Oli agressiivista kamppailupelaamista muun hyvän lisäksi, toivottavasti raapii 30 kaappia vielä ennen poffejaHitto mä tykkään Kestnerin pelitavasta. Loistava pelaaja.
Oli agressiivista kamppailupelaamista muun hyvän lisäksi, toivottavasti raapii 30 kaappia vielä ennen poffejaHitto mä tykkään Kestnerin pelitavasta. Loistava pelaaja.
Näin on, tosin pelannut viime pelit hyvin ja taitaa olla viimeiseen kolmeen peliin 1+1 jos muistan oikein.Täysin ohipeli tältä jahvetilta tänäpe.
Näin on, tosin pelannut viime pelit hyvin ja taitaa olla viimeiseen kolmeen peliin 1+1 jos muistan oikein.
Voi olla, että on pienet minuutit myös sen takia, että tuli vastikään takaisin kokoonpanoon aika pitkältä huililta.Peliaikaa on saanut aika vähän tähtipelaajaksi, paluun jälkeen Ilvestä vastaan vielä n 15 min sen jälkeen Veltsu on ottanut minuutteja pois. Tiedä sitten vaikuttaako tuo Kessun peliin miten. Tänään taitaa pelata vähiten Lukon hyökkääjistä, 8:30 min mittarissa.
Voi olla, että on pienet minuutit myös sen takia, että tuli vastikään takaisin kokoonpanoon aika pitkältä huililta.
Kestner ei ole Lukossa tähtipelaaja. Oikeita laitureita on Karjalainen ja Repo ainakin parempia. Hyvä pelaaja, en sillä.Voi olla noinkin. Tosin yleensä ns. tähtipelaajat tulevat heti isoille minuuteille, jotta pääsevät peliin sisälle.
Kestner ei ole Lukossa tähtipelaaja. Oikeita laitureita on Karjalainen ja Repo ainakin parempia. Hyvä pelaaja, en sillä.
Ja kaikki kolme tänään 0+0 ja Karjalainen+Repo paljon isommalla peliajalla eli eipä nuokaan kaksi tänään kovin kummoisia tähtipelaajia olleet.....Kestner ei ole Lukossa tähtipelaaja. Oikeita laitureita on Karjalainen ja Repo ainakin parempia. Hyvä pelaaja, en sillä.
Mielipideasioista ei kannata kiistellä. Itse odotin melkolailla paljon enemmän tältä mieheltä. Toistaiseksi varjojen mailla. Sekä omassa päässä, että vastustajan. Siis minun mielestäni.Pavelka ei kyllä kuulu "ei niin onnistuneet" -listalle. Ansaitsisi lisää minuutteja Tarmon kustannuksella.
Kuten entinen matematiikanopettajani sanoi: "Jos mielipiteistä saa väitellä niin mistä sitten? Faktoistako?"Mielipideasioista ei kannata kiistellä.
Oli toki tänään hyvä vaikka paikkoja tuhlailikin. Mutta ottihan se myös kaksi turhaa jäähyä.. mutta erittäin positiivista on Kestnerin työmäärä omiinAivan loistava peli tänään ja pienellä tuurilla pari pussia olisi nähnyt päivänvalon ja ehkä myös passi tai pari lisää. Maanosakaveriansa Fontainea ehkä hieman kokonaisvaltaisempi pelaaja kun raastaa kovasti myös puolustussuuntaan. Hienoja blokkeja tänäänkin! Molemmat toki hienoja miehiä.
Tässä piilee totuuden siemen, 3 pussia tulosyksikön kalliilta pelaajalta on vaan liian vähän ja sitä kautta pettymys ei siitä mihinkään pääse, se että on jatkuvasti paikkoja on hyvä asia, mutta tuolla profiililla noista paikoista pitää pystyä laittamaan sisään paljon paremmalla prosentilla. Tyhmät jäähyt sekä turhautuminen/kiukuttelut haittaa silloin tällöin.Maaleja tietysti silti odotetaan. 3 pussia 23 peliin on aivan liian vähän. Kessun palkalla saa 3 pelimiestä syömään kiekkoja ja raastamaan puolustussuuntaan.
2 tyhmää jäähyä laskevat arvosanaa, noihin Lukko olisi voinut hävitä pelin.