Kuitenkin minusta on raukkamaista syytellä "heikoista rahkeista" Hirsiä, joka on vasta vajaan vuoden saanut toimia tehtävässään täysipainoisesti. Tämän kauden lopulta heikoksi jäänyt tulos oli mielestäni eniten seurausta hulluista vuosista 06 - 09; pelillisessä ilmeessä oli silti nähtävissä selvää parannusta, samoin hankinnat olivat parempia kuin pitkään aikaan.
Kärsivällisyyttä, sitä nyt tarvitaan.
Tämä ei minulle oikein aukea? Eli millä perusteella muka Hirsi on vajaan vuoden toiminut täysipainoisesti tehtävässään? Lisäksi en käsitä edelleenkään että miten 06-09 kaudet nyt sitten eniten vaikuttivat tähän nimenomaiseen kauteen 09-10?
Hankinnoista ja peli-ilmeestä olen samaa mieltä. Kyllä Milam, Zaborsky sekä Kudroc ihan kelpo pelimiehiä ovat ja jos samantasoisia pelureita tulee jatkossakin niin ei tässä ole mitään syytä huoleen.
Sen verran kyllä komppaan itse Emiiriä että samaa "nyt kärsivällisyyttä" -mantraa on hoettu jo koko 2000-luku. Tuloksena on kaikilla mittareilla SM-liigatason eräs heikoimmista suorituksista kaudesta toiseen. (Ok, taloudelliset mittarit on kunnossa)
Lisäksi en ymmärrä että miten voidaan olla tyytyväisiä kympin sakkiin menemisellä? Kyllä vaatimukset täytyy olla kuuden joukkoon _vähintään_.