Itse näen edelleen pakistomme niin, että mikäli totaalifiaskoa ei herrat esitä niin pitäisin kaikki seuraavalle kaudellekin. Yhden pakin vaihtuvuus ei ole vielä edes paha, tässä kohtaa luopuisin mieluiten Clarkesta kuin Lupasta. Mun mielestä me ollaan jo nähty Clarken parhaat puolet, ei vaan olla nähty niitä tarpeeksi kauan. Lupan parhaita puolia ei olla edes vilkaistu vielä. Kuitenkin mielestäni potentiaalisempi pelaaja, toki nämä ovat mutu juttuja.
Kahden(eli molempien lähtö) vaihtuvuuskaan ei ole vielä katastrofi. Ok, Lupa ja Clarke molemmat lihoiksi ja stigaukkona sitten Laatikainen sisään+joku peruspakki(legenda termi jo).
Kolmen pakin(Lupa, Clarke, Mara) lähtö palauttaisi meidät jo viimekauden puolelle. Vaatii aikaa, jotta pakisto oppii Kojon metkut+siihen vielä viisikkopeli. Niin ja kun meille on näköjään tulossa(taas) uusi veska. Senkin sisäänajo? Ei saatana, maalirikasta syksyä vastustajille tiedossa. Syksyllä kuitenkin pelataan se kotietu, kuten tämä(kin) kausi osoitti.
Vaikka sieltä tulisi Laatikainen, Jokela ja Laakso, niin ei nekään opi uusia juttuja ihan hetkessä ja sopeudu systeemiin. Tämän takia mä liputan jatkoja kaikille pakeille, mieluiten yhden miehen vaihtuvuudella.
Toinen syys on myös melko simppeli. Mistäpäin maailmaa me saadaan pakkeja, jotka takaisivat yhtä hyvät(ja huonot) esitykset kuin nämä nykyiset? Mieleen tulee ihan muutama vain. Marttinen lahden takaa, Jokela ryssistä ja Laatikainen tietty. Kyllä näistä muutkin kisaavat.
Mä laittaisin mielummin kaikki tällaiseen kilpailuun menevät rahat(jos ne vaan voidaan säästää esim. pakiston jatkoissa) siihen vitun kovaan tajunnanräjäyttävään ykkösveskaan, joka torjuu kainalokarvoillaankin sen ratkaisevan kiekon.