Joukkueen rakennus 2020–2021 – projekti TOP6

  • 594 719
  • 3 550

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ylen kiekkokierroksella kerrottiin että Hakulisen (KooKoo) kausi ohi ja seuraava paita mikä ylleen pukeen on Rauman Lukon pelipaita.

No tämähän on käyty läpi jo täällä ja Lukko-osiossa. Sinne on menossa ja 2v sopparilla
 

Salama85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ensi kauden joukkueen nelosen keskellä on toivon mukaan Jonne Virtanen. Jonkin kentän laitaan voidaan hyvillä mielin hankkia "Antti Tyrväinen". Puolustuksessa on "Ben Bloodin" mentävä aukko.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Miro Karjalainen olisi ihana haku. Taitaa mennä sinne HIFKiin kuitenkin.
 

Kärmes1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ensi kauden joukkueen nelosen keskellä on toivon mukaan Jonne Virtanen. Jonkin kentän laitaan voidaan hyvillä mielin hankkia "Antti Tyrväinen". Puolustuksessa on "Ben Bloodin" mentävä aukko.
Itse asiassa piti olla varma tulija jo alkuvuodesta, mutta sen jälkeen Jonnea on huhuttu Sportiin. Saas nähdä kuinka käy. Minulle sopisi kyllä. Edit: Siis Jonnen piti olla varma.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Pihlajamäkikin tosiaan sivussa pitkään. Niemeläisen, kenties Marttisen (joo, ikämiehiä jo) ohella ainoa jolla fysiikka ja luonne näihin tilanteisiin vaaditulla tasolla. Olis ainakin hakenut tuon Pospisilin vittuun tuolta heilumasta.

Kun ei ole mitään fyysistä preesenssiä, niin helppohan se on noiden rämehomojen heilua ja riehua tuolla. Ei mitään pelkoa että alkaisi tulemaan takaisin. Joku Mäkinen hiukan tökkimässä kylkeen ei muuta kuin naurata vastustajaa. Pitäisi olla äijiä jotka ajavat seinille niin että se oikeasti tuntuu jossain.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Kun ei ole mitään fyysistä preesenssiä, niin helppohan se on noiden rämehomojen heilua ja riehua tuolla. Ei mitään pelkoa että alkaisi tulemaan takaisin. Joku Mäkinen hiukan tökkimässä kylkeen ei muuta kuin naurata vastustajaa. Pitäisi olla äijiä jotka ajavat seinille niin että se oikeasti tuntuu jossain.

Mä oon kauden mittaan hyväksynyt tämän rakennusstrategian, eikä sitä nyt yhden pelin ja näpeissä olevan top-10 sijan myötä viitti mielipidettä vaihtaakaan. Hyvin on revitty materiasta irti. Toki, tänään näky kiekollisen pelin kapeus kahden tekijämiehen pudotessa ja mentaalipuolen kapeus kokemattomuuden myötä. Kenties Lukonkin jätkät säpsähti verta jäällä, mutta siellä on kokeneita ja liki kaiken nähneitä ammattilaisia joukkue puolillaan. Ei tuu isoa heilahdusta.

Ja fyysisellä puolella isot ja vittumaiset Pospisil, Heikkinen, Repo, Nemecek, Press. Ja ne jotka ei oo isoja, on jämäköitä. Ei noita Westerholmeja ja Danfortheja heilutella helposti. Meni 0-2 jälkeen ja Ässien lamaannuttua aika rumaks tasoero.

No, ens kausi on ens kausi. Ei voi tulla rämemajavat jatkossa heilumaan tuohon malliin Isomäkeen.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Kenties Lukonkin jätkät säpsähti verta jäällä, mutta siellä on kokeneita ja liki kaiken nähneitä ammattilaisia joukkue puolillaan.

Kokenutta Heikkistä lähinnä nauratti mutta en olekaan ihan varma onko hänellä kaikki muumit ollut laaksossa pitkään aikaan
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
No, ens kausi on ens kausi. Ei voi tulla rämemajavat jatkossa heilumaan tuohon malliin Isomäkeen.

Tätä juuri hain takaa, täysi Isomäki ja hiukan käydään tökkimässä takaisin. Ainoastaan Taimen painava töötti(HUOM. puhdas) oli sitä mitä olisi pitänyt antaa loppupeli, eli aivan saatanasti runtua. Joku tulee tähänkin kuittamaan että jäähyjähän siitä tulee. No mitä tänään tuli? Vittu jäähyjä, ja Raumalaiset nauraa bussimatkalla takaisin rämeelle ilman mustelman mustelmaa, saatana.
 

Patafani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kyllä Ässäpakka huutaa kovuutta sekä puolustukseen että hyökkäykseen ensi kaudella. Taimi, Marttinen kun poistuu niin yksi ilkeä pelitaitava omanpään luuta täytyy saada. Mäkinen / Mäkinen on kivoja hämmentäjiä mutta tietty ilkeys puuttuu. Pihlajamäki tuo taklauksia ja valmis pudottamaan hanskat mutta kovin yksinäiseksi jää kovuus.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Kyllä Ässäpakka huutaa kovuutta sekä puolustukseen että hyökkäykseen ensi kaudella. Taimi, Marttinen kun poistuu niin yksi ilkeä pelitaitava omanpään luuta täytyy saada. Mäkinen / Mäkinen on kivoja hämmentäjiä mutta tietty ilkeys puuttuu. Pihlajamäki tuo taklauksia ja valmis pudottamaan hanskat mutta kovin yksinäiseksi jää kovuus.
Ja oliai hyvä, jos tuo kaveri ei oliai isoimpia minuutteja syövä joukkueelle hemmetin tärkeä äijä.

Walli Juuso on tässä kohtaa sopiva kaveri.
 
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
7. Pakkina optimi
Ei, ellei sitten omaa Forsbackan/Nickersonin luonnetta - ts. ei ole mikään Gentle Giant vaan tarvittaessa tekee IHAN MITÄ VAAN joukkueen / pelikavereiden eteen. Se kuittivihko pitää löytyä ns. selkäytimestä eikä jäädä odottelemaan että mitähän se koutsi nyt mahtaisi ohjeistaa....
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Oli melkoisen hupaisaa nähdä, että taisi olla Henttonen eka, joka oli menossa kuittaamaan Nemecekille. Jokseenkin toivoisi, että pataporukassa olisi edes joku kovempaa pelaava kaveri, joka voisi sitä kuittiakin joskus antaa. Ne ajat vaan taitaa olla jo historiaa.
 

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kun peli menee tuollaiseksi, eikä tuomareista ole lopettamaan sikailua, tulee joukkueessa olla muutama kaveri jotka lopettavat sikailut nyrkein.

Nykyisessä joukkueessa ei sellaisia pelaajia ole yhtäkään.

Toivon että ensi kaudeksi joukkueeseen tulee muutamia isoja ja kovia äijiä, jotka katsoo ettei meidän poikia rikota tämän illan tapaan kertaakaan. Mikäli joku edes ajattelee moista, äijät kävisivät pieksemässä rotan jään rakoon. Jo tieto siitä, että taustatukea on tarvittaessa saatavilla, kasvattaa nuoria poikia monta senttiä. Tämä on erittäin tärkeä asia ja toivon Kerttulan ja kumppaneiden ymmärtävän tämän. En usko että Atu laittaa hanttiin, jos Tommi kysyy että hankittaisiinko pari kovanyrkkisempää äijää Pohjois-Amerikasta, vaikkapa yksi pakki ja yksi laituri.

Toivon että joukkueen johtajat lukevat tämän viestini. En halua enää ikinä nähdä, että ketään, varsinkaan Ässäpelaajaa, rikotaan niin pahasti kuin tänä iltana tapahtui. Enkä tarkoita ainoastaan Kivenmäen tilannetta.

Rottailu meni nyt niin uudelle tasolle, että se täytyy lopettaa heti. Tavalla tai toisella. Ässät itse määrittelee miten he tämän iltaiseen reagoivat. Toivon että reagointi on aggressiivista mallia.
 

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kyllä mä ässäjohdossa hankkisin ennen taitopelaajia kun mörssäreitä. Enemmän tarvetta jne.
Eiköhän sieltä löydy ensi kaudella niitäkin.

Mutta koska et ole Ässäjohdossa, niin sinällään turhaan minä sinulle näitä kerron.
 
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
En usko että Atu laittaa hanttiin, jos Tommi kysyy että hankittaisiinko pari kovanyrkkisempää äijää Pohjois-Amerikasta, vaikkapa yksi pakki ja yksi laituri.

Mä luulen aika vahvasti et Kerttuli laittais hanttiin, jos Atu menis moista hänelle ehdottelemaan. Ei nääs ole niiden arvojen mukaista...

Mä niin olisin halunnut nähdä miten esim. Korppi olis reagoinut tuohon tööttiin kanssapelaajana (tai UTJ:n ominaisuudessa)
 

Phaneuf#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tampa Bay Lightning
En usko että Atu laittaa hanttiin, jos Tommi kysyy että hankittaisiinko pari kovanyrkkisempää äijää Pohjois-Amerikasta, vaikkapa yksi pakki ja yksi laituri.
Tommi ei kysele mitään mutta Atu voi kysellä Tommilta. Tommilla on vaan arvot mielessä.
 

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mä luulen aika vahvasti et Kerttuli laittais hanttiin, jos Atu menis moista hänelle ehdottelemaan. Ei nääs ole niiden arvojen mukaista...
No, itse en moiseen usko.

Saanko kysyä miksi sinä uskot?
 

Zapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT, Suur-Lukko
Toivon että joukkueen johtajat lukevat tämän viestini. En halua enää ikinä nähdä, että ketään, varsinkaan Ässäpelaajaa, rikotaan niin pahasti kuin tänä iltana tapahtui. Enkä tarkoita ainoastaan Kivenmäen tilannetta.

Rottailu meni nyt niin uudelle tasolle
, että se täytyy lopettaa heti. Tavalla tai toisella. Ässät itse määrittelee miten he tämän iltaiseen reagoivat. Toivon että reagointi on aggressiivista mallia.

Pitää sen verran tunkea nyt nokkaa tänne puolelle, että mitä tarkoitat tällä? Konkreettisia esimerkkejä olisi mukava kuulla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös