Josh Kestner

  • 117 560
  • 442

Drucer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura, Boston Bruins
Josh Kestner, I love you! Mistä tässä kaverissa ei voisi olla pitämättä? Aivan täydellinen kaveri TPS miehistöön! Näin voin sanoa 70 -luvulta asti TPS:n pelejä seuranneena! Tässä on tämän päivän turkukiekon ykkösnimi! KIITOS TPS! KIITOS JOSH!

Josh Kestner: Matkalla KHL:ään? TPS-hankinta säväyttänyt Liigassa (iltalehti.fi)
Josh Kestner hämmästeli suomalaista katukuvaa ja asuntonsa varustelua (iltalehti.fi)

Kiitos myös aiempien kausien TPS meiningistä vastanneille, koska kaikki ulkomaan kasvatit olivat kehuneet TPS:ää Joshille. Upeaa!

" – Kaikki, joille puhuin, sanoivat hyvää TPS:stä. Kallistuin tänne, koska tiesin seuran historian ja koska tämä on askel eteenpäin siitä, missä olin. Yritän edetä urallani ja päästä mahdollisimman korkealle tasolle. "

" - Turku on mahtava. Ainoa harmittava asia on pandemia, jonka vuoksi moni paikka on kiinni. En ole saanut kokea Turkua niin paljon kuin olisin halunnut. Olen kuullut hyvää paikoista, joihin normaalisti voisi mennä, mutta nyt ei. Toivottavasti paikat aukeaisivat, jotta voisin kokea kaupunkia enemmän ennen kuin palaan Yhdysvaltoihin."
 
Viimeksi muokattu:

Nati

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Eetu Liukas
Kiva. Joshista on jo ketju:

 

Drucer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura, Boston Bruins
Kyllä, tiedän ja näin että hänestä on jo ketju, mutta minä en tuon "riittääkö taso?" otsikon alle hänestä kirjoita! Tämä kaveri ansaitsee uuden ketjun!
 

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

-Täällä ei ole kuivausrumpuja! Kestner sanoo ja nauraa.

– Tai ei ainakaan minun asunnossani ja talossani. Kaikki pyykit ripustetaan narulle. Se oli mielestäni aluksi outoa ja muutos entiseen.


Nyt Kallio tuliterää kuivausrumpua Kestnerille. Eikä mitään hinnat alkaen mallia.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Mä taas tykkään tosta ketjun nimestä. Kuvaa hyvin, kuinka pessimistiä tällä foorumilla oltiin loppukesästä. Tuo hyvää kontrastia.

Ehkä ehkä, mutta eipä varmaan koko Suomesta löydy ihmistä, joka osasi odottaa Kestnerin tasoa näin kovaksi eli mahdollista pistepörssin voittajaa.
 

mackeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
täysin epäoikeudenmukaiset munkkimaalit
Semmoset pöhinät. Noissa jutuissa kerrottiin myös, että Kestnerillä on jo vaimo.
 

jelnausen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ehkä ehkä, mutta eipä varmaan koko Suomesta löydy ihmistä, joka osasi odottaa Kestnerin tasoa näin kovaksi eli mahdollista pistepörssin voittajaa.

Ei varmasti. Itse en ainakaan uskalla veikata pelajaa pistepörssin voittajaksi ekalla kaudella mantereella, jossa ei pelannut.

Kestner teki kaudella 2018-2019 Newfoundland Growlersin riveissä runkosarjassa 49pistettä 61:ssa ottelussa.

Pleijareissa joukkue voitti mestaruuden ja Kestner teki pleijareissa 16pistettä, 21:een otteluun.

(Finaaleissa 3+1 -6 ottelua- ja välierissä 3+3 -5 ottelua-) Molemmissa sarjoissa yksi voittoon johtanut maali myös.

Ja tosiaan viimekaudella 73pistettä 58:aan otteluun.

Ton statistiikan perusteella ni ratkasevissakin peleissä saa jotain aikaa.

Kestneristä sen verran, että pelas ECHL mestarijoukkueessa (Newfoundland Growlers) 2018-2019 kaudella.

Konferenssi finaalissa:
5ottelua
3+3
1 voittomaali

Finaalissa:
5ottelua
2+3
1 voittomaali

Joten eise nyt ihan jämä ratkasupeleissäkään ole. Jos ECHL:ää voi käyttä mittarina.

Koko pleijarisaldo on 21 ottelua, 9+7, +-8 ja 2yv maalia.

Tossa omat tekstit kesän pessimismi keskellä Kestneristä. Näihin hyvä palata 6kk jälkeen. En toki itsekkään nostanut Kestneriä liigan kärkeen. Mutta pyrin tuomaan esillä, että ECHL:ssä ollut hyvä ratkaisupeleissä. Joten olin silloin vähän positiivisemmin mielin kuin suurin osa vaikutti olevan. Parempaan analyysiin en toki silloin päässyt, kun en ollut peliäkään kaverilta nähnyt. Tähän kun lisää, että pelaaja vaihtaa joukkuetta, liigaa ja jopa manteretta, niin onhan arviointi vaikeaa miten pärjää.
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Oliko kolmas Kestneriltä videolla hylätty maali lyhyen ajan sisään? Sääliksi käy.


Varsinkin kun noissa veskarit hyppäävät kenttäpelaajien päälle ja ne hylätään estämisinä. Hirveää kuraa!
 

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Lukkoa vastaan hylätty maali sylettää vieläkin. Tuossa maalissa Wirtasen kontaktilla maalivahtiin ei ollut mitään vaikutusta maalin syntymisen kanssa. Oliko se muuten edes Kestner joka sen teki? No, se siitä.

Nyt kun miehen ketjussa ollaan, niin pakko ottaa kiinni Kestnerin esityksiin viimeisissä peleissä. Varmasti kärsii tuosta kolmannen lenkin heikkoudesta, mutta yhtä sahaamista ketjukoostumusten kanssa on ollut koko kauden ja silti tulosta on tullut.
Viimeisissä peleissä meno on näyttänyt laiskalta ja semmonen alkukauden raikkaus ja räväkkyys on poissa. Alkukauden aktiiviset takakarvaukset ovat jääneet lähes kokonaan pois ja tuntuu myös säästelevän vetoaan melko paljon.
Alkaako väsymys ja tulosvastuu painaa, en tiedä. Ehkä pieni kisaväsymys on päällä, kun tulosvastuuyksiköstä vain Kestner ja Ishka ovat olleet lähes koko kauden mukana ja Paju/Pärä/Nurmi ovat missanneet pelejä.

Ei tuo Kestner edelleenkään mikään heikko ole ja alkukaudellakin saattoi kaarrella vähän pelin ulkopuolella, kunnes räväytti voittomaalin. Nyt ei tunnu pääsevän kunnolla ytimeen ja kun ylivoimatkin sakkaavat pahasti, niin ehkä se vie tatsia ja fiilistä pois.

Mitään sillä on ensi kaudelle muualle sopimus- shaibaa en jaksaisi miehen suhteen vääntää. Nyt ei vaan jostain syystä kulje, mutta onneksi pieni laskusuhdanne on ennen poffeja. Eiköhän mies viimeistään silloin pistä all in.
 

Enjoy

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pakko tuosta tämänkertaisesta hylätystä maalista sanoa se, että hylky oli mielestäni ainoa oikea tuomio. Joo Westerholm pelaa Haapasta ja Haapasen selässä roikkuu puolustajakin, mutta näistä huolimatta hyökkääjällä ei ole oikeutta työntää mailallaan maalivahdin patjaa ilman tietoakaan kiekosta. Se työntäminen myös sen maalin aiheutti, ja se pitikin hylätä.
 

Enjoy

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Toivon tämän olevan ainoastaan minun virheellistä turhaa asioiden ylitulkitsemista, mutta olen viime aikoina ollut huolissani Kestnerin asenteesta. Nyt huolestumiseni sai viimeisen sinetin, kun olin katsovinani, että Kestneriä pelkästään vitutti se, kun Anttalainen teki maalin. Alkaa kenties olla gorillaa selässä, koska ei ole maaleilla viime aikoina juhlinut, ja tuossa tilanteessa toivoi saavansa syötön sekä Ishakovilta että tilanteesta maalin tehneeltä Anttalaiselta. Laukauksen mentyä maaliin, kääntyi Kestner kulmaa kohti pettyneen oloisena (tämä toki voi hyvinkin olla virheellinen tulkinta, mutta ei hän maalia ainakaan tuulettanut). Toki tuli sitten hetkeä myöhemmin Anttalaista maalista onnittelemaan.
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Toivon tämän olevan ainoastaan minun virheellistä turhaa asioiden ylitulkitsemista, mutta olen viime aikoina ollut huolissani Kestnerin asenteesta. Nyt huolestumiseni sai viimeisen sinetin, kun olin katsovinani, että Kestneriä pelkästään vitutti se, kun Anttalainen teki maalin. Alkaa kenties olla gorillaa selässä, koska ei ole maaleilla viime aikoina juhlinut, ja tuossa tilanteessa toivoi saavansa syötön sekä Ishakovilta että tilanteesta maalin tehneeltä Anttalaiselta. Laukauksen mentyä maaliin, kääntyi Kestner kulmaa kohti pettyneen oloisena (tämä toki voi hyvinkin olla virheellinen tulkinta, mutta ei hän maalia ainakaan tuulettanut). Toki tuli sitten hetkeä myöhemmin Anttalaista maalista onnittelemaan.

No eipä se omaakaan maalia kummemmin juhlinut.
 

Rölli_88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Anttalaisen maalin reagointi ja sen lisäksi oman maalin suhteellisen innostumaton reagointi siivittää mieleeni ensi kauden sopimuksen vaikutuksen. Kuten aikaisemmat palstalaiset ovat todenneet, toivottavasti tämä on oman mielen pelokasta ajatusta siitä, ettei Josh jaksa/kykene/halua sillä asenteella ja innolla, mitä playboks vaatii voittaakseen. Lauantaisen ilon ja oluen huurteisen illan päätteeksi, toivon Joshin olevan tilanteessa, mitä emme amatööreinä ymmärrä, joka tulee vielä siivittämään meidät menestykseen.
 

Trappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei tehdä tästä nyt ongelmaa jota ei todellisuudessa ole.
Ei posteljoonikaan tuuleta lehteä jakaessaan. Saatika jos kyseessä on kollega, joka tekee sen vielä hänen puolestaan.
 

jelnausen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Anttalaisen maalin reagointi ja sen lisäksi oman maalin suhteellisen innostumaton reagointi siivittää mieleeni ensi kauden sopimuksen vaikutuksen. Kuten aikaisemmat palstalaiset ovat todenneet, toivottavasti tämä on oman mielen pelokasta ajatusta siitä, ettei Josh jaksa/kykene/halua sillä asenteella ja innolla, mitä playboks vaatii voittaakseen. Lauantaisen ilon ja oluen huurteisen illan päätteeksi, toivon Joshin olevan tilanteessa, mitä emme amatööreinä ymmärrä, joka tulee vielä siivittämään meidät menestykseen.

Eipä se Kestner mun mielestä oo missään vaiheessa hirveästi maaleja tuuletellut. Kattelin tossa nopeesti, mitä youtubessa löyty. Pre-seasonilta hattu Tapparaa vastaa ja SaiPa - TPS syksyltä, ni kummassakaa ei juurikaa tuulettele. Kiekko menee maaliin, ni selkä nousee heti ja vähä muodon vuoks toista kättä ylös. Sitä en tiedä, miten kavereiden maaleihin reagoi. Muutenkin kaukalossa hyvin rauhallinen kaveri vaikka kokisi vääryyttä tai joku vastustaja pelais kovempaa. Ei siis mun silmään oo kovin tunteella elävä kaveri noissa tilanteissa.

Ja mä en ite ihan ymmärrä, miten innostumattomuus kertoo ensikauden soppareista. Tuuletuksillako niitä soppareita tehdään? Et soppari taskussa, ni sit ei tarvi enää tuuletella. Jos pelaa suurella tunteella, niin miks se loppuis jos oot tehny sopparin muualle ? En siis itse näe hirveästi korrelaatiota tohon.

Se toki voi olla, että Kestneriä vituttaa, koti-ikävä, soppari tehty muualle ja ei kiinnosta päivääkään enää pelata TPS:ssä. Mutta mä en noita johtopäätöksiä tän päivän pelistä ite pystyis tekee, ku kattoo koosteista miten reagoinu jo syksyllä maaleihin.

Mitä Spinaan tulee, niin miks kaiken taustasta pitää aina etsiä salaliittoteoriat ja negatiiviset asiat. Tuntuu, että aina kaikki valehtelee, ei kiinnosta ja kaikki päin persettä. Eikö joskus vois luottaa siihen mitä ihmiset sanoo ulospäin. Ite ainaki pidän mielummin turpani kiinni, kun lähden mediaan valehtelemaan. Mutta kuten sanottu, ei se tarkoita etteikö jengi valehtele ja kaikki ois aina päin persettä. Mut aina ei kannata lähteä etsiä poikkeavuuksia. Huvittavaa tässä on se, että jos/kun Kestner vaihtaa maisemaa, ni joku hakee tän klipin ja totee että näki ettei kiinnostanu. Ja vuoden päästä se on monen silmissä fakta että soppari oli tehty jo tammikuussa ja sen jälkee ei kiinnostanu pelata.

Omaan silmään Kestner on hyvin rauhallinen pelaaja ja keskittyy itse olennaiseen eli jääkiekkoon. Yllättävän tasapainoisesti pelaa myös hyökkäyspäähän. Ei kaadu helpolla ja jos kaatuu, ni ei jää itkemään jäähyä vaan nousee heti ylös jatkamaan. Ironista on se, että meidän toinen laukojaekspertti on paljon tulisieluisampi. Hieman rikotaan ennakkoluuloja: Yhdysvallat vs Suomi tässä tapauksessa. Hyvä pelaaja ja nautitaan niin kauan kuin hän Turussa on. Toivottavasti vielä ensi kaudella, mutta todennäköisempää lienee tuttuun valtioon palaaminen.
 

Jay Low

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, SHL
Kestnerillä selkeesti nousee tyypilliset läpimurtokauden oireet. #opportunismi
  • Omanarvontunne nousee kohisten pelaajan omassa päässä.
  • Agentti ja lähipiiri heittää löylyä kiukaalle, kun oot niin hiton hyvä.
  • Palkkakuitti ei ole samaa tasoa kuin pistepörssin muiden top10-nimien. Se ottaa enenevässä määrin pattiin.
  • Maaleista on sovittu ylimääräisiä bonuksia.
  • Jokainen maali parantaa ensi kauden sopparin neuvottelemista
  • Joukkue pelaa todella kurinalaisesti ja sitä edellytetään jokaiselta pelaajalta rooliin tai pistesaldoon katsomatta
  • Liiga on taktinen ja nihilistinen ammattilaissarja, jossa opportunistin elämä on ahdasta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös