Podcastissa juteltiin jotain myös Hakulisen mökin rakentamisesta, jos en väärin muista. Onko tästä enemmän tietoa? Tämä mökin rakentaminen voi hiukan hillitä muuttoa.Hakulisella jatkuu sopimus. Tiettyyn päivämäärään asti aikaa siirtyä ulkomaille, mutta kertoi Puun takaa -podcastissa, että pelaa Lukossa ensi kaudella. Tuo ilmoitettu 1+1 varmasti hämää paljon, mutta se on käytännössä kaksivuotinen sopimus ulkomaan optiolla.
Päivärinnan ja Tammelan sopimuksia ei ole käsittääkseni julkaistu.
En tiedä, onko se vain omaa harhaa, mutta niin paljon maaleja, kuin Hakulinen tekeekin, niin mielestäni laukaus on melko heikko.Aloitusympyrässä Lukko tulee ainakin olemaan kova. Tässä viime kauden aloitusprosentit kolmelta sentteriltä:
Ilomäki: 55,74% (SHL)
Mattila: 55,2%
Kainu Laine: 54,7%
Tuohon tulee vielä lisäksi varmasti yksi laadukas sentteri. Kallen filosofiaan ja menestysreseptiin kuuluu kolme tai jopa neljä vahvaa hyökkäysketjua ja neljä ykköspakkia. En kuitenkaan odota jokaiselle kaudelle Tammelan tasoista nelosketjun laituria. Viime kaudellakin Saarela tuli vähän ekstrana mukaan, jolloin pystyi peluuttamaan esim. Tammelaa ja Nymania pienemmässä roolissa kuin oli suunniteltu.
Näkisin, että Hakulinen-Ilomäki voisi olla ensi kaudelle hyvä hyökkääjäpari. Olisi vähän kuin Keränen-Ilomäki, kuitenkin sillä erotuksella, että nyt ei tarvitse olla mitään joukkueen selviä ykköspyssyjä. Tuossa voisi olla toisella laidalla esimerkiksi Petmanille tai Sunille hyvä paikka ottaa steppiä Liigan tulosyksikön rooliin. Saisi kasattua hyvät neljä ketjua esim. näin:
X - X - ”Pooley”
Hakulinen - Ilomäki - Suni/Petman
Pospisil - Mattila - Skalicky
Nyman - Kainu Laine - Petman/Suni
Hakulinen tais tehdä menneellä kaudella ainakin 50% maaleistaan tyhjiin. Tai sellainen mutu mulla on. Ei pysty tarkistamaan.En tiedä, onko se vain omaa harhaa, mutta niin paljon maaleja, kuin Hakulinen tekeekin, niin mielestäni laukaus on melko heikko.
Siksi haluaisin Ilomäen oikeaan laitaan Allun tai jonkun leftin puolen tykin, joka osaa laukoa suoraan syötöstä tyyliin Kontiola-Innala.
Olisikohan Tomas Zaborsky Lukon näköinen pelaaja? Haluaa kamppailla vielä mestaruudesta ja on huippukunnossa.
Olisikohan Tomas Zaborsky Lukon näköinen pelaaja? Haluaa kamppailla vielä mestaruudesta ja on huippukunnossa.
Onko Zabon liikkeessä jotain vikaa? Minusta on aika liukas kaveri. Voin olla väärässäkin, mutta helvetin vaarallisesti tuntuu ehtivän paikoille. Kelpaisi minulle.Ei taida sillä liikkeellä sopia Lukkoon.
Onko Zabon liikkeessä jotain vikaa? Minusta on aika liukas kaveri. Voin olla väärässäkin, mutta helvetin vaarallisesti tuntuu ehtivän paikoille. Kelpaisi minulle.
Ei ollut samanlainen Anrei kuin KooKoossa. Tosin yllätti plus-miinustilaston kärkipaikka. Ei sekään sattumalta tule eikä tyhjiin maalaamalla, vaikka niitäkin oli monta. Ehkä pelaajan näkee liiaksi siinä valossa kuin omaksi käsitykseksi on muodostunut. Mielestäni siitä ilmiöstä löytyy lukuisia esimerkkejä mm. täällä keskusteluissa.Hakulinen tais tehdä menneellä kaudella ainakin 50% maaleistaan tyhjiin. Tai sellainen mutu mulla on. Ei pysty tarkistamaan.
Onko Zabon liikkeessä jotain vikaa? Minusta on aika liukas kaveri. Voin olla väärässäkin, mutta helvetin vaarallisesti tuntuu ehtivän paikoille. Kelpaisi minulle.
Ei sovi Kallen tulossa jostain ja menossa jonnekin filosofiaan.
Olisi hauska nähdä muutaman vuoden päästä kun virtasjesseä oltaisiin kotiuttamassa, mutta ei kelpaa koska "ei ole menossa, vaan on tulossa".Ei Kallen koko joukkue rakennu tuohon. Eihän Ilomäkikään enää varmasti ole pääsemässä hirveästi korkeammalle tasolle. Esimerkiksi KHL on ihan varmasti jo utopiaa.
Maanantai-iltana taitaa tulla seuraavat vihjeet ja paljastus tiistai aamulla.
Kyllä ne vihjeet tulee tänään. Pian on taas täysi rähinä päällä...Maanantai-iltana taitaa tulla seuraavat vihjeet ja paljastus tiistai aamulla.
Tässä näkee jo otsikot: Lukon Ilohappo-ketju ratkaisi..."Hakulinen"-Ilomäki-Pooley