Hyväksyn Hirson tulon
Minä en hyväksy.
Minun HIFK:oohon ei mahdu, ei sitten millään.
En kaipaa lampaita takaisin, jotka eivät anna kaikkea kasvattajaseuralleen ja mahdollisuutta tulevaisuudelle.
Bäng Bäng lähti vuolemaan kultaa valmentajan mukana ja toivon, että jatkaa tiellään. Minulle seura on on pyhä ja vakava asia, johon ei mahdu kokeiluja Hilmalassa.
Olen ehkä vanhan liiton äijiä ja vanhakantainen, mutta kaikein maailman Penamaiset kuittailut tulee hoitaa vuoden - parin maaseutuvierailulla, jos on ollakseen. Vili, Loppi, anytime, mutta hei, 30 rahan takia ei koskaan.
Et siis aikoinaan hyväksynyt Tuomo Ruudun paluuta HIFK:iin. Omat pojat ovat aina, siis ihan aina tervetulleita takaisin. Se on ihan se ja sama missä käyvät pyörimässä, pääasia että haluavat takaisin.
Hirso teille 2-vuoden sopparilla. Juuri kerrottiin nelosen urheilussa.
Aika ristiriitaisia ajatuksia, jengi kuitenkin haluaisi omia poikia takaisin ja sitten jos niitä tulee, ne ei kelpaa. Ei meille esim. Ruudun veljeksiä ole tulossa, jos Hirso ei mahdu kerta jengiin, niin ketähän sitten pitäisi saada.? Ei nyt kannata housuunsa paskoa ensimmäisestä "hankinnasta", joka ei ole edes varma. Jos itse saisin valita Hirso / Hauhtonen, valinta olisi helposti Hirso. Ja tuskin Hirsoa ykkös senan rooliin on kaavailtu, Vesce / vastaava.
Kyllähän Hirso on kaikkein heikoin huhutuista nimistä Viitaluoma, Hirso ja Loppi.
Viitaluoman huhuiltiin samssa lähetyksessä olevan HPK:n miehiä ensi kaudella.
Ilmeisesti menee juuri näin. Tännekinpäin häntä haluttiin mutta ilmeisesti Hpk tarjosi enemmän ja saatiin sitten Hirso. Huono aloitus ensi kauteen kun hävitään jopa Hpk:lle pelaajahankinnoissa.
Jospa sittenkään ei ole kyse niinkään rahasta, vaan sopimuksen pituudesta?
IFK kaiketi tarjosi 1v. diiliä Viitaluomalle. Harri 'ei saa myydä pelaajia, myykää pelaajia, tuuliviiri' Lintumäki pidempää diiliä? Mistä näistä tietää.
Jospa IFK/Nybondaksella onkin kiikarissa jokin parempi pelaaja kuin Ville Viitaluoma? Olen aika varma, että näin on.
Ulkomaalaispelaajat menevät ainakin koko lailla uusiksi.
Mixu, olisitko ollut tyytyväinen Nybondaksen toimintaan, jos olisi ilmoittanut, että Ville Viitaluoma on meidän 1.sentteri?
Jospa IFK/Nybondaksella onkin kiikarissa jokin parempi pelaaja kuin Ville Viitaluoma? Olen aika varma, että näin on.
Ulkomaalaispelaajat menevät ainakin koko lailla uusiksi.
Mixu, olisitko ollut tyytyväinen Nybondaksen toimintaan, jos olisi ilmoittanut, että Ville Viitaluoma on meidän 1.sentteri?
Hirso
2005 - 2006 : 53 peliä, 14 + 26 =40
2006 - 2007 : 54 peliä, 19 + 40 =59
2007 - 2008 : 54 peliä, 17 + 24 =41
Viitaluoma
2005 - 2006 : 51 peliä, 18 + 27 =45
2006 - 2007 : 54 peliä, 21 + 15 =36
2007 - 2008 : 50 peliä, 15 + 23 =38
Tiedä nyt sitten miksi ei kelpaisi. Ja miksi Viitaluoma olisi parempi, jos jäbää ei kiinnosta tulla tänne vuoden sopimuksella/ semmosella summalla mitä on tarjottu, niin saa mennäkkin vitun HPK:hon. Hirsolle Tervetuloa
Mietitääs nyt esimerkiksi Viitaluomaa, miettii tulevansa joukkueeseen jossa on jo Loppi ja Hirschovits, mahdollisesti vielä joku ulkomaalainen sentteri. Kyllähän sitä jokainen haluaa pelata mahdollisimman paljon.
Mutta, että siirtyisi pieneen ja sympaattiseen HPK:hon. Just näin.
Jospa sittenkään ei ole kyse niinkään rahasta, vaan sopimuksen pituudesta?
IFK kaiketi tarjosi 1v. diiliä Viitaluomalle. Harri 'ei saa myydä pelaajia, myykää pelaajia, tuuliviiri' Lintumäki pidempää diiliä? Mistä näistä tietää.