Joshua "Prup" Prudden Sportiin

  • 55 550
  • 181

emeriittus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Itse veikkaan, että Pruddenista löydetään "yllättävästi" potentiaalia ja saa loppukauden pahvin käteen. Ei muuten, mutta kun hänellä sellainen on jo. Tämä siis veikkaus, ei fakta.
kannattaa laittaa lottoa,niin hyvin oli veikattu. Tämä soppari kattaa kuulemma loppukauden. Niin monelta "piiriin"kuuluvalta olen sen jo kuullut.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
kannattaa laittaa lottoa,niin hyvin oli veikattu. Tämä soppari kattaa kuulemma loppukauden. Niin monelta "piiriin"kuuluvalta olen sen jo kuullut.

Tossa on vaan se, että lotossa ei ole ihan näin helppo arvata oikeita numeroita.
En ole päässyt omaa lähdettäni vielä haastattelemaan asian tiimoilta, mutta aika paljon kyllä toreilla huhutaan loppukauden sopparista.

No, voi kun meitä nyt vietäisiinkin 100-0 ja keväällä Urheilukanavalla selostaja voisi todeta, kuinka lähellä oli, että Sportin ja maailmanluokan Joshin tiet olisivat eranneet ja nyt mies dominoi kentällä aivan, miten haluaa.
 

kistrand

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
No, voi kun meitä nyt vietäisiinkin 100-0 ja keväällä Urheilukanavalla selostaja voisi todeta, kuinka lähellä oli, että Sportin ja maailmanluokan Joshin tiet olisivat eranneet ja nyt mies dominoi kentällä aivan, miten haluaa.

Samaa olen toivonut itse, eikä se täysin mahdotonta olekaan, niin paljon jääkiekossa onnistuminen on kiinni psykologiasta. Onnistumiset tekee helpommaksi onnistua uudestaan, joten huomenna toivon Joshille lisää pisteitä.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Samaa olen toivonut itse, eikä se täysin mahdotonta olekaan, niin paljon jääkiekossa onnistuminen on kiinni psykologiasta. Onnistumiset tekee helpommaksi onnistua uudestaan, joten huomenna toivon Joshille lisää pisteitä.


Niin ei kai se mahdottomuus olisi, että Prudden alkaisi nakuttamaan pisteitäkin.
Kaverin tilastot kertoo kyllä karua kieltä mm. AHL-ajoilta.

Ihmetyttää vaan se, että miksi sai syksyllä Falconsista kenkää. Pelasi kuitenkin pisteiden ja artikkelien mukaan viime kaudella hyvän kauden, mutta nyt sitten tössi tosissaan. Lienee siis mielialapelaaja ja ainakin vaikuttaa kovin ylimieliseltä.

No ehkä siperia opettaa ja Josh alkaa yht´äkkiä virkistymään.
JOS, siis JOS Josh lyö vielä itsensä läpi Mestiksessä nousemalla aivan hirmuseksi leaderiksi, arvatkaapa veljet, ken on se henkilö, joka "löysi" ja "luotti" ja "näki tulevan" ja, ja, ja, ja. No propsit hänelle, JOS Josh itsensä löytää ja lyö läpi Mestiksessä.

EDIT: Fresno muuten lopetti kesken kauden, kun joukkue myytiin (?) toiselle paikkakunnalle. Prudden ei siis saanut kenkää periaatteessa.
 
Viimeksi muokattu:

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Tamminen sanoo Vasabladetissa:
Tami@vasabladet kirjoitti:
- Eftersom de har kontrakt är problemet att någon annan måste lösa ut dem.
Vapaasti käännettynä: "Kun heillä (Prup & Aikins) kerran on sopimus, niin ongelma on se että jonkun muun on lunastettava heidän sopimukset".

Just joo, meitä on jälleen kerran kusetettu. Sportin johdon valehtelu on suoraan Neuvostoliiton ajoilta.

Helloooo! Two players available, anyone interested...?

EDIT: Collinsista eroon pääseminen vaati näköjään Prupin signaamisen loppukaudeksi (niinkuin täällä moni nimimerkki epäilikin). Kylmä fakta taitaa olla että meillä on kaksi uutta surffaajaa täällä loppukauden jos Prupista ja Aikinsista päästäisiin eroon...
 
Viimeksi muokattu:

Apa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara,NFL,jalkapallo ja persoonat
On ne vaan härskejä!
Ei siinä, jos tehdään virheitä, mutta jos niitä ei edes myönnetä heti, vaan virtsataan OMIA kannattajia linssiin, niin hiphei! Kai sitä on toivottu, että Prutku yhtäkkiä piristyis ja nousis vahvistukseksi, niin oltais taas oma nahka seivattu...

Ämpäri kiertämään ja Saarelle rillit, niin näkis ne pienellä printatutkin kohdat noista soppareista. Pienellä rahalla yli sadantonnin säästöt!

Tästä enää puuttuu, että Siffa tulee suitsuttaan kuinka ammattitaitosesti Sportissa on hoidettu Aikes/Collins/Prudden-case. Sitä odotellessa..
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Ettei tässä käynyt niin, että Collinsin sopparista ei päästy kunnolla eroon. Nimi vain vaihtui ja muuten sama sopimus. Jeejee.

Juha Saari <3
 

siffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Kärpät, Detroit Red Wings
Tästä enää puuttuu, että Siffa tulee suitsuttaan kuinka ammattitaitosesti Sportissa on hoidettu Aikes/Collins/Prudden-case. Sitä odotellessa..

Mitäs suitsuttamista tuossa case:ssa sinun mielestäsi sitten on? Minä olen kirjoittanut asiasta täällä jo sivulla 2 1.12.2008.
Se, että olen todennut Sportin olleen parhaiten hoidettu Mestis-seura jo vuosia ja, että Juhani Tammisen valinta Sportin päävalmentajaksi on Sportin johdolta nappivalinta, ei tarkoita sitä, että kehuisin Aikins/Collins/Prudden-hankintoja. Näitä ulkomaalaisten hankintojen floppauksia on tapahtunut niin SM-liigassa kuin Mestiksessä vaikka kuinka paljon. Ei Sport ole siinä "pekkoja pahempi".
 

Apa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara,NFL,jalkapallo ja persoonat
Mitäs suitsuttamista tuossa case:ssa sinun mielestäsi sitten on? Minä olen kirjoittanut asiasta täällä jo sivulla 2 1.12.2008.
Se, että olen todennut Sportin olleen parhaiten hoidettu Mestis-seura jo vuosia ja, että Juhani Tammisen valinta Sportin päävalmentajaksi on Sportin johdolta nappivalinta, ei tarkoita sitä, että kehuisin Aikins/Collins/Prudden-hankintoja. Näitä ulkomaalaisten hankintojen floppauksia on tapahtunut niin SM-liigassa kuin Mestiksessä vaikka kuinka paljon. Ei Sport ole siinä "pekkoja pahempi".
En tarkoita sitä onko nämä ollut pelillisesti nappivalintoja (tosiaan kanssasi samaa mieltä, että virheitä tekee muutkin), vaan kuinka nämä sopimuskoukerot on hoidettu ja kuinka kannattajille valehdellaan päin naamaria. Muualla tupataan tarvittaessa pääsemään huonoista valinnoista eroon suht halvalla/helposti, mutta näin ei tunnu Sportissa homma pelaavan. Vaasassa lyödään suoraan paffi kouraan näkemättä edes pelaajaa ja purkuehdot ovat hyvinkin epäsuotuisat. Siis mistään fakoista mitään tietämättä tuntuu, että pelaajien agentit fuulaa Sporttia neuvotteluissa ja sitten vielä Sport fuulaa kaiken kukkuraksi omia kannattajiaan. Kerro toki, jos olen mielestäsi väärässä. Pruddenin kohdalla on useaan otteeseen siis julkisesti kerrottu aluksi miehen try outista, jonka jälkeen pelikohtaisesta sopimuksesta. Nyt sitten käykin ilmi, että paffi onkin mallia kauden loppuun. Tätä siis hain ja kyseenalaistin Sportin ammattimaisen osaamisen kaukalon ulkopuolella.

Asiasta hieman sivuun, niin ihmettelen tällä haavaa tuota Pruddenin peluuttamistakin. Odotetaan ja odotetaan kaverin syttymistä sillä välin kun Hakomäki on viime pelit ollut 13. hyökkääjä pelaamatta vaihtoakaan.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Sellasta vaan, että eilen pidettiin "kriisipalaveri" noiden kaksosten osalta.

Lapasille olis ehkä jotain paikkaa löydettävissä, jostain sarjasta ja jollain aikavälillä, mutta mistä, kenen rahalla ja milloin, niin se ei ole selvillä.

Ulostamisen eteen tehdään kuitenkin töitä jatkuvasti ja kuka ties, vaikka saataisiin tänään tai huomenna jotain uutta luettavaakin asian tiimoilta.


PS: Aikinsilla on vain tämän, kuluvan kauden kattava sopimus ja Pohl löysi yllättävän nopeasti sitä motivaatiota, kun jo tänään sinikynä löysi tiensä Frölundan papereihin.

Mutta, eipä taas ylidramatisoida jo valmiiksi vittumaista tilannetta.
 

Iso Punakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suuri kotka-sydän, Pyhä Patrik
PS: Aikinsilla on vain tämän, kuluvan kauden kattava sopimus

Ja tietenkin allekirjoitat tämän väitteen. No oot ollut ennenkin väärässä.

Jos Prudden saa viikossa tonnin käteen ja siihen vielä muut sirkushuvit päälle niin jokainen voi laskea kenenkä sopparilla se Sportissa pelaa.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Ja tietenkin allekirjoitat tämän väitteen. No oot ollut ennenkin väärässä.

Juu, kyllähän mä varman ja julkisen tiedon voin allekirjoittaa.
Hienoa on taas se, että sä et oo koskaan väärässä.

Edit. mistä sä ton tonnin / viikko muuten vedit? Ota nyt rauhassa, ei todellakaan saa mitään tonnia viikolta.
 
Viimeksi muokattu:

Sigi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Titaanit
Ja tietenkin allekirjoitat tämän väitteen. No oot ollut ennenkin väärässä.

Jos Prudden saa viikossa tonnin käteen ja siihen vielä muut sirkushuvit päälle niin jokainen voi laskea kenenkä sopparilla se Sportissa pelaa.

Tolla rahalla luulisi saavan jo melkoisia vahvistuksia. Hintalaatu ei ihan oo kohillaa..
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Edit. mistä sä ton tonnin / viikko muuten vedit? Ota nyt rauhassa, ei todellakaan saa mitään tonnia viikolta.
Eiköhän se saa pelkästään siitä, että Prudden pelaa Collinsin sopparilla. Vai ollaanko me nyt pahasti väärässä?
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Eiköhän se saa pelkästään siitä, että Prudden pelaa Collinsin sopparilla. Vai ollaanko me nyt pahasti väärässä?

Ei kyllä taideta olla. Neljä tonttua kuussa (4 000 euroa/kk) "ykkössentteristä" on todellakin juuri sellainen summa, millä nämä americaanot saattavat harkita Suomea ja Mestistä. Menee kevyesti keskituloisen duunarin palkan ylitse Collinsin sopimus, millä siis Prutku nyt ilmeisesti pelaa.
 

Iso Punakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suuri kotka-sydän, Pyhä Patrik
Juu, kyllähän mä varman ja julkisen tiedon voin allekirjoittaa.
Hienoa on taas se, että sä et oo koskaan väärässä.

Edit. mistä sä ton tonnin / viikko muuten vedit? Ota nyt rauhassa, ei todellakaan saa mitään tonnia viikolta.

Silloin on helppo olla oikeassa kun laittaa vaan faktoja eikä sekaannu joka asiaan mutu-pohjalta.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Silloin on helppo olla oikeassa kun laittaa vaan faktoja eikä sekaannu joka asiaan mutu-pohjalta.

Oleppa hyvä ja laita sitten sitä faktaa niin Aikinsin ensi kauden sopparista, kuin Pruddenin 1000 EUR / viikko palkasta, kiitos!
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Oleppa hyvä ja laita sitten sitä faktaa niin Aikinsin ensi kauden sopparista, kuin Pruddenin 1000 EUR / viikko palkasta, kiitos!

Niin kuin kaikki tiedämme, kenelläkään meistä ei ole mahdollisuutta skannata Sportin ja Pruddenin välistä sopimuspaperia ja laittaa esille tänne. Joten sellaista on mielestäni turha krävätä. Jokainen voi miettiä kenen sana on luotettavaa ja kenen ei.
 

Orion Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Oleppa hyvä ja laita sitten sitä faktaa niin Aikinsin ensi kauden sopparista, kuin Pruddenin 1000 EUR / viikko palkasta, kiitos!

Itse voin sen verran hämmentää soppaa, että olen kuullut saman summan myös ! Mutta turhaa sitä tässä on vääntää, koska kukaan ei varmaankaan lähteitänsä ala paljastamaan.. Joten so not, sano Matti.
 

A-piste

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, SM-liigan perustajajäsen
Mäkin haluaisin ihan mielenkiinnosta lukea, mitä mieltä Tamin ja seurajohdon vakaat puolustajat Siffa ja ehkä Paperakin ovat tästä Prudden casesta. Koko ajan ja ihan viime päiviin asti on valmennus- ja seurajohdon suulla vakuuteltu, että Pruddenilla on ottelukohtainen sopimus. Nyt sitten on paljastunut, että sopimus on (ainakin) loppukauden mittainen. Mitä mieltä te olette tästä asiasta ja disinfosta, jota julkisuuteen on jaettu.

En kysy tätä härnätäkseni, vaan haluaisin saada teidän mielipiteenne asiaan. Kuten sanottua, niin teidän luottamuksenne valmennus- ja seurajohtoa kohtaan on suurta luokkaa. Itse taas olen suhtautunut jo pidemmän aikaa vähän liiankin kriittisesti ja epäluuloisesti kaikkeen informaatioon, jota Kuparisaaren minareeteista kuulutetaan.
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Paskamainen homma. Oli kyllä arvattavissa, mutta nyt vasta tuli sitten asia tuollalailla puolivahingossa ulos. Olisivat nyt sitten vaikka suoraan sanoneet että Prupalla loppukauden pahvi. Voi voi kun edes yksi näistä hankinnoista olisi onnistunut. Laitettu vaikka sitten kaikki munat yhteen koriin ja hankittu tuplahinnalla jotain muuta. Näin olisin itse halunnut. Rahamääränkin kun karkeasti ottaen tuplaa niin saa jo ihan toisenlaisia pelimanneja. Tosin täytyy samaan hengenvetoon todeta, että epäonnistuineista hankinnoistahan tässä on kyse sillä onhan noillakin palkoilla toki mahdollisuus saada erittäin hyviä pelimanneja.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Mäkin haluaisin ihan mielenkiinnosta lukea, mitä mieltä Tamin ja seurajohdon vakaat puolustajat Siffa ja ehkä Paperakin ovat tästä Prudden casesta. Koko ajan ja ihan viime päiviin asti on valmennus- ja seurajohdon suulla vakuuteltu, että Pruddenilla on ottelukohtainen sopimus. Nyt sitten on paljastunut, että sopimus on (ainakin) loppukauden mittainen. Mitä mieltä te olette tästä asiasta ja disinfosta, jota julkisuuteen on jaettu.

En kysy tätä härnätäkseni, vaan haluaisin saada teidän mielipiteenne asiaan. Kuten sanottua, niin teidän luottamuksenne valmennus- ja seurajohtoa kohtaan on suurta luokkaa. Itse taas olen suhtautunut jo pidemmän aikaa vähän liiankin kriittisesti ja epäluuloisesti kaikkeen informaatioon, jota Kuparisaaren minareeteista kuulutetaan.

Pyydettäessä vastataan.
Oma ajatukseni Pruddenin sopparista on tullut useassakin ketjussa selville, eli olen erittäin pettynyt tähän toimintaan ja sopimukseen sekä valheelliseen informaatioon, koskien ottelukohtaista sopparia. Toki, voihan olla, että soppari on tehty aivan hiljattain ja nyt sitten sitä kadutaankin, mutta että sitä ei vaan ole informoitu julkisuuteen. En kyllä usko itse tähän.

Sen sijaan haluan korjata sen uskomuksen, että seison Tamin takana, vaikka käskisi kaivoon hypätä.

Tamminen on mielestäni hyvä valmentaja Mestikseen ja kettu neuvottelija. Sportin kannalta Tamminen on erittäin hyvä valinta myös sen takia, että mies osaa myös vetää rahaa puoleensa. Osaa toki senkin edestä tuhaltakin, mutta en jaksa ymmärtää sitä, miksi eräiden nimimerkkien pitää kaataa aina paskasanko juuri hänen niskaansa ja löytää pelkästään ne huonot puolet hänestä, eikä miehestä löydy lähes koskaan mitään hyvää. Ei, vaikka ollaan ko. miehen kanssa menty kerran finaaleihin, hänen kokoamallaan rosterilla toisella kaudella finaaleihin ja taas kärkytään runkosarjan ykköstilaa.

Tähän samaan viestiin vastaan tuosta Aikesin tilanteesta. Miehen sopimus on seuran tiedoitteen, jatkoajan tietojen ja julkisuudessa muutenkin kerrottu kattavan vain kuluvan kauden. Tähän tietoon myös luotan.
 

papera

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Mäkin haluaisin ihan mielenkiinnosta lukea, mitä mieltä Tamin ja seurajohdon vakaat puolustajat Siffa ja ehkä Paperakin ovat tästä Prudden casesta. Koko ajan ja ihan viime päiviin asti on valmennus- ja seurajohdon suulla vakuuteltu, että Pruddenilla on ottelukohtainen sopimus. Nyt sitten on paljastunut, että sopimus on (ainakin) loppukauden mittainen. Mitä mieltä te olette tästä asiasta ja disinfosta, jota julkisuuteen on jaettu.

En kysy tätä härnätäkseni, vaan haluaisin saada teidän mielipiteenne asiaan. Kuten sanottua, niin teidän luottamuksenne valmennus- ja seurajohtoa kohtaan on suurta luokkaa. Itse taas olen suhtautunut jo pidemmän aikaa vähän liiankin kriittisesti ja epäluuloisesti kaikkeen informaatioon, jota Kuparisaaren minareeteista kuulutetaan.

Ensinnäkin kiitos osallistumisoikeudesta. Asialliset kysymykset ovat aina paikallaan, eikä niitä tule tietenkään ottaa härnäämisenä. Haluanhan itsekin monesti arvostamiltani nimimerkeiltä lisävalaistusta mielipiteisiinsä.

En uskalla ottaa lopullista kantaa Pruddenin tapaukseen ennen tammikuun loppua. Tammisen lausunnut printatussa mediassa ei ole mikään maailman luotettavin lähde. Syy on yksinkertaisesti se, että toimittaja voi joko olla täysi amatööri tai ymmärtää vahingossa sanomiset väärin. Toisekseen Tamminen, kokenut koutsi kun on, ei aina itsekään osaa valita sanojaan oikein ja voi tahtomattaan antaa väärää tietoa toimittajalle, joka ei ole hereillä. Odotetaan siis miten tilanne kehittyy. Jos Prudden lähtee ennen siirtoajan umpeutumista, ei tilanteessa ole mitään epäselvää ja täällä leviävät huhut saavat tietysti kyseenalaisen maineen. Pelillisesti Pruddenin jatkolle ei ole perusteita, joten oletan hänen lähtevän. Jos näin ei tapahdu, on syytä tarkastella salaliittoteorioita tosissaan ja kysyä varsinkin Juha Saarelta muutamia tiukkoja kysymyksiä. Miten toimitusjohtaja voi väittää kaverin pelaavan ottelukohtaisella sopimuksella jos pahvi on koko kevään kestävä? Annetaan kuitenkin ajan näyttää totuus tästäkin asiasta.

Mitä tulee Tammiseen, olen kovasti pettynyt näiden ulkomaan veijareiden täydelliseen epäonnistumiseen. Tuntuu, että hankittiin sikoja säkissä, Collins ei ollut koskaan pelannut voittavassa joukkueessa, Aikins on laitahyökkääjä, muttei ole maalintekijä eikä oikein pätevä playmakerkään. Pruddenkaan ei pelaajatyypiltään ole sitä mitä Sport tarvitsee, olkoonkin kuinka hyvän tason pelaaja muuten. Suomalaiset hankinnat, erityisesti Tamin hankinnat ovat menneet nappiin. Siitä ei ole huomattamista, mutta tämä amerikan pelleily ei maistu. Päävalmentaja Tamminen on hoitanut tehtävänsä äärimmäisen hyvin ja uskon, että se pelkästään riittää pitkälle keväällä. Nyt pienoinen onnistuminen viime hetken transferimarkkinoilla nostaisi joukkueen tason sellaiseksi mitä haluaisin (ja Tamminen haluaisi) sen keväällä olevan.
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Osaa toki senkin edestä tuhaltakin, mutta en jaksa ymmärtää sitä, miksi eräiden nimimerkkien pitää kaataa aina paskasanko juuri hänen niskaansa ja löytää pelkästään ne huonot puolet hänestä, eikä miehestä löydy lähes koskaan mitään hyvää. Ei, vaikka ollaan ko. miehen kanssa menty kerran finaaleihin, hänen kokoamallaan rosterilla toisella kaudella finaaleihin ja taas kärkytään runkosarjan ykköstilaa.

Tähän samaan viestiin vastaan tuosta Aikesin tilanteesta. Miehen sopimus on seuran tiedoitteen, jatkoajan tietojen ja julkisuudessa muutenkin kerrottu kattavan vain kuluvan kauden. Tähän tietoon myös luotan.

Koska olen kritisoinut Tammista kovaan ääneen ja yllä olevassa tekstissä tarkoitetaan varmasti myös minua niin selvennetäänpä.

Sportilla on nyt - ja oli silloin - semmoinen rosteri, että kaikki vähemmän kuin Mestis-mestaruus - ja finaalipaikka - on raa'asti epäonnistumista.

Sport on hilautunut kohti sarjakärkeä, mutta vielä paljon pitää tapahtua, että viiriä hilattaisiin Vaasa Arenan kattoon.

Miksi morkkaan Tammista epäonnistuneista ulkomaalaispelaajahankinnoista? Siitä simppelistä syystä, että Tamminen on etsinyt ja löytänyt nämä pelaajat. Jos kuvittelee, että Sportissa on jokin hieno scouttaus/hankintaosasto niin metsään menee. Tämän kauden joukkue on Tammisen rakentama. Piste. Siinä on onnistumisia, mutta siinä on myös todella pahoja epäonnistumisia.

Tietojeni mukaan Juha Saarella ei ole ollut Sportin nimenkirjoitusoikeutta enää pitkään aikaan. Pruddenin sopimuksen on hyväksynyt - ja todennäköisesti allekirjoittanut - Sportin hallitus. Jo tässä vaiheessa kautta puhuttiin, että Sportin pelaajabudjetti on täys. Silti hallitus meni Tammisen miinaan, "maailmaluokan pelaaja sisään".

Jos Prudden tai Aikins poistuu Sportista ennen tammikuun loppua, on se hyvä homma, mutta halvalla se ei tule tapahtumaan. Papera peräänkuuluttaa totuutta. Totuus on se, että Sport ei saa revittyä ulkomaalaisvahvistuksistaan juuri mitään irti ja tähän "paska-kolmikkoon" uppoaa tällä kaudella n. 120 000 euroa.

Kun Prudden on nyt meidän mies loppukauden, toivoisin munakasta otetta valmennukselta. Pruddenille pitää kertoa, että otteiden pitää parantua. Jossain on ne skillsit joiden ansiosta Prudden on pelannut yli 200 ottelua AHL:ssa ja iskenyt melkein yhtä hyvät pisteet kuin Ian MacNeil. Se, että itketään lehtien palstoilla sitä, että ei päästä kavereista eroon, on vain surkeaa johtamista. Ite ollaan pelaajat hankittu ja sitten itketään omaa virhettä kaataen sen esim. agentin niskaan. Ei ole agentin duuni hoitaa seuran asioita, vaan pelaajan. Se ei ole tyhmä se joka pyytää.

Jälleen kerran paperilla kova kaveri, mutta aika näyttää. Aika jännä, jos tuon tason kaveri tulee try-outille. Epäilenkin tuon pykälän olemassaoloa aikuisten oikeasti.

Kirjoitin noin samana päivänä, kun Prudden julkistettiin. Sattuu olla oikeassa.

EDIT: Lisättäköön vielä, että kaikesta eniten minua vituttaa valehtele ja virheiden peittely. Usko on mennyt jo aikoja sitten, mutta silti tämä härskiys yllättää.
 
Viimeksi muokattu:

Shearer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Mikäli Aikinsilla ja Collinsilla/Pruddenilla on kahden vuoden sopimukset niin tämä alkaa olla jo kaikkien aikojen moka mitä tulee urheiluseuran johtamiseen ja pelaajahankintoihin.

Sitä vain pahentaa se asia että tässä on valehdeltu jostain try-outeista ja muista.

Toki pahinta on se, että jos molemmat laittaisi sivuun ja Hakomäen tilalle, niin joukkue vahvistuisi. Oma junnu tässä nyt sitten kärsii tästä. Parhaat pelaa, LOL!

Toivottavasti noista kahdesta päästään halvalla eroon kauden jälkeen. Kylläpäs taas meni rahat hukkaan. Aivan käsittämätöntä.

Jos näistäkin valehdellaan tällä tavalla, niin ei ole ihme, että luurangot kolisee kaapista keväisin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös