Ässillä on nyt 18 hyökkääjää sopimuksen alla + A-junnuista nostetut Viitala ja Aaltonen =20 hyökkäääjää
Näistä 4 on tällä hetkellä loukkaantuneena, mutta 3 palaamassa vuoden vaihteessa. Nyt käytettävissä harjoituksissa 16 hyökkääjää
Tarvitaanko tässä kohtaa hyökkäykseen lisää miehiä? Kunhan vain herättelen keskustelua, en odota mitään suoria vastauksia. Laatupelaajat kelpaavat minulle aina, ei siinä mitään. Pelaajia on vain määrällisesti jo aika paljon. 12 mahtuu pelaamaan kerrallaan
Ei tuossa asiassa ole täällä palstalla mitään jossiteltavaa tai keskusteltavaa. Kun virallinen taho on ilmoittanut että hyökkääjiä on tulossa, niin silloin niitä on tulossa ja piste, vaikka me täällä kiukuttelisimme vastaan miten. Minäkin olen sitä mieltä kuten monta kertaa olen sanonut, että hyökkääjä ei missään nimessä ole nyt ensisijainen, mutta ainakin Merkeyn korvaaja on tulossa yhtä kaikki. Pakilla nyt aloitettiin, ja kyllä se veskaosasto pitäisi tauon aikana ehdottomasti katsoa ensin kuntoon ennen hyökkääjähankintaa, mutta todennäköisesti näin ei siis tehdä (tuossahan sanottiin suoraan, että Söderströmin tilannetta odotetaan), vaan se hyökkääjä tulee..