Jos olisin IFK:n johdossa, niin tekisin kaikkeni saadakseni yhden oikeasti kovan staran ja kunnon suunnannäyttäjän pidemmällä sopparilla. Jos se on Peltonen ja se kausiliksa on 450K€ niin sitten maksetaan se. Nyt tarvitaan se iso stara, se joka nostaa muiden pelaajien suoritustason. Jos Ville ei saa sitä NHL-sopparia tai ei jaksa sitä elämää niin isketään kiinni kaikin keinoin. Nyt tarvitaan muutakin kuin Kuhdan jatko ja Haataja sisään. Haataja on helvetin hyvä pelaaja, taistelee varmasti ensi kaudellakin maalipörssin voitosta. Olen melko varma, että tekee enemmän pongoja kuin Hentunen naapurissa mutta ei se auta. Ei ihmiset tule katsomaan Haatajaa eikä Haataja saa jengiin mitään valtavaa draivia päälle. Ville teki narreissa aikanaan noin p/o(itseasiassa jopa alle sen) mutta oli koko liigan MVP aivan kuten oli Sami Kapanen tällä kaudella Kalpassa. Clarke on pakki josta saatetaan ihan oikeasti saada se uusi corymurphy, epäilen, mutta potentiaalia siihen on. Aina voidaan hakea AHL:stä niitä 200K€ jätkiä jotka häipyvät maasta kaksi päivää vikan matsin jälkeen ja lopuksi huomata kuinka tuli taas työnnettyä käsi paskaan. Vai onko yksikään AHL-heebo Jan Calounia lukuunottamatta tehnyt missään liigajengissä lähtemätöntä vaikutusta? Nyt Nybari äkkiä se luuri käteen ja soitto Villelle. Tarjoat vaikka sen 450K€ kaudesta ja kolmen vuoden sopparin heti handuun. Jos suunnitelmat vielä änärissä, niin kiinnitä se jo heti kaudesta 10-11 eteenpäin. Tietää aivan satavarmasti mitä saa. Paljon isompi riski on joku Tuukka Mäntylän 10v/2M€ soppari jonka Tapparankin kokoinen organisaatio pystyy ottamaan. Yhteistyökumppanit jeesaavat varmasti, Benskyt sun muut laittavat varmasti fyrkkaa kiinni tällaiseen (sanoivat ettei rahaa heru pelaajahankintoihin. Bullshit, kyllä ne tällaiseen fyrkkaa latoo kun kyseessä on kuitenkin seuran pitkäjänteinen panostus.) Nyt Nybari yllätä ja näytä mihin kykenet.
200K€ Kuhta+150K€ AHL-heebo vai 450K€ Peltonen joka varmasti kuittaa sen 250K€ liksastaan itse sponsseilla+lisäkatsojilla+imagon nousulla+pelillisellä parannuksella?
200K€ Kuhta+150K€ AHL-heebo vai 450K€ Peltonen joka varmasti kuittaa sen 250K€ liksastaan itse sponsseilla+lisäkatsojilla+imagon nousulla+pelillisellä parannuksella?