Joukkueen rakennus kaudella 2019–2020

  • 312 071
  • 1 680

Lukko8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nyman-Danforth-Koivisto
Tammela-Pattu-Pottu
Pospisil-Koivistoinen-Elo
Liedes-Laakso-Sopanen

Heinola-Press
Reunanen-Heikkinen
Klok-Nemecek
Sevänen-Laitinen

Näillä menty harjoituksissa.

Edit. Kiva nähdä jälleen alkukauden tehotrio yhdessä kolmosessa. Öö, not.

Tossa ei oo kyllä mitään vitun järkeä peluuttaa Eloa Koivistoisen kanssa.
 
Pekka selvästikin haluaa kolme ketjua, jotka tasakentällisin pystyvät hyvään hyökkäyspeliin.
Eloa ja Koivistoista on yritetty treenipeleistä asti ajaa yhteen: onko kertaakaan toiminut?
Sääli myöskin, ettei Danforthille löydy edes yhtä ykköskorin ketjukaveria.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mielestäni Lukon hyökkäyksestä löytyy kiekkotaitoa, liikettä ja kokoa. Aika monipuolinen hyökkäyskalusto sanoisin. En näe syytä miksi tuo porukka ei voisi pelata hyvää lätkää. Ei Pekan ajatus kulmissa ole pyöriä vaan se, että kiekkoa ei anneta turhaan pois. Tottakai maalin teko paikoille pyritään ensisijaisesti.

Enkä allekirjoita kysymysmerkkiä Lukon veskariosastoon. Tottakai jos Lehtinen loukkaantuu niin Setäsen taso on kysymysmerkki. Mutta sama tilanne oli HPK:lla ja Tapparalla viime kaudella.

Pakistossa on entuudestaan tuttuja ja varmoja meille Lukko kannattajille Reunanen, Heinola ja Sevänen, jotka tulevat pärjäämään hyvin Liigassa etenkin kaksi ensimmäistä. En epäile hetkeäkään etteikö KHL:stä siirtyvä maajoukkuepakki Klok ole pelimies. Eikä nopea tempoisemmassa SHL:ssä pelannut Press varmaan aivan mätisäkki ole.

Lukko on varmasti runkosarjassa kuuden joukossa. Saa ottaa muistiin.

Otettu talteen.

@Larsen Joko alat uskoa tähän? Olen itse jo aika varma tässä vaiheessa tästä niin ajattelin nostaa tämän tuolta kesäkuulta. Aika hyvin osunut odotukset lopulta.
 

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
@Larsen Joko alat uskoa tähän? Olen itse jo aika varma tässä vaiheessa tästä niin ajattelin nostaa tämän tuolta kesäkuulta. Aika hyvin osunut odotukset lopulta.
Varma pleijaripaikka lämmittää mieltä kummasti. Sijoituskin alkaa pikkuhiljaa olla siellä missä tuon budjetin joukkueen kuuluukin olla. Toivottavasti hyvä vire kestää loppuunasti. Peliä niin perkeleesti ja päätyynasti kiitos.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös