Ryyppääminenkin on elämäntapa. Siitäkin kannattaa pitää taukoa ainakin välillä.
Vertaat urheilujoukkueen kannattamista sairauteen (alkoholismiin). En ihan itse näe asiaa samalla tavalla.
Ryyppääminenkin on elämäntapa. Siitäkin kannattaa pitää taukoa ainakin välillä.
On se sitten elämäntapa, tuote tai mikä tahansa niin jos päällimäinen tunne on vitustus niin eikö ole parempi jäädä kotiin? Eikö sekin kerro, että Lukko jotain ihmiselle merkitsee. Ei kannattamista voi lokeroida. Ei toinen tapa ole sen parempi kuin toinenkaan.Vertaat urheilujoukkueen kannattamista sairauteen (alkoholismiin). En ihan itse näe asiaa samalla tavalla.
Näyttäis olevan tän päivän treeneissä mukana Petmania lukuunottamatta kaikki koronapotilaat. Myös Repo oli mukana normaalisti, joten ei ehkä kovin pahasti loukannut uudelleen.
Ketjut oli laitettu kutakuinkin näin.
Hakulinen-Mattila-Repo
Pooley-Haga-Nyman
Skalicky-Ilomäki-Päivärintä
Ylitalo-Markkula-Hämäläinen
Saarijärvi-Piipponen
Gregoire-Slovacek
Abt-Laitinen
Pietilä-Kukkonen
Eli näillä näkymin huomenna saadaan jo ihan kohtuullinen kokoonpano paikalliseen.
Ehkä vain nimimerkiltä unohtui koko pelari ja on Petmanin kanssa vielä pois.Mikäs on Kainulaisen tilanne? Onko soppari purettu?
@benicio olikin juuri edellä oikeassa, sillä en edes muistanut koko pelaajan olemassaoloa! Kertonee varmaan myös jotain kyseisen pelaajan peliotteista tällä kaudella.Mikäs on Kainulaisen tilanne? Onko soppari purettu?
Vähän riippuu että mitä Hagan kanssa meinataan, jos laiturina pelaa, niin sentterille voisi olla tarvetta. Jos sentterinä, niin akuuttia-tarvetta ei ole sentterille.Tosta nyt peli-ilme toivottavasti säilyy ja vähän laatua takaisin ja kohti kympin sakkia.
Yksi sentteri ja laituri täsmävahvistuksina vielä sisään.
maaleja juhlitaan ja jokaisesta kiekosta kamppaillaan.
Alkaa jo kuulostaa sellaiselta kuin treeniraportit kaudella 20-21.keskeyttää reenin jossei mene kuin halutaan.
Nämä Rellun muistelmat saivat minutkin muistelemaan.Näyttää hieman kaikki ketjut nyt kääntyvän yhden pelaajan poislähtöön ja huonompaan jaksoon Lukon peleissä ja sen myötä ns. kannattajien ja kannustajien kummallisiin kommentteihin. Minä kysyisin onko hän joka "kannattaa ja kannustaa" vain menestyvää joukkuetta, koko sydämellään Lukon mukana? Heitä sanotaan yleensä glory hunttereiksi.
Minut isäni vei Lukon pelejä katsomaan 1957 talvella kun olin 6-7 -vuotias. Sen jälkeen olen nyt kokenut kaksi mestaruutta, putoamisena sarjatasoa alemmaksi, naapurinpoika Möllin lähdön Poriin yms, Esa Isakssonin ja Juhani Jylhän lähdön pääkaupunkiin yms. Minua ei yksi slovakki heilauta mihinkään suuntaan. Olen nyt ollut 50 vuotta pois Raumalta, mutta LUkko on ja pysyy. Ymmärrettävästi Lukon kotipeleihin olen harvoin ajanut - vallankin kun Telia ja nyt C-more näyttävät pelit. Lukko-tuotteita tulee hankittua.
Edellä on mielipiteitä, joista voisin lukea olevani "väärinkannattaja" kun en käy kotipeleissä huutamassa, enkä vaadi valmentajan eroa yms.siksi että joukkueella menee nyt alavireisesti. Toki ilokseni on enemmän niitä, jotka varmaan ovat kanssani samaa mieltä, heitä on täällä ja vielä enemmän ei-palstalaisissa. Tätä palstaa luen, mutta surullisena siinä miten ala-arvoista tekstiä tänne tietyt nimimerkit suoltavat. No he varmaan aikuistuvat ajan saatossa.
Kainulainen oli myös mukanaLukko aamujäillä.
Hakulinen-Mattila-Repo
Nyman-Haga-Pooley
Päivärinta-Ilomäki-Skalicky
Säkkinen-Markkula-Ylitalo
Saarijärvi-Piipponen
Gregoire-Slovacek
Laitinen-Abt
Kukkonen-Pietilä
Lehtinen-Zagidulin
Alkaa miehistö palautua. Kainulainen ja Petman vielä pois.
Ylivoimat:
Nyman-Ilomäki-Pooley
Hakulinen-Gregoire
Haga-Mattila-Skalicky
Saarijärvi-Slovacek
Hyvä meininki reeneissä, maaleja juhlitaan ja jokaisesta kiekosta kamppaillaan. Erikoistilanne reenissä Markkula otti kauhean blokin Gregoiren vetoon ja kaikki syttyi. Tuota juuri tarvitaan.
Virtanen paljon äänessä ja ohjaa pelaajia kokoajan. Lisäksi mielestäni lisännyt lontoota ohjaamiseen ja keskeyttää reenin jossei mene kuin halutaan.
Vähän samaa vikaa tässäkin torpassa. Tuli mieleen jonkun poliisijohtajan haastattelu jostain 90-luvun lopulta ajalta, jolloin suorat F1-lähetykset eivät olleet vielä maksumuurin takana. Totesi tuolloin suunnilleen niin, että kesäviikonlopun paluuliikenteessä tapahtuu vähemmän kolareita ja vaarallisia ohituksia silloin, kun formulalähetyksestä on ennen kotiinlähtöä kuunneltu Maamme-laulua. Ja aika useinhan näin kävikin.taaperruksesta saa sellaisen vitutuksen että uni ei tule ja torpassa muutkin huomaa kiristyneen tunnelman.
Vähän samaa vikaa tässäkin torpassa. Tuli mieleen jonkun poliisijohtajan haastattelu jostain 90-luvun lopulta ajalta, jolloin suorat F1-lähetykset eivät olleet vielä maksumuurin takana. Totesi tuolloin suunnilleen niin, että kesäviikonlopun paluuliikenteessä tapahtuu vähemmän kolareita ja vaarallisia ohituksia silloin, kun formulalähetyksestä on ennen kotiinlähtöä kuunneltu Maamme-laulua. Ja aika useinhan näin kävikin.
Kainulainen oli myös mukana
Tuossa Lukon uusimassa YouTube-videossa näytti olevan Kainulainen mukana ja jotain jääharjoitusta oli siinä tekemässä.Nyt täytyy sanoa, että ei ainakaan yhdessäkään niissä viisikko harjotteissa jotka itse näin ja olin lähes kokoajan paikan päällä.
Tuossa Lukon uusimassa YouTube-videossa näytti olevan Kainulainen mukana ja jotain jääharjoitusta oli siinä tekemässä.