Minnes se Jere sopimuksen teki ? Suomessako pelaa ensi kaudella ?
Tästä on tietona vain se, että ainakaan HIFK ei ole osoite ja jotenkin oletan, että ulkomaat. Uusi osoite on itse asiassa meikäläisen kannalta melko yhdentekevä asia, mutta jos seura sattuisi olemaan Suomessa, niin eiköhän se ole päivänselvä. Penan miehiä. Mutta korrrostan, että varmaa tietoa uudesta seurasta ei ole. Ainoastaan sen tiedän, että HIFK se ei ole.
Niin, Turusen Mikon lähtö saa nyt ymmärrettävät mittasuhteet. Tottakai se piti heivata sieltä helvettiin, sillä kyllä nyt yksi ulkomaalainen (jees, ulkomaalainen!!) rightin pakki vastaa kevyesti kahta kotimaista leftin pakkia eli Hankkia ja Turusta. Nastaa, että ne eivät enää pyöri jaloissa. Ja Kuhdan diiliin liittyy olennaisesti liksa, jota yritetään hilata kohdilleen. Itse en näe Kuhdalle käyttöä kuin 1- tai 2-ketjussa ylipäätään ja mielestäni hän ei mahdu menestystä haluavan joukkueen 1-ketjuun. Ei sitten millään. Juuri siksi hänen ovellaan ei olekaan kauheasti kolkuttelijoita, toisin kuin esimerkiksi Pikulla, joka on vielä nuorimies Kiben rinnalla. Toisaalta jos lähtökohta on se, että ei menestytä, koska ei paikata alakertaa, niin ykkösessä voivat hyökätä mun puolesta Kibe, Kalervo Kummola ja Mikko Leppilampi. Laitahyökkääjien merkitys on muutenkin laskenut helvetisti nykylätkässä ja se pitäisi jokaisen myöntää, jos on sitä mieltä, että puolustuksen merkitys on noussut. No, eihän kaikkien merkitys nouse yhtä aikaa, vaan puolustuksen ja mv-pelin merkityksen nousu on tapahtunut nimenomaan maalejasylkevien laiturien kustannuksella. Ja unohdetaan ne maailmanluokan laitahyökkääjät samantien tästä, heitähän tämä luonnonlaki ei varsinaisesti koske. Ja adoptiojaoshan taputtaa iloisesti, jos Kibe jatkaa. Adoptiojaos voisi hetken kyllä miettiä, että miksi nämä meidän fantsut ja mahtavat ikonit eivät kiinnosta muita joukkueita hevonperseen vertaa HIFK:n asettamilla hintaraameilla ainakaan.