Luitko edes mun koko viestiä?
Ok, vedetään takas. Vähän turha avautuminen minulta.
Luitko edes mun koko viestiä?
Yksittäisinä niminä ja pelaajina esim. Heikkinen ja Kankaanperä ovat molemmat liigan eliittiä, mutta se ei riitä. Täytyy olla joku isompi suunnitelma, ja tässä KJ pelasi itsensä ulos. Antoi IFK:n primadonnien pyöriä kotipeleissä miten sattuu, eikä oppinut läksyjään missään vaiheessa kautta. Ja väittää joku mitä tahansa, mutta minä väitän edelleen niin, että IFK oli myös asennevammainen kotipeleissä. Mitään JYP:n kaltaista uhrautumista ja periksiantamattomuutta ei ollut nähtävissä.
Toisin kuin JYP:n pakisto, joka ns.ylisuoritti, niin meidän jätkät alisuoritti.
Yksittäisinä niminä ja pelaajina esim. Heikkinen ja Kankaanperä ovat molemmat liigan eliittiä, mutta se ei riitä. Täytyy olla joku isompi suunnitelma, ja tässä KJ pelasi itsensä ulos. Antoi IFK:n primadonnien pyöriä kotipeleissä miten sattuu, eikä oppinut läksyjään missään vaiheessa kautta. Ja väittää joku mitä tahansa, mutta minä väitän edelleen niin, että IFK oli myös asennevammainen kotipeleissä. Mitään JYP:n kaltaista uhrautumista ja periksiantamattomuutta ei ollut nähtävissä.
Ketkä nämä HIFKin viime kauden primadonnat ovat, saanko ihan nimilistana?
...
En tuosta Oksastakaan ihan tiedä ... voisi olla hyvä kirittäjä Niemiselle, mutta en edelleenkään ymmärrä, miksi IFK antaa aina tasoitusta tällä pelipaikalla. Miksei hankita sinne tolppien väliin Riksman tai Tuokkola? Siis edes lainausmerkeissä.
Ketkä nämä HIFKin viime kauden primadonnat ovat, saanko ihan nimilistana?
Kuinka monen kotipelin tai poff-pelin jälkeen lähdit tyytyväisenä hallilta, ja totesit, että joukkue antoi kaikkensa ja tällä hetkellä on hienoa olla IFK-fani?
No nyt olisi suhteellisen huono aika julkistaa yhtään pelaajaa. Minkä luulet olevan medianäkyvyys vaikka parin seuraavan päivän aikana?
Nybondas sanoi muutama viikko sitten Hesarin haastattelussa, että HIFK:lla oli silloin 20 sopimuspelaajaa kaudeksi 09-10. Tuossa eliteprospectsin listassa on vain 16 nimeä. Ahtola, Nyholm, Haataja.
Pikkarainen Hannu (Ei kiinnostanut mikään, omassa päässä täys hazardi ilman kiekkoa ja sen kanssa)
Heikkinen Ilkka (Samat sanat, potentiaalia olisi mutta ku ei nappaa muuta tehä kun pistää jalkakynää alimpana)
Pikkarainen Ilkka (Maaleja tuli mutta kokopelikuva yhtä surffailua, ilman Hirson passeja ja mä vedän aina pelityyliä ois jääny vaan surffailua ja puolustamisen vieroksumista)
Petrell Lennart (Näennäistä yrittämistä, mutta hakeeko vaan isoja pommeja ja pelaa itsensä ulos? Itse en muista yhtään huikeeta taistelua puolustuspäässä. Pitäisi olla liideri, mutta onkin se jätkä kun katastrofi kauden jälkeen soittelee radioon (tää siis viime kaudella) ja hehkuttaa kuinka oltiin kuitenkin parempii kun moni muu jengi = Primadonna)
Loppi Matias (Yks taklaus hurjalta Tepsukalta ja se oli siinä, ehkä ensi kaudella uskaltaa mennä jo johonkin tilanteeseen? Ei mitään taistelua mihinkään suuntaan, ja joo oli loukkaantuneena, mutta on nähty AIKA monta kovempaakin paluuta loukkaantumisesta, mut ei tietty jos pelkää et tulee hiki ja pari mustelmaa)
..... ja pari muuta nuorten SM-liigan surkeimman jengin "vahvistusta". Eikös siinä ne 20 tule jo täyteen. Taas on jengi huonontunut edellisestä. Saa nähdä pääseekö tuolla ryhmällä jo play-outteihin. Pyrkimys on ainakin kova. Hyvä Nybari.
Ihme muuten ettei Hirschovits päässyt listallesi, kun nämäkin pääsivät.
Ei sinänsä mitä sitä enää muistelemaan tässä ketjussa. Tuli selväksi ettei tässäkään ole oikeastaan mitään taas takana. Toinen vastaus olikin koko jengi ja sehän onkin selvää. Primadonnia siis koko sakki.
Mutta joo tästä syystä johtuen olen ensi kauden joukkueesta huolissani jos runko on näitä jätkiä ja lisäyksenä Juha "Play-out" Haataja ja Dale "Penkki" Clarke.
Itsekin olen sitä mieltä, että HIFK:ssa on ollut liikaa näitä "primadonnia" kokoonpanossa, mutta joku paremmin tietävä voisi kertoa miksi Haatajaa niin kovasti dissataan jo valmiiksi?
- - -
..... ja pari muuta nuorten SM-liigan surkeimman jengin "vahvistusta". Eikös siinä ne 20 tule jo täyteen. Taas on jengi huonontunut edellisestä. Saa nähdä pääseekö tuolla ryhmällä jo play-outteihin. Pyrkimys on ainakin kova. Hyvä Nybari.
Kyllä nämä kaksi kevättä Nybarin kanssa on ollut melkoista aikaa faneille kun ei edes huhuja kunnon vahvistuksista kuulu.
Neljän vuoden sopimuksen saa junnu joka ei osaa kuljettaa kiekkoa mutta on vastapainoksi ottanut jossain Saskatchewanissa junnuturneella turpaansa niin pahasti että on tullut sairaalakoneella takaisin. Kuuden vuoden pahvi olisi tullut jos oli laittanut sairaalassa otetun kuvan passikuvaksi. Mutta kun ei suostunut laittamaan niin ei sitten. Muuten kyllä meiän miäs ja korvaa Lopin. Loppihan ei edes tappele.Jos nyt sitten meidän ensi kauden hankinnat on Clarke + Haataja, sekä minibussillinen junnuja