Täytyy kyllä sanoa että itse olen ainakin äärettömän pettynyt, jos Rem ei jatka punapaidassa. Realiteetit tottakai huomioon ja jos esim. Bros on tulossa (+hirso+loppi) niin kyllähän siinä niin käy, ettei enää näinn kalliille kaverille kuin Murray ole tilaa. Mutta silti, mielestäni tämän kaverin kohdalla ei kannata puhua pelkästään tehopisteistä, vaan pitää ottaa huomioon myös muut seikat kuten kokemus ja ennen kaikkea johtajuus. Murray oli myös tämän kevään pleijareissa omissa silmissäni joukkueen toiseksi paras (heti lennun jälkeen tietysti ja viime kaudella kerho-sarjassa paras) ja se arvo minkä mies tuo aloituksissa, alivoimassa, rauhallisuudessa ja kuitenkin myös pisteissä on huomattavan kova. Itse pidän edelleen Rem Murraya kokonaisuudessaan sm-liigan parhaana ulkomaalaisvahvistuksena ja siksi hän olisi ykkösprioriteetti ainakin omassa fantasiarosterissani ensi kaudelle.
Lopista taas on itselläni edelleen hieman ristiriitaiset tunteet, mutta kuten täällä todettu; taitoa löytyy ja pisteitä tuli runkosarjassa eikä taso laskenut kovempienkaan pelien alkaessa, joten jos on tullakseen niin mikäs siinä. Itselleni kyllä sentterinelikkö Murray (Bros), Loppi, Hirso, Porthen kelpaa ja kuulostaa jopa lupaavan hyvältä, kunhan vaan laituriasiat saadaan tasapainoon.
Yksi asia mikä itseäni on ihmetyttänyt monien rostereissa on Keräsen, Wärnin ja muiden junnujen sijoittaminen nelosketjuun. Nelosketjuun pitää saada parhaat "nelosketjun" miehet tyyliin Porthen, Fagerstedt, Nielikäinen, Kuki jne.. Jos tavoitellaan menestystä, ei siellä voi olla junnuja keräämässä kokemusta tai muita "jämä-pelaajia" kuten täällä on ilmaistu. Jos junnujen (taitavien tyyliin Keränen) taso ei riitä ylempiin kenttiin niin sitten vaan rohkeasti vuokralle joko mestikseen tai Kalpaan/Saipaan ja sitä kautta kokemusta ja sitten seuraaville kausille niille paikoille mille kuuluvat.