Joukkueen rakennus kaudelle 2010-11

  • 1 131 664
  • 3 357
Tila
Viestiketju on suljettu.

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Riksman kelpaisi mainiosti muuten(narritaustat sikseen, 2000-luvulla ei enää huippuveskoilla ole vitunkaan väliä vaikka olisivat pelanneet koko uransa Soulin edarissa), mutta pari asiaa mitkä askarruttaa: Kunto ja voitot. Kunnosta ei mitään hajua, voitoista tulee ainoastaan mieleen ässien hopea. Mutta kyllä Juuso on edelleen kova veska, tällä kaudella voi vähän tsiigata narrien pakistoakin(sysipaska) ja verrata sitä meidän nykyiseen/tulevaan.

i.e Juuso kelpaa jos ei muuta kovaa nimeä saada. Etusijalla pidän edelleen Norosta, mitä olen kailottanut pitkästymiseen asti kun jannun soppari meillä ilmoitettiin.
 

Samart

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tässä nämä kaksi nostalgista hetkeä Tuubin syövereistä näin perjantai-illan ratoksi:

Vopat - Mikko Eloranta

Vopat - Joseph / Tuokko / Norrena, etenkin tuo Norren haastaminen vielä matkalla pukuhuoneeseen lämmittää mieltä edelleen.

Those were the days...

Nimenomaan!! Tsekkasin jälkijunassa noi tuubit, tuli tippa linssiin. Vopat kelpais mulle, ei pieni narriloikkaus edes häiritse. Meidän näköinen pelaaja, joka tällä hetkellä puuttuu rosterista. Piste I:n päälle.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hejsan tietäjät. Isoa tsemppiä pleijareihin ja tapanani ei täällä ole provota, mutta nyt Hifk-leirin tietäjät huomio. Pitääkö paikkansa, että Ville Peltonen on saanut Jokereilta tarjouksen, mistä ei ole varaa kieltäytyä ? Syväkurkut mulle tekstaa, että jotakin tällaista megaa olisi tulossa.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pitääkö paikkansa, että Ville Peltonen on saanut Jokereilta tarjouksen, mistä ei ole varaa kieltäytyä ? Syväkurkut mulle tekstaa, että jotakin tällaista megaa olisi tulossa.

Joku on löytänyt ÄTPPOMK:n hevosenpäävaraston ja lähettelee niitä Virmasen nimissä?

Jään kuulolle minäkin.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joku on löytänyt ÄTPPOMK:n hevosenpäävaraston ja lähettelee niitä Virmasen nimissä?

Jään kuulolle minäkin.
Kuulostellaan. Yleensä minä olen siirroista pihalla kuin lintulauta, mutta nyt tämä viesti tuli kahdelta toisistaan tietämättömältä taholta ja molemmat noista ansaitsee oman ja lastensa leivän jääkiekosta.

Ei toki olis eka kerta kun mua viedään, mutta tällainen siis keskusteluun sen takia, että sitä nuo minun syväkurkut varmaan haluavat.

Toinen vaihtoehto on, että bozik on vaan niin ihqu, että nuo haluavat mulle tällaista tehdä. Mä luulen, että tämä on case.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Joku on löytänyt ÄTPPOMK:n hevosenpäävaraston ja lähettelee niitä Virmasen nimissä?

Jään kuulolle minäkin.

Toivottavasti tästä on kyse, koska sitten putoilee muitakin kuin pollen päitä, jos Ville eksyy taas naapuriin. Pari sivua sitten tässä ketjussa kerrottiin "varmana" tietona, että Peltonen on jo tehnyt sopimuksen IFK:hon, mutta mistä näistä tietää, ennen kuin virallisesti ilmoitetaan.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Toivottavasti tästä on kyse, koska sitten putoilee muitakin kuin pollen päitä, jos Ville eksyy taas naapuriin. Pari sivua sitten tässä ketjussa kerrottiin "varmana" tietona, että Peltonen on jo tehnyt sopimuksen IFK:hon, mutta mistä näistä tietää, ennen kuin virallisesti ilmoitetaan.
Mulla on veikkaus tähän. Noi Villellä on sopimus Hifk:hon/Ville haluaa tulla Hifk:hon ovat fanien päiväunia. Fanien mielestä Villellä on jo tarpeeki rahaa ja hän haluaa tulla lopettamaan uran juuri Hifk:hon.

Mun veikkaus ja viestit viittaavat siihen, että Villen agentti on pyytänyt tarjouksia ihan kaikkialta. Mun "tieto" oli ja on ainoastaan se, että Jokerit on lyönyt oman tarjouksen pöytään.

Tämä kaikki voi olla vaan utopiaa ja ihan oikeasti Ville on jo päättänyt tulla Hifk:hon hinnalla milla hyvänsä.

bozikin veikkaus: Jokerit tiedottaa putoamisen jälkeen, että Ville Peltonen on palkattu organisaatioon ensiksi pelaajana ja sen jälkeen Ville ryhtyy vastaamaan Jokerien urheilutoimesta.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Mun "tieto" oli ja on ainoastaan se, että Jokerit on lyönyt oman tarjouksen pöytään.

CLIP

bozikin veikkaus: Jokerit tiedottaa putoamisen jälkeen, että Ville Peltonen on palkattu organisaatioon ensiksi pelaajana ja sen jälkeen Ville ryhtyy vastaamaan Jokerien urheilutoimesta.

Niin, spekulointiahan nää aina on ennen kuin asioista tiedotetaan, mutta kyllähän periaatteessa joku "Rochester Motherfuckerskin" on voinut Villelle tarjouksen tehdä...

Ja tuohon toiseen loppukaneetti jossa sanotaan, notta "until then UTJ:n tehtävää hoitaa Matti Virmanen"?
 

King Jeremy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool, Bayern München ja Boston Celtics
bozikin veikkaus: Jokerit tiedottaa putoamisen jälkeen, että Ville Peltonen on palkattu organisaatioon ensiksi pelaajana ja sen jälkeen Ville ryhtyy vastaamaan Jokerien urheilutoimesta.

Joo, siis onhan Peltonen hyvä pelaaja, mutta ei sitä tällä(kään) kaudella ole rosterista löytynyt, ja kuitenkin ihan ok kausi HIFKillä takana, joten ei tässä mitään. Eiköhän sinne löydetä ihan hyvä rosteri tuleviksi kausiksi. Joko Pellellä tai ilman.
 

Dennis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toivottavasti tästä on kyse, koska sitten putoilee muitakin kuin pollen päitä, jos Ville eksyy taas naapuriin. Pari sivua sitten tässä ketjussa kerrottiin "varmana" tietona, että Peltonen on jo tehnyt sopimuksen IFK:hon, mutta mistä näistä tietää, ennen kuin virallisesti ilmoitetaan.
Olen sen aiemminkin todennut, että motivaattorina Peltosen pelaamiselle HIFKssa pitää olla muukin kuin raha. Eli miehellä itsellään pitää olla halu tulla päättämään uransa HIFKssa ja mahdollisesti johdattamaan seura kauan kaivattuun mestaruuteen - vrt. Kapanen&KalPa. Ja kyllä HIFK Peltoselle varmasti ihan asiallisen korvauksen maksaa, jos tänne eksyy.

Toisin sanoen - jos vaikkapa HIFK tarjoaa Peltoselle 2-3v sopimusta 275k€ per kausi ja suurta roolia HIFKn palauttamisessa suurten joukkoon ja Hjallis täräyttää siihen rinnalle "mottipäisen summan" mallia 350k€ kaudesta, johon Peltonen tähän tarttuu, niin minun puolestani menkööt.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On kevät ja aika playoffien, mukavahan se on järjestää vähän härdelliä naapuriin epäonnistuneen kauden jälkeen. Jos ne vielä sattuis pytyn voittamaan.

Tämähän on ihan selvä asia, enkä olisi edes vaivautunut näppäimistöäni kuluttamaan, jos viestin olisi tänne postannut joku muu kuin my dear friend bozik. Joka loppujen lopuksi sanoi kuitenkin vain sen, minkä olisi pitänyt olla alkujärkytyksen jälkeen ihan selvää muutenkin - kaikkihan Villen haluaa!
 

scholl

Jäsen
Ei sillä periaatteessa pitäisi olla mitään merkitystä, mitä Peltosen agentti on tehnyt. Nehän huoraa joka suuntaan Suomessa joka tapauksessa kuuntelematta pelaajien mielipiteitä. Korkeintaan jotain merkitystä vasta siinä vaiheessa, jos aletaan kyselemään kenellä on muilutuspakun avaimet. Joko Peltonen haluaa tulla lopettamaan uransa IFK:ssa ja jatkamaan seuran toiminnassa uransa jälkeen kuten Kapanen KalPassa niinkuin Dennis sanoi tai sitten ei halua. Ei siinä jonkun skeida-agentin toimet vaikuta mitään.
 

Stigu

Jäsen
Joko Peltonen haluaa tulla lopettamaan uransa IFK:ssa ja jatkamaan seuran toiminnassa uransa jälkeen kuten Kapanen KalPassa niinkuin Dennis sanoi tai sitten ei halua. Ei siinä jonkun skeida-agentin toimet vaikuta mitään.
Näinhän se on, tosin skeida-agentin pyyteetön tehtävä lienee hilata kilpailevien seurojen palkkatarjouksia ylöspäin.

Denniksen kanssa samaa mieltä: IFK tehköön ns. parhaan tarjouksen, ja jos ei riitä, niin sitten ei riitä.Turha Villellle (IFK:ssa) /Juudakselle (Narreissa) on lähteä tarjoamaan mottipäisiä summia.

Vaaka kallistuu Hjalmarin suuntaan kyllä muutamasta syystä:

1) Hjalmarin hillopurkki tuntuu olevan pohjaton
2) Hjalmar tarvitsee Villeä/Juudasta enemmän kuin IFK: Narrit tarvitsee liiderin + jonkun, joka tuo lisää katsojia Areenalle. Nylanderit, Brunbergit,Pirnekset ja Hentuset eivät tähän ole riittäneet.
3) Hjalmarln IFK-fetisismi-barometri lienee tällä hetkellä aivan tapissa.
 

Vpiiroi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs,
#16

Tulee Peltonen tai ei niin olen varma, että HIFK on ensikaudellakin kilpailukykyinen joukkue. Jos Ville lähtee huoraamaan jaffalaan (mihin en usko ennen kuin sen näen) niin menköön. Puheet on puheita ja teot tekoja. Jos Ville haluaa tulla takaisin, olen sairaan iloinen. Jos ei halua tulla, niin kaveri ei silloin merkkaa mulle mitään ja hjallis saa vetää vaikka paidan kattoon.

Olisi muuten kiva saada vähän junnujakin nostettua ensi kauden joukkueeseen kun poijjaat noin hyvin skulaa.
Kiitos ja hei.
 

COLHC1980

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Deutscher Fußball-Bund, NP #3
Tämä kaikki voi olla vaan utopiaa ja ihan oikeasti Ville on jo päättänyt tulla Hifk:hon hinnalla milla hyvänsä.

Joo kyllä se Ville on tänne päin tulollaan. Ja haluaa päättää uransa IFK:ssa. Suomessa pelatessaan on enää yksi vaihtoehto, HIFK. Älä bozik lue niitä tekstiviestejä.
 

fakiiri

Jäsen
Olen itse ymmärtänyt, että jo vuonna 2008 pitkälle asiat VP:n ja IFK:n välillä sovittiin. Eli kyllä nro 16 Nordiksella skulaa, jos Suomessa skulaa. Ymmärtääkseni saumat Villen paluuseen ovat erinomaiset, suurella todennäköisyydellä skulaa ensi kaudella IFK:ssa.

Hjallis on viime kesästä lähtien suhtautunut ylimielisen ärtyneesti niihin, jotka ovat häneltä tiedustelleet Villen tilannetta. - Ville menee minne menee, on ollut yleinen vastaus. Eli ilmeisesti Hjallis on jo pidemmän aikaa käsittänyt, ettei Ville enää Ilmalaan tule.
 

matti&teppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

COLHC1980

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Deutscher Fußball-Bund, NP #3
Meinaat että HIFK:n maalivahdin pitäisi hölmöillä itsensä pudotuspeleissä pelikieltoon? Elikkäs lätkän kovuus = stagalla/levarilla jotain vastapalloon?

Mistä näitä urpoja sikiää?

No en meinaa. Ainakin näyttää, että turha on tulla siihen maalille kohti veskaria. Norren kannaltahan se levy nyt sattui osumaan vähän väärään paikaan, kun naamaan tuli. Ymmärrän kyllä täysin veskarin reaktion, kun vastusta on tulossa kohti tsiljoonaa. Jos olet itse pelannut lätkää, niin ehkä saatat ymmärtää, jos et niin ymmärrän että et ymmärrä. Ja nyt en puhu vastustajan vahingoittamisesta.

Niin errä meinaatko urpona mua vai Pietarsaaren omaa poikaa?
 

Fordél

Jäsen
Eipä tuo miltään pimahtamiselta tai tahalliselta vahingoittamisyritykseltä näytä vaan siinä vedetään tuollaisen tilanteen veskan normaali reaktio vain raakasti yli ja jälki on sen mukaista. Ei siis toimi CV-merkintänä HIFK:n paitaan kun ei ole pamahtamista eikä tahallista.
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Päivän Veikkaajassa oli kuulemma huhuttu Arto Laatikaisen uudeksi seuraksi HIFK/Jokerit. Hjallis on iskenyt varmasti sellaisen tarjouksen pöytään ettei HIFK varmasti tarjoa enempää. Toivottavasti ifk:n parantunut imu ja maine kuitenkin kääntää "Ladan" meille. Olisi erittäin kova vahvistus!
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Päivän Veikkaajassa oli kuulemma huhuttu Arto Laatikaisen uudeksi seuraksi HIFK/Jokerit. Hjallis on iskenyt varmasti sellaisen tarjouksen pöytään ettei HIFK varmasti tarjoa enempää. Toivottavasti ifk:n parantunut imu ja maine kuitenkin kääntää "Ladan" meille. Olisi erittäin kova vahvistus!

Jergus menee sillantuolle puolen ja Lada tulee Stadiin. HIFK voittaa tässä kaupassa, se on selvä. Jos näin tapahtuu, ei Jerguksen meno harmita enää niin paljoa. Mutta kyllä se vituttaa josjakun kaveri ensikaudella takoo yyveellä meidän verkkoon kiekkoja, niinku teki oulunaikoina.

HIFK:n yhdistetyt nimet pitkin kevättä:

- Bruckler
- VP(joka vuotinen huhu, nyt taas näyttää 'todennäkösemmältä')
- Enlund
- Lada

Ketä unohtu? Jos Hirso muuten lähtee, niin kelpaisko se Don McClean joka skulas blegissä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös