Kyllä mua edelleen epäilyttää, että saadaanko ensi kausikaan startattua ajallaan. Vaikka rajoituksia päästäisiin touko-kesäkuussa jo vähentämään, niin niin kauan kunnes joku rokote tuohon tautiin saadaan, joudutaan varmaan soutamaan ja huopaamaan edestakaisin myös rajoitusten kanssa. Veikkaisin, että massatapahtumat on se viimeinen asia, jotka palautuvat ennalleen. Erilaisia asiantuntija-arvioita on jo olemassa tästä maailmalta, toki kukaan ei tiedä miten tämän lopulta menee.
Toki varmaan pelejä voitaisiin tässäkin tapauksessa pelata tyhjille katsomoille, mutta kestääkö kenenkään talous sitä sitten, kun pääosa tuloista tulee lipuista. Itse koitan ainakin henkisesti valmistautua siihen, että kausi saattaa lykkääntyä, kokonaan perumiseen en kyllä usko.
Kyllä ne pari sentteriä sinne silti tarvitaan, ainakin yksi, mutta tuleeko se sitten vasta myöhemmin kesällä kun taudin tilanne selviää tarkemmin. Itse seuran taloudesta päättävänä miettisin ainakin tarkkaan milloin kaikki hillot lyödään kiinni joukkueeseen, vaikka tilanne olisikin parantunut palkanalennusten yms. johdosta.