Kyllähän Nybondasin sanat selvästi viittaavat siihen, että seuraavaksi tulee taitoa.
"Palapelin kokoaminen jatkuu ja yksi puuttuva pala on nyt hankittu. Voimakas ja kokoisekseen hyvin liikkuva Brennan tuo meille entisestään lisää fyysisyyttä. Kovuudella luomme tilaa taidolle"
Viimeisen lauseen olen kyllä lukenut jossain ennenkin. Vai onko vain deja-vu? Ihmettelen vain osaa porukkaa, kun he lähtevät miettimään sitä, mitä me täällä fanien keskuudessa ollaan päätetty haluta ja verrata sitä Brennaniin. "Halusimme taitoa, snaipperia ja jalkoja. Saimme jääkiekon Antti Kaikkosen puisilla käsillä." Äskeinen oli oma keksimäni, ei suora lainaus mistään.
Ennemmin näkisin tilanteen siltä kantilta, että nyt ei muiden tarvi pelätä niitä helgejä tai seiskapaseja. Tai ketään muutakaan, sen verran pelottava tää Brennan luultavasti on. En millään jaksaisi uskoa, etteikö liigapelaajat kävisi kattelemassa YouTubesta näitä samoja videoita, mitä mekin kattellaan, ihaillen, tai vihaten.
Tämmönen mielikuva mulla kuitenkin on, että tällä nyt yritetään saada niitä kausareita pari enemmän myytyä. Tuohan tämmöinen pelaaja aina viihdearvoa niille faneille, jotka tappeluja mielellään kattelee. Enkä usko, että itse faneihin lukeutuu kovin montaa ringettemiestä.