Osta Nybäri meille Janne Pesonen P-Amerikasta kuleksimasta.
Kiitos.
Kiitos.
Tälle kaudelle ilmeisesti on nyt tulossa muutos koskien ulkomaalaispelaajia eli
EU alueen pelaajia ei lasketa enää ulkomaalaisiksi.
Miksi kaikki rakentaa sitten joukkueen viime kauden "säännöillä" eli suomalaisten "huippujen" ympärille vai onko tämä ulkomaansääntö vain silmälumetta? Itse ainakin roudaisin (esim Tshekin-maalta) mahdollisia pelaajia try-outille ja sitä kautta yrittäisin löytää helmiä samalla tyylillä kuin Marek löytyi ja Keklu piti isoa rinkiä. Tämä ei koske vain HIFK:ta vaan SM-liigaa kokonaisuuudessaan. Voiko olla niin, että meidän rahat loppu totaalisesti vai onko vetovoima poissa?
Meiltä on ammatitaito poissa, mikä mahdollistaisi näiden try-outtien käytön. Ei ole ketään, kuka kävisi edes neovottelemassa ulkomailla pelaajien kanssa. Vai onko joku kuullut, että Nypykkä olisi käynyt katsastamassa Euroopassa pelaajia? Epäilen suuresti, että ei ole. Tämä surullista, koska sieltä voitaisiin oikeasti löytää jotain helmiä, niin kuin itsekkin mainitsit. Ollaan hiljaa, niin saadaan kalaa taitaa olla ajatusmalli mitä Nybari käyttää toimessaan.
Kiitos.
Kiitos.
Tälle kaudelle ilmeisesti on nyt tulossa muutos koskien ulkomaalaispelaajia eli
EU alueen pelaajia ei lasketa enää ulkomaalaisiksi.
Miksi kaikki rakentaa sitten joukkueen viime kauden "säännöillä" eli suomalaisten "huippujen" ympärille vai onko tämä ulkomaansääntö vain silmälumetta? Itse ainakin roudaisin (esim Tshekin-maalta) mahdollisia pelaajia try-outille ja sitä kautta yrittäisin löytää helmiä samalla tyylillä kuin Marek löytyi ja Keklu piti isoa rinkiä. Tämä ei koske vain HIFK:ta vaan SM-liigaa kokonaisuuudessaan. Voiko olla niin, että meidän rahat loppu totaalisesti vai onko vetovoima poissa?
Hra Bondas mitään osta muuta, kun IFK:n piikkiin tarjous juustoa Valintaladosta ja menee jemmaan nakertamaan sitä, eikä kommentoi mitään. Valitettavasti kyseinen äijä ei vaan ole mun ykkösfrendi. Mua on korvennu koko äijä siitä asti, kun hra Bondas otti ( tai sai ) kyseisen pestin vastaan.Osta Nybäri meille Janne Pesonen P-Amerikasta kuleksimasta.
Kiitos.
Jos joku näkee päiväunia V. Peltosen pelaamisesta HIFK:ssa ensi kaudella, niin hän joutuu todennäköisesti pettymään. Ville on suuntaamassa Sveitsiin, jos se nyt jollekin tuli vielä yllätyksenä http://www.mtv3.fi/urheilu/jaakiekko/uutiset.shtml/arkistot/jaakiekko/2009/07/914233.
No ei ole suuntaamassa, mitä itse olen kuullut. Tässä nyt ei ole enää kysymys pelkästään fyrkasta.
Minnes hän mahtaa olla menossa? Ei siinä mitään, on tervetullut Suomeen pelaamaan jos tänne nyt sattuu eksymään. On vaan vaikea uskoa tämän tapahtuvan vielä ensi kaudella.
NHL, KHL tai Suomi. NHL tippuu pois, jos diili ei ole mielekäs. KHL:stä olojen takia pitää tulla "mottipäinen" summa ja Suomessa vaihtoehtoja ei ole kuin yksi. Itse heittäisin prossat 45%, 30% ja 25%.
Siis tietenkin kun on sopimuksettomassa tilassa, niin siihen voi tulla vaikka Elitserien joukkue vaihtoehdoksi, eihän näistä ikinä tiedä. Toki voi Sveitsiinkin mennä, mutta en usko.
Jumalauta! Mehän ollaan kohta ihan mitalisuosikki kun muut joukkueet kauppaa parhaimpiaan Venäjälle. Tämän varaan se Nybondaskin varmaan laskee? ;) Niin, nyt siis heikkeni HPK, kun Makkonen poistui KHL:ään.
nyt Pihlström Hifkiin...
Höpöhöpö.. Muuten Pihlström olisi jo meidän miehiä, mutta Nybari ei ole hereillä.Täysin utopistista haaveilla Pihlströmistä.
Näiltä osin voidaan Peltosen olettaa painottaneen mietintöjään enemmänkin Lauttasaaren länsipuolelle, sillä pojat ovat siirtyneet HC Espoon junnujen mukaan. Tähän astihan he ovat aina kesäisin kulkeneet Jokereiden mukana, mutta tällä kertaa näin.