Joukkueen rakennus kaudelle 2010-11

  • 1 132 047
  • 3 357
Tila
Viestiketju on suljettu.

Penan klooni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Ei kenellekään ole positiivinen medianäkyvyyden kannalta jos puhutaan henkilöstä joka on sotkeutunut huumausaineisiin. Eli ei pelkästään KOFFIN kannalta ole huonompi juttu.

Sponsorit saavat näkyvyyttä kyllä, mutta se ei ole positiivista.

Mm. joskus oli puhetta Jeren siirtymisestä Ässiin (kauan sitten) ilmoitti pääsponsori vetävänsä kaikki tuet pois mikäli Jere heidän seurassaan pelaisi.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Ei kenellekään ole positiivinen medianäkyvyyden kannalta jos puhutaan henkilöstä joka on sotkeutunut huumausaineisiin. Eli ei pelkästään KOFFIN kannalta ole huonompi juttu.

Any publicity is good publicity. Toimii myös käytännössä, ei vain teoriassa.

TJEU vaikka Anneli Jäätteenmäen äänimäärä viime vaaleissa.
 

Penan klooni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Osittain joo. Osittain ei.

Sponsori saa näkyvyyttä, mutta täytyy muistaa se millä tavalla se tulee. Mainonta on aika huono asia kun ihmisille myydään aika pitkälti Jeren taustaista henkilöä.

Omakohtaisen kantani olen Jerestä jo tuonut esille joten itseäni se ei haittaa. En vain jaksa uskoa että HIFK:ssä enään lähdetään Jeren toimintaan mukaan, ikävä kyllä.

Tuo Ässä esimerkki on juuri se mitä tarkoitin. Moni sponsori karttaa vastaanlaista julkisuutta jonka yhteydessä he joutuvat olemaan kun Karalahti töpeksii.
 
Viimeksi muokattu:

Jeff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet
Otetaan vielä Kärpiltä se -91 hat-trick Julius Junttila kehittymään huippupelaajaksi HIFK:ssa. Eiköhän Granlundin saama jääaika ja vastuu kauden 2009-10 houkuttele muitakin superjunnuja kohti HIFK:n joukkuetta, vähintään ajatusten tasolla. Junttila olisi vielä mainio nimi HIFK:n rosteriin.

Pulkkinen, Donskoi, Junttila... Case Granlundin jälkeen alkanut mopo hieman keulimaan siellä etelässä? :-) Onneksi ainakin nämä Kärppä juniorit on sidottu pitkillä ja tuoreilla soppareilla Ouluun, joten eipä taida edes Larva saada heitä HIFKiin. Vaikka eipä noista kukaan mikään Granlund ole... Se hyväpuoli tilanteessa on, että parin vuoden kuluttua Granlund ei taatusti pelaa HIFKssä, mutta Donskoi ja Junttila mitä luultavammin pelaavat Kärpissä.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Pulkkinen, Donskoi, Junttila... Case Granlundin jälkeen alkanut mopo hieman keulimaan siellä etelässä? :-) Onneksi ainakin nämä Kärppä juniorit on sidottu pitkillä ja tuoreilla soppareilla Ouluun, joten eipä taida edes Larva saada heitä HIFKiin. Vaikka eipä noista kukaan mikään Granlund ole... Se hyväpuoli tilanteessa on, että parin vuoden kuluttua Granlund ei taatusti pelaa HIFKssä, mutta Donskoi ja Junttila mitä luultavammin pelaavat Kärpissä.

No, pientä tsoukkia vaan. On meillä omiakin junnuja tulossa, kuten Granlund nuorempi, Pöysti, Piiparinen, Tallberg, Paunio... ...eiköhän heistä tule HIFK:lle jokunen hyvä liigapelaaja, vaikka ei ihan Mikael Granlund. Nyt ei enää ole edes "The Pena" sössimässä omat nuoret maakuntiin, kuten Enlund ja esim. Ramstedt, muutama kausi sitten.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Pulkkinen, Donskoi, Junttila... Case Granlundin jälkeen alkanut mopo hieman keulimaan siellä etelässä? :-) Onneksi ainakin nämä Kärppä juniorit on sidottu pitkillä ja tuoreilla soppareilla Ouluun, joten eipä taida edes Larva saada heitä HIFKiin. Vaikka eipä noista kukaan mikään Granlund ole... Se hyväpuoli tilanteessa on, että parin vuoden kuluttua Granlund ei taatusti pelaa HIFKssä, mutta Donskoi ja Junttila mitä luultavammin pelaavat Kärpissä.
Mitäköhän diili piti sisällään? Peräti viisi komposiittimailaa ja verkkarit. Kyllä kannatti!

HIFK:lla on omia junnuja kasvamassa, joten miksi näitä nimi pitäisi värvätä muualle kun eivät ole mitään Granlundeja.
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Mitäköhän diili piti sisällään? Peräti viisi komposiittimailaa ja verkkarit. Kyllä kannatti!

Itse asiassa palkka lienee paljon sitä korkeampi mitä random-samantasoinen-IFK-junnu saa, koska Granlund-casen jälkeen Junnolla ei ole varaa enempiin imagotappioihin.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse asiassa palkka lienee paljon sitä korkeampi mitä random-samantasoinen-IFK-junnu saa, koska Granlund-casen jälkeen Junnolla ei ole varaa enempiin imagotappioihin.

Seuraavaksi te alatte maksamaan aarnioille ja ohtamaille, eli näille perustasoa oleville liigapelureille satojen tonnien liksoja monivuotisine soppareineen. The Sprit of Pena the Great Lives!

Sarkasmia äsköinen. Ohtamaa on hyvä pakki.
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Seuraavaksi te alatte maksamaan aarnioille ja ohtamaille, eli näille perustasoa oleville liigapelureille satojen tonnien liksoja monivuotisine soppareineen.

Tätä Hillitöntä Hilleilyä on itseasiassa jo harrastettu parin vuoden ajan. Esimerkiksi Kossu saa 200k vaikka ennakkoon taso on kuin perus duunarilla, ja kaikkien kaveri Norppa Normio saa 100k palkkansa verran liikaa palkkaa.

Aika näyttää muuttuiko asiat kun Hilli sai kenkää UTJ:n pallilta ja tilalle tuli Aho.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No, pientä tsoukkia vaan. On meillä omiakin junnuja tulossa, kuten Granlund nuorempi, Pöysti, Piiparinen, Tallberg, Paunio... ...eiköhän heistä tule HIFK:lle jokunen hyvä liigapelaaja, vaikka ei ihan Mikael Granlund. Nyt ei enää ole edes "The Pena" sössimässä omat nuoret maakuntiin, kuten Enlund ja esim. Ramstedt, muutama kausi sitten.

Taitaa vaan olla niin paljon lupaavia kavereita, etteivät kaikki millään mahdu IFK-kokoonpanoon. Joten 'penailua' on odotettavissa, ei voi mitään :) Kyllä minun käsitykseni on se, että Nybondas antoi myös omat kommenttinsa junnupomona kun Enlund ja Ramu lähtivät.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä minun käsitykseni on se, että Nybondas antoi myös omat kommenttinsa junnupomona kun Enlund ja Ramu lähtivät.

Näin muistelen minäkin. Joku taisi silloin mainita täällä Jatkoajassakin, että Nybari kävi todella kuumana varsinkin Enlundin siirron takia, mutta tietysti kaikkien poikien "penailut" otti koville.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Taitaa vaan olla niin paljon lupaavia kavereita, etteivät kaikki millään mahdu IFK-kokoonpanoon. Joten 'penailua' on odotettavissa, ei voi mitään :) Kyllä minun käsitykseni on se, että Nybondas antoi myös omat kommenttinsa junnupomona kun Enlund ja Ramu lähtivät.

Ei koskaan kaikki mahdu, mutta sitähän se osaaminen on, että pidetään itse lupaavimmat HIFK:ssa. Ainakin siinä vaiheessa parhaat pelaajat, kun päätökset tehdään ketkä jää ja ne, joista luovutaan. Kehityskäyräthän voi sitten mennä ei-toivottuun eri pelaajilla, mutta se on taas toinen juttu.
 

Visnovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång, alltid. Vaahteralehdet. HCK.
Nyt kun tuo McTavish menee SaiPaan, niin voisiko Toporowski tulla ensi kauden HIFKhon? Olisi ihan kiva lisä, ei noita voimahyökkääjiä liikaakaan nimittäin ole... Petrell on periaatteessa ainoa, mutta turhaan liigan parasta jarrumiestä laittaa sitten 1-2 kenttiin!
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Siirretään tämä viesti oikeaan ketjuun:

Mitä Hirsoon tulee, niin mies ei omalla kohdalla oikein herätä tunteita suuntaan tai toiseen. Hyvä pelimies kyllä, mutta joku viimeinen silaus ja särmä kuitenkin puuttuu. Ville Peltonen korvaisi mielestäni paremmin kuin hyvin Hirson jättämän aukon ja VP:n ympärille voisi rakentaa yhden hyökkäyskokonaisuuden, jolloin sentteriltä ei vaadittaisi niin suurta expertiisiä hyökkäyspelin suhteen.

Itse olen tällä kaudella kokenut todellisen valaistumisen ja asetun tässä asiassa nykyään samaan linjaan turkulaisen lauluduon kanssa, eli mielestäni lähtöasetelma tulee olla se, että kaksi ensimmäistä kenttää tulee olla rakenteella pelintekijä-pelintekijä-maalintekijä. Eli lämpimästi tervetuloa Ville Peltonen, samaan ketjuun Granlundin kanssa. Toiseen laitaan sitten Enlund tms. Kimmo Kuhdan jatkon näkisin myös mielelläni, Ramstedtin rinnalla varmasti mies paikallaan, toiseen laitaan sitten Ahtola. Maalitykki JPH:lle löydän itse paikan kolmosketjusta Wirtasen ja Luttisen kera. Nelosessa sitten Petrell-Töykkälä-Järvinen. Näiden lisäksi on sitten loukkaantumisia paikkaamaan jengiin tyrkyllä lahjakkaita junnuja + vähän kokeneempia nuoria pelaajia tyyliin Pöysti, Liivik, Vilkman jne.

Jos stigaukkoilulla voisin kantaa oman korteni ensi kauden jengistä kekoon, se näyttäisi tältä:

Peltonen-Granlund-Enlund
Kuhta-Ramstedt-Ahtola
Luttinen-Wirtanen-Haataja
Järvinen-Töykkälä-Petrell
Tallberg, Piiparinen, Vilkman, Pöysti jne.

Stay at Home - Lupaschuk
Järventie-Kankaanperä
Söderholm-Ugly Motherfucker
Haverinen, Melart, Ahonen, Kurvinen jne.

Noronen/Catch'em All
Nieminen

Pientä hiomista tekisin siis nykyrosteriin, mutta pääosin haluaisin nähdä saman jengin punapaidassa myös ensi kaudella. Puolustuksessa on hyvä olla kiekollista taitoa, enkä hirveästi pahoittaisi mieltäni jos mentäisiin ihan tismalleen samalla koostumuksella ensi kaudella, mutta ehkä joku luotettava peruspakki tuonne ykköspariin olisi hyvä haku. Haverinen on näyttänyt merkkejä paremmasta, mutta en vielä lähtisi lupaamaan varmaa paikkaa kokoonpanosta isoilla minuuteilla. Järventien pitäisin erittäin mielelläni, toivottavasti hänelle rustataan jatkoa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Philadelphia Flyers
Nyt kun tuo McTavish menee SaiPaan, niin voisiko Toporowski tulla ensi kauden HIFKhon? Olisi ihan kiva lisä, ei noita voimahyökkääjiä liikaakaan nimittäin ole...

Kiitos ei, sisältää liian paljon riskejä - Toporowski on itse sanonut että tulee parhaiten toimeen pikkupaikoissa. Kotoisin kanadalaisesta tuppukylästä minkä johdosta Rauma ja Lappeenranta ovat olleet tähän hyvä jatkumo.
 
Nyt kun tuo McTavish menee SaiPaan, niin voisiko Toporowski tulla ensi kauden HIFKhon? Olisi ihan kiva lisä, ei noita voimahyökkääjiä liikaakaan nimittäin ole... Petrell on periaatteessa ainoa, mutta turhaan liigan parasta jarrumiestä laittaa sitten 1-2 kenttiin!

Toporowskin saapuminen tarkoittaisi lähes suoraan Luttisen heivaamista ulos, tuohon vaihtoon ainakaan minä en olisi tyytyväinen. Lisäksi itseä ei lämmitä juurikaan SaiPafanien mietteet Toporowskista, kun siellä esiintyy silloin tällöin sanat "flegmaattinen" ja "hukkaa maalipaikkoja". Ja vaikka ne jumbojoukkueita vastaan tehdyt maalitkin lasketaan, niin 9/21 maalista hän on tehnyt liigan kahta viimeisenä olevaa joukkuetta vastaan, nopealla laskutoimituksella seuraavanlainen tulos: Yhteensä 55 ottelua ja 21 maalia, tuosta otetaan pois Ilves- ja Lukko-ottelut, jää jäljelle 46 ottelua, 12 maalia, ei olekaan enää niin huikeaa.

Tällä hetkellä meillä on laituriosastolle jo sopimuksen alaisena Wärn, Ahtola, Haataja, Petrell, Tallberg ja Järvisellä optio. Nykyisistä laitureista tekisin ennemmin jatkosopimuksen Luttisen (on mielestäni laskettava voimahyökkääjäksi) kanssa, kuin signaisin Toporowskin. Lisäksi on huhuttu Enlundia ja mikäli tämä skenaario ei toteudu, sorvaisin ennemmin jatkosopparin Kuhdalle, kuin hankkisin Topon, jos Kibe olisi pelannut täyden kauden vastaavalla tahdilla, hänellä olisi tällä hetkellä kasassa 29+22=51, nuo tehot oikeuttaisivat pistepörssin kakkospaikkaan ja maalipörssin kärkipaikkaan, tietenkään kukaan ei onnistu jokaisessa ottelussa ja kuivia kausia tulee, mutta mielestäni pidetään ennemmin kohtuuhinnalla, kuin hankitaan Topo. Viimeiselle kärkilaiturin paikalle sitten olisikin haaveissa VP, mutta jos tämä skenaario ei onnistu, lähtisin hakemaan sentterilaituria tyyliin Vesce, ennemmin kuin Topoa.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Kyllä tämä on juuri näin kuin toveri Pärde sanoo, että pelintekijä Hirso on paikattava toisella pelintekijällä, jotta saadaan leveyttä ylös. Me on perkele soikoon koetettu vuosikausia kaavalla: kova 1-ketju + loput ketjut duunarilaitureita (mukaanlukien siis näiden ketjujen senatkin...). Komeuden on kruunannut huono maalivahti ja mikkihiiripitoinen pakisto. Joku valaistuminen on tapahtunut tällä kaudella ja toivoisin ankaraa Nyba-kritiikkiä viime kaudella antaneiden huomioivan, että Nyba on oikeasti oppinut yhdessä kaudessa paljon ja on mennyt jo ohi sen, mitä Pena oli parhaimmillaan. Mikä ei sinänsä ole paljon. Maalivahti + pakisto + tasokasta pelin- ja maalintekoa leveälle yläkertaan on ollut resepti ja tuloksen voi lukea sarjataulukosta. Ja paketti on sisältänyt kovuutta & taitoa. Tosin mun jengissä olisi seassa yksi mielenvikainen goonikin. Muuten käyttäisin samaa kaavaa. Joten miksi ihmeessä lähdettäisiin rikkomaan ehjää konseptia? Nyt on itse asiassa stigaukkoilun paikka, koska kokonaisuus toimii - eli 1 pelintekijä ulos, 1 pelintekijä sisään. Ei hänen paikalleen duunarilaituria, duunarisentteriä tai ketään muuta. Piste.

Lopetetaan nyt Karalahti-spekulaatio. Hän on tehnyt diilin Bluesiin jo jonkun aikaa sitten ja tietääkseni se on mallia 1+1. Lähde on pelaaja itse. Ville Peltonen on tietääkseni vähintäänkin hyvin lähellä. Enlundin suhteen on tietoa siitä, että hänkin olisi HIFK:n mies, mutta ulkomaanpykälällä, jonka toteutumista pidetään aivan mahdollisena. Peltosen Ville jos varmistuu, oma huoleni Hirson korvaamisesta loppuu siihen paikkaan.

Pakko myöntää, että Kuhta on suorittanut hyvin heti, kun pelipaikka ei ole ykkösessä isot paineet niskassa. Tämä tietenkin kertoo ex-kapteenimme suurimman heikkouden, joka on paineensietokyky. Annetaan anteeksi, sen kanssa synnytään tai ei synnytä ja Kiben junnuaikoina tuota puolta ei sen kummemmin treenattu. Vanha koira ei opi uusia juttuja. Mentaalinen valmennus on esimerkiksi Pohjois-Amerikassa jo olennainen osa kokonaispakettia ja puutteisiin henkisellä alueella, olkoon sitten kyseessä asennevammaisuus tai tason lörähtäminen tiukassa paikassa, pyritään puuttumaan mahdollisimman aikaisin. Siinä iässä, missä tätäkin asiaa voi opiskella. Mutta siis Kuhdasta. En näe mitään syytä miksei pidettäisi PW:n rinnalla. Mutta entäpä sitten, jos sisään tulisivat Peltonen ja Enlund? Samalla kun sanon tämän, pessimisti nostaa päätään ja toteaa, että entäpä jos eivät tule kumpikaan? No, leikitään että nämä 2 kaveria tulisivat. Käsi sydämelle: Olisiko Kuhtaa silloin järkeä pitää? Lennu jatkaa, Artusta mulla ei ole tietoa, mutta nämä 2 ovat selvästi Kuhtaa edellä kokonaisvaltaisemman pelipanoksensa vuoksi. Jos VP ja JE tulisivat, näkisin HIFK;n kokonaisuuden kannalta paljon parempana, että Wärn / Liivik / Nyholm saisi kasvupaikan veteraanin sijaan. Tämä olisi sijoitus tulevaisuuteen ja ottaisin joukkueen kokoajana kyseisen riskin, jos saisin noin paljon pelintekoa jengiin. Muistetaan siis Ahtola ja Ramukin. Perkele, nämä jätkät tarvitsevat peliaikaa ja vastuuta ja mielestäni narrit syyllistyy jatkuvasti siihen, että joukkueen alemmat ketjut miehitetään joko omilla veteraaneilla (Lind) tai mikä vielä typerämpää, ulkoa hankituilla hasbeeneilla (Hauhtonen). Toivoisin tähän Kuhta-näkemykseeni kantaa esimerkiksi BOL:lta, Suomen johtavalta Kimmo Kuhta -fanilta : ). Oletankin, että tajuat ettei ylläolevassa ole henkilökohtaista Kuhtaa vastaan, kun liksakin on nyt kohdallaan ja siis pitäisin jos hyökkäys ei vahvistukaan.

Ja alakerta. Mahdollisimman vähän muutoksia, kiitos! Maran suhteen tietääkseni ollaan tutussa tilanteessa. Rahapuoli on ookoo, mutta sopimuksen kestossa on erimielisyyttä. Mara haluaisi 2v diilin, HIFK tarjoaa 1+1. Tässä nostan syyttävän sormeen Penaan, jotka rätki aikanaan huoletta 2v soppareita, joista suurin osa oli täysin turhia painolasteja. Niinpä HIFK on tullut ylivarovaiseksi pitkien diilien suhteen. Kangelle tehtiin 2v jatko ja kyllä mä Marallekin sen tekisin.

Oma kappale loppuun on omistettu Siim Liivikille, Eestin lahjalle. Mulle on täysi mysteeri minne hän katosi ja millä perusteella ? Näin pitkästä aikaa oman junnun, joka teki pyyteetöntä ja HIFK:n näköistä duunia alemmissa ketjuissa ja oli plusmiikoiltaan paljon parempi kuin Töykkälä ja Turre. Kokonaisuuden kannalta kyseessä ei ole iso asia, mutta joskus ihmettelen, miksi hyvä suorittaminen palkitaan penkityksellä. Mulla ei ole yhtään mitään Wärniä vastaan, on siinäkin erittäin HIFK:n näköinen kaveri. Mutta hän ei toiminut Töykkälän ketjussa ollenkaan ja niinpä sinne on paiskattu nyt Lennu. Joka puolestaan voisi pelata ylempänäkin. Kuhdan tulemisen ei olisi pitänyt mielestäni johtaa millään muotoa Töykkälän ketjun hajottamiseen ja IMHO ikiaikainen suosikkini Turre ei ole kaksikosta Järvinen vs. Liivik mulle ainakaan enää automaattinen kokoonpanoon mahtuja. Muistan, kun Luttisen Arttu oli junnu ja näin hänessä pirusti hyvää. En saanut paljon kannatusta silloin. Ja en tosiaankaan läheskään aina osu. Mutta Liivikissä näen vuorenvarman tulevan liigajyrän jatkumolle Lennu-Arttu. Ja se on jo paljon sanottu.

edit: Ei perseensuti, mikä konsensusmössöttäjä musta on tullut! Siis mitä häpeämistä tässä mielipiteessä muka oli, että se piti laittaa pienellä fontilla?? Korjataan! Näin se kuuluu mennä, sorry jos joku on mielipidepalstalla eri mieltä:
Tosin mun jengissä olisi seassa yksi mielenvikainen goonikin. Muuten käyttäisin samaa kaavaa.
 
Viimeksi muokattu:

Dennis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Päivän Veikkaaja huhuilee Vili Sopasen siirtyvän ensi kaudeksi HIFKn riveihin. Kelpaisi kyllä ainakin allekirjoittaneelle.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä tekee kipeetä, jos Jergus pelaa ensi kaudella Bluesissa, todella kipeetä.

Päivän Veikkaaja huhuilee Vili Sopasta HIFK:hon ja Tapparaan. Mä jostain olin lukevinani, että kaverin siirto Tapparaan olisi jo mennyt mönkään, joten näinkö olisi tulossa tänne? Itse ottaisin kyllä kirkuen vastaan, sillä kyseessä on erittäin potentiaalinen hyökkääjä, joka tulee väistämättä tekemään parin seuraavan kauden aikana todellisen läpimurron liigatasolla, jos vaan kaikki menee putkeen. Potentiaalia on ihan 25 maalin mieheksi, olisi kerrassaan loistava haku tuonne 2-3 ketjuihin.

Mitä tulee Mara Järventiehen, niin itse lähtisin myös samantien antamaan vaan sen 2-vuoden diilin. Homma skulaa Kankaanperän kanssa hyvin ja niin kuin on jo moneen kertaan todettu, tässä on yksi liigan parhaista pakkipareista. Sinällään on ihan hyvä, että Tomppa ja Jalonen ovat varovaisia näiden sopimuksien pituuksien kanssa, mutta tässä kohtaa voisi minusta tehdä poikkeuksen ja täräyttää suoraan 2-vuotisen paperin nenän eteen.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HIFK
Oma kappale loppuun on omistettu Siim Liivikille, Eestin lahjalle. Mulle on täysi mysteeri minne hän katosi ja millä perusteella ?

Tiettävästi telakalle. Näin ainakin uutisoitiin jo hyvän aikaa sitten. Eipäs sittenkään, näin huhuttiin. IFK:han ei uutisoi yhtään enempää kuin on pakko, eikä loukkaantumisista edes niinkään paljon - DDR elää ja voi hyvin Nordiksella :)

Liivikillä oli siis jossain vaiheessa kevättä paha niskavamma, ja ehkä se on osoittautunut odotettua pahemmaksi, eikä Simo näin ollen ole vieläkään täydessä pelikunnossa. Toinen vaihtoehto on, että kun joukkueen peli kulkee hyvin ilman Simoakin, annetaan miehen kuntoutua kaikessa rauhassa, eikä oteta pienintäkään riskiä, jotta poffeissa saadaan nauttia Liivikin edesottamuksista. Toivottavasti jälkimmäinen vaihtoehto on oikea, mutta kaikki tämä on pelkkää spekulaatiota.


edit. Ai Sopanen ehkä IFK:hon? Se taitaa tietää sitä, että Kuhdalle tekee todella tiukkaa mahtua ensi kauden IFK:hon, jos Enlund ja/tai Peltonen toteutuu. Se taas on huutava vääryys, kun katsoo, miten hyvä Paloposti on ollut tänä keväänä. Maailma muuttuu, Eskoseni, vai kuinka Nummisuutareissa sanotaankaan :(
 

RustEnuff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tiettävästi telakalle. Näin ainakin uutisoitiin jo hyvän aikaa sitten. Eipäs sittenkään, näin huhuttiin. IFK:han ei uutisoi yhtään enempää kuin on pakko, eikä loukkaantumisista edes niinkään paljon - DDR elää ja voi hyvin Nordiksella :)

Liivikillä oli siis jossain vaiheessa kevättä paha niskavamma, ja ehkä se on osoittautunut odotettua pahemmaksi, eikä Simo näin ollen ole vieläkään täydessä pelikunnossa. Toinen vaihtoehto on, että kun joukkueen peli kulkee hyvin ilman Simoakin, annetaan miehen kuntoutua kaikessa rauhassa, eikä oteta pienintäkään riskiä, jotta poffeissa saadaan nauttia Liivikin edesottamuksista. Toivottavasti jälkimmäinen vaihtoehto on oikea, mutta kaikki tämä on pelkkää spekulaatiota.

Niin tämä huhu taisi tulla Köllin suusta jossain Urho-TV:n lähetyksessä ja sitten se alkoi elämään jopa faktana. Voihan se olla, että jostain vammasta on kyse, mutta veikkaisin enemmän noita henkilökemia juttuja päävalmentajan ja Liivikin välillä. Viime kaudella kuulemma jo hiersi aika pahasti yhteistyö. Sääli jos näin on, koska selkeästi parhaiten Trio-Töykkälä on toiminut Liivikin säestäessä toisella laidalla.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
edit. Ai Sopanen ehkä IFK:hon? Se taitaa tietää sitä, että Kuhdalle tekee todella tiukkaa mahtua ensi kauden IFK:hon, jos Enlund ja/tai Peltonen toteutuu. Se taas on huutava vääryys, kun katsoo, miten hyvä Paloposti on ollut tänä keväänä. Maailma muuttuu, Eskoseni, vai kuinka Nummisuutareissa sanotaankaan :(

Niin, kyllähän Kuhta tämän kevään näytöillä ansaitsisi vaikka vuoden jatkon. Sopanen jos tulisi, niin se voi myös tarkoittaa Luttisen poistumista jengistä? Tässä on taas niin paljon aukkoja, ettei näistä ota erkkikään selvää. Enlundia huhutaan Rybyihin, jos vaan hilloa lyödään tarpeeksi tiskiin, Lehterän kanssa haluaisivat kuulemma pelata vielä samassa jengissäkin siellä? Eli, tuo VP:n paluu saattaa olla jopa realistisempi juttu kuin Enlundin.

Edelleenkin tuo puolustus-/maalivahtiosasto tuottaa eniten harmaita hiuksia meikäläisen päässä.

Uuge muuten kirjoitteli tänään matsiennakossa, että nuo Hirson kuviot ovat edelleenkin auki, Ruotsiin siirtyminen on yhtä todennäköistä kuin pysyminen Suomessakin. Itse tuli hiukan ylireagoitua tuota aikaisempaa Timrå-uutista, pahoittelut siitä. Siinä vain tuli samantien pelko persiiseen, että nyt lähti hyvä sentteri ja tilalle ei moista tule...
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Vili Sopanen? Jotenkin vaikea kuvitella ifk:n paitaan. Mielenkiintoinen nimi kyllä. Iso, taitava ja tykkää tehdä maaleja. Mikäs siinä. Miten kentälliset sitten menisivät? Ei meinaa omissa papereissa äijät riittää millään jos Peltonen, Kuhta ja Luttinen lasketaan mukaan.

E. Ei pitäisi väsyneenä kirjoittaa. Siis äijiä on liikaa. Pelipaikkoja liian vähän.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Niin tämä huhu taisi tulla Köllin suusta jossain Urho-TV:n lähetyksessä ja sitten se alkoi elämään jopa faktana. Voihan se olla, että jostain vammasta on kyse, mutta veikkaisin enemmän noita henkilökemia juttuja päävalmentajan ja Liivikin välillä. Viime kaudella kuulemma jo hiersi aika pahasti yhteistyö. Sääli jos näin on, koska selkeästi parhaiten Trio-Töykkälä on toiminut Liivikin säestäessä toisella laidalla.

Liivikin tilanteessa puhuttiin niskavammasta, hän olisi voinut pelata myös A-junnuissa, mutta sielläkin pelit jäivät yhteen matsiin (nelosketjussa). Joten, kyllä mä uskon, että tuossa loukkaantumisessa olisi perää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös