaan selittää miksi nuorukaiset laittoivat nimensä alle ainoastaan ensi kauden käsittävään sopimukseen? Ramstedt oli sopimuksen julkistamisen aikaan joukkueen kultakypärä tehoilla 24g 24p ja Ahtolan sopimus viivähti jopa tammikuun puoleen väliin saakka vaikka mies taisteli tuolloin maalipörssin voitosta. Molemmat pelaajat varmasti tiesivät markkina-arvonsa, heidän agenteista puhumattakaan. Tuskin moisiin ratkaisuihin oltaisiin muuten päädytty kun puhutaan kuitenkin omista nuorista kasvateista.

Avainsanat:
a) "One season wonder"
b) Palkan prosentuaalinen korotus
c) Kari Jalonen (sopimus päättyy 2011)
d) mahdollisuus voittaa "omassa" seurassa jotain, tutussa ympäristössä, tuttujen pelaajien kanssa.

Ahtolan kohdallahan kävi sitten niin, että ensimmäiset 17 peliä= 14 maalia. Seuraavat 41 peliä= 8 maalia. Enkä nyt väitä, että Jerry olisi pelannut järin huonosti ensimmäisen mj-tauon jälkeen, mutta olihan tuossa nyt selvää hiipumista havaittavissa. Eikä oikein koskaan kunnolla noussut samalle tasolle kuin alkukaudesta ARG:n kanssa.

Ja oikeasti, IFK:lle molemmat pelaajat ovat olleet todella halpoja ennen jatkosopimuksia. Tosin palkka on ollut myös suhteessa esityksiin. Hirveästi ei kummallakaan ole aiempia meriittejä ollut, millä kovaa palkkaa vaatia. Jos palkka noin 3-kertaistuu yhden kauden näytöillä, niin eihän se nyt huonosti ole. Tuskin em. pelaajille mikään muukaan seura olisi 100k€ maksanut. Tai voihan se olla, mutta pojat eivät nähneet aiheelliseksi edes lähteä moista kokeilemaan.
 

Tapuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK HELSINKI, Ville Peltonen
Eikö muka joku vielä tiedä, että IFK:lla on aivan hirmuinen imu tällä hetkellä pelaajamarkkinoilla? Pelaajat suostuvat pelaamaan täällä pelkällä nakkipalkalla. Ei siinä rahaa kulu juuri nimeksikään silloin.
Iltaa. Valitettavasti olen lähdössä tänään kohti Bangkokia ja sieltä Pattayalle, jää ainakin puolivälierät näkemättä. Ai niin on mulla asiaakin. Tälläisen löysin, ehkäpä jotain perää. Lainattu kokonaisuudessaan joten älkää kysykö enenpää allekirjoittaneelta. Saman olen kuullut + VP. " On kuulemma huhuttu Morozovia ja Radulovia HIFK:hon."
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Iltaa. Valitettavasti olen lähdössä tänään kohti Bangkokia ja sieltä Pattayalle, jää ainakin puolivälierät näkemättä. Ai niin on mulla asiaakin. Tälläisen löysin, ehkäpä jotain perää. Lainattu kokonaisuudessaan joten älkää kysykö enenpää allekirjoittaneelta. Saman olen kuullut + VP. " On kuulemma huhuttu Morozovia ja Radulovia HIFK:hon."

No huhhuh sanoisi Mertarantaki noista kahdesta nimestä. Mikähän kyseisiä herroja naapurimaahan vetäisi; kenen suhteilla HIFK:hon?
 

Touho

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Suomi, Minnesota
Haistoin edellisessä viestissä pienoista sarkasmin makua.

Sarkasmia tai ei, mutta myös minä olen kuullut Radulovista ja Morozovista, ja näiden kahden nimen lisäksi Brückleriä.

Noronen siirymässä varmuudella Venäjälle. Näin siis kuultu, mutta uskon vasta kuin näen
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Sarkasmia tai ei, mutta myös minä olen kuullut Radulovista ja Morozovista, ja näiden kahden nimen lisäksi Brückleriä.

Huhujahan voi olla vaikka Sidney Crosbysta, mutta se onkin sitten toinen juttu, että millä vakavuudella niihin kannattaa suhtautua. Jotain suhteellisuudentajua soisin.
 

Mac^

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara & Suomi lajista riippumatta
Radulov ja Morozov, huh huh... :D

Asiaan. Fordelin kehittelemät ketjusommitelmat näyttävät kyllä aika hurjilta. Jos pakisto ja maalivahtiosastokin on jonkunlaisessa kunnossa, ja hyökkääjistö näyttäisi tuolta, voitaisiin puhua ehkä jopa liigan voittajasuosikista numero yksi ohi Jypin ensi kaudella.

Ja tosiaan, jos Enlund palaa Stadiin, olisi kyllä mielenkiintoista nähdä, miten homma toimii. Toki Granlundista voi kehkeytyä vielä suurempi supertähti kuin Jorista, ja jos kerran Ramstedtinkin kanssa homma on aiemmin toiminut, niin miksei. Kovan luokan sentterin Enlund tosin tarvitsee, ja veikkaanpa miestä vähän ylihintaiseksi ensi kaudella, missä ikinä pelaakaan. Ties kuinka monta reppua on laittanut tälläkin kaudella tyhjiin loistosyötöistä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös