Ketjua ylös!
Josh Holden, kanadalainen kynämies, jonka piti olla joukkueen ykkössentteri. Josh Holden, kaveri, jonka piti ratkaista otteluita omalla panoksellaan. Josh Holden, kaveri, jonka piti olla sateentekijä...
Mutta mutta... me saimmekin täydellisen Burströmin vastakohdan.
Tänään näin Holdenin livenä toista kertaa tällä kaudella. Televisiosta olen kaverin nähnyt kertaalleen ja radiosta montakin kertaa...
Pakko todeta, että kaveri on yksi flegmaattisimmista pelaajista, joita olen Kerhon paidassa nähnyt. Peli on neppailua ja turhaa kikkailua. Puolustuspäässä kaverista ei ole mitään hyötyä. Todennäköisyys sille, että mies voittaisi kaksinkamppailun, on about 5%.
Taitoahan kaverilla on vaikka muille jakaa. Mutta se asenne! En oikein usko enää, että keskenkuntoisuuskaan voisi näkyä näin pahasti. Onko siis taivaskanavien viritys miehen pesukoneeseen unohtunut? Vai missä on vika? Vai viekö öinen vaipparalli mieheltä nyt jo kaiken energian pelaamisesta? Vai olenko nähnyt miehen vain huonoina päivinä? Vai vaadinko minä liikaa?
Tehojahan kaveri on tehnyt kyllä ihan kohtuudella, mutta siltikin mies on kaukana siitä, mitä odotin.
Josh vaikha heräishit...
EDIT: Joshain kyllä mättää. Seuraavat katkelmat Joshin profiilista:
-clip 1-
Positiivista oli kuitenkin miehen hyvä puolustuspeli. Hän on muuttunut kolmessa vuodessa lähes yhteen suuntaan pelaavasta yksipuolisesta pelaajasta monipuoliseksi kahteen suuntaan ja joukkueelle pelaavaksi pelaajaksi - Stan Smylin oppi Canucksin farmeissa on mennyt perille.
-clip-
-clip 2-
Holden on erinomainen luistelija, loistava kiihtyvyys ja ketteryys. Hänen kiekonkäsittelytaitonsa ja offensiivinen pelinäkemyksensä ovat myös erittäin hyviä. Holden pystyy pelaamaan myös kovaa fyysistä peliä, ja tämän vuoksi häntä on verrattu paljon Jeremy Roenickiin.
-clip-
Se puolustuspeli ja kova fyysinen peli on jäänyt nyt vielä matkalaukun pohjalle tms...