Mainos

Josh Gratton

• 161 356
  • 823

Saskatoon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Wild, HIFK, Hyvinkään Tahko
Tänään voisi olla hyvä ilta ensimmäisille hippasille. Kuuma vieraspeli Helsingissä, vastustajalta löytyy GeneMatti ja Gratton on vielä näyttämättä Liigassa omaa huippuosaamistaan... toki kuten monessa muussakin asiassa, jos jotain ennakkoon odottaa niin varmasti pettyy. Rocky voisi kuitenkin edes yhdeksi illaksi päästää pedon pois häkistä, ei Ässien voittomahdollisuus ainakaan siihen katoa jos tasapäin molemmat pistetään päätyovista ulos.

edit: Hesassa ollaan valmiina, 7. pakilla otteluun...

Ilmeisesti Hesassa ollaan sitten valmiina tappeluun joka matsissa, kun nyt Törmäsen aikana HIFK on ollut paria peliä lukuunottamatta aina 7. pakilla liikenteessä. Jos jotain matsia tulossa niin melkein luulisi, että SBA on se todennäköisempi vastustaja ketä tanssiin haetaan.

luotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Die Mannschaft, Bayern München
Pitäisikö kuitenkin säästellä ekaan kotipeliin, kun kuitenkin räpsähtää pelikieltoa ulosajon päälle. Markkinoinnin kannalta olisi kivampi täyden ja uuden hallin avajaisissa pistää oikein kunnolla ranttaliksi.
Joo, ei ole mitään syytä viihdyttää vierasyleisöä, säästetään ne temput kotiyleisölle. Varsinkin, jos saataisiin sairasosastolta täydennyksiä, niin nämä SBA:t ja Grattonit saisi pistää hulinaksi, jos tilanne niin vaatii.

pekoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ja siihen ne Ässäin menestysmahdollisuudet sitten menikin kun hajoaa ykkösketju ulosajoon. :(

Lätkäjope

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Armia #10, Matushkin #43
Gratton eilen 9min jääajalla 0+1, +1, 4 laukausta. Siinä oli pari ihan helkkarin hyvää maalipaikkaakin miehellä eilen. Yks hirveä hasardi omissa, muuten hyvää kiekollistakin suorittamista, vaikka rooli on mikä on.

Esteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️
Tuli tossa mieleen, kun katoin ottelua telkkarista... Käyttääköhän Gratton sitä Lumenen uutta mustaa ripsiväriä?

Vitsi. Tarkoitan, että maalaakohan se silmänympäryksiään ennen peliä jollain tojotan pakoputkinoella mustaksi, silleen kuin jenkkifudiksessa tehdään?
Sen verran näyttäävät silmät olevan syvän mustat, että jo pelkästään telkkarista katsoen alkaa pelottaa. Liekö Hirviniemelle sukua, mutta on kyllä aika perkeleellisen näköinen otus luistimille nostettu. Huh..

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
No nyt Gratton ei pääse edes 13.hyökkääjäksi vaan tällä kertaa ylimääräisen pelaajan tontin ottaa 7.pakki Wallin. Ikävä juttu, ei varmaan lisää motivaatiota katsomossa istuskelu. Pelaamaan Gratton kuitenkin Suomeen on tullut. Antaako Alhgren Ässille enemmän 6-7min peliajallaan?

VAKIOPAIKKA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Eiköhän Grattonin liikettä pyritä saamaan paremmaksi ja 60-minuuttia kestäväksi harjoittelemalla. Kun kerran sai tryoutilta sopimuksen.

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eiköhän Grattonin liikettä pyritä saamaan paremmaksi ja 60-minuuttia kestäväksi harjoittelemalla. Kun kerran sai tryoutilta sopimuksen.

No ei Grattonin yleensä tarvitse sentään 60min pelata, tuollainen 8-9min olisi ihan passeli *hymiö*

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
No nyt Gratton ei pääse edes 13.hyökkääjäksi vaan tällä kertaa ylimääräisen pelaajan tontin ottaa 7.pakki Wallin. Ikävä juttu, ei varmaan lisää motivaatiota katsomossa istuskelu. Pelaamaan Gratton kuitenkin Suomeen on tullut. Antaako Alhgren Ässille enemmän 6-7min peliajallaan?

Kankaanperä vissiin on pois niin Grattonia ei tarvita;) Gratton vaikuttaa viimosen päälle joukkuepelaajalta ja kivahan sitä olisi nähdä jäälläkin, ei se ainakaan joukkuetta heikennä. Toivotaan että mahdollisesti lämpöisessä, kotoisessa perjantai-illassa pääsee kunnolla irti. Luulen että Rocky pitää kuitenkin mielellään ketjuja nyt kasassa kun se on ollut mahdollista edes muutaman viikon, vaikka juurikin mainittu Ahlgren on aika näkymätön. Paljon se silti luistelee ja tekee duunia. Toivotaan nyt kuitenkin kauden edetessä että päästään hallitusti vähän käyttämään varamiehiä, mm. Saha on unohdettu täysin? Toisen ketjun juttuja toki.

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Pakko ihmetellä Grattonin tilannetta. Äijälle sorvataan jatkopahvi eikä pääse enää pelaamaan. Viime pelissä istui varusteet päällä koko pelin tuppea pureskellen ja tänään ei mahdu edes kokoonpanoon. Hyvää ja ennenkaikkea viisasta rahankäyttöä tehdä sopimuksia, joita ei tarvita.

Ribals

Jäsen
Kun katsoi Grattonin eileitä siinä penkin päässä, niin näki että kaveria harmitti aivan perkeleesti tupin pureminen (joo, ketä ei harmittaisi).

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kun katsoi Grattonin eileitä siinä penkin päässä, niin näki että kaveria harmitti aivan perkeleesti tupin pureminen (joo, ketä ei harmittaisi).

Varmasti harmittaa kokenutta kiekkomiestä, kun olisi tehnyt mieli osallistua painitalkoisiin.

edit: Ässät löi heti vettä liekkeihin: Gratton on poissa sairastumisen takia.

Lätkäjope

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Armia #10, Matushkin #43
Olin/Olen kovan kiekon / tappeluiden kannataja jääkiekossa, sekä olin myös täpinöissäni Grattonin tulemisesta Ässiin. Nyt pitää kuitenkin myöntää, että toivottavasti mies saadaan ulostettua niin pian kuin mahdollista. Todella aneemisen oloinen, vaikka luulisi että jos pelata haluaa niin kaikki ne vähäiset vaihdot vedetään jumalattomalla intensiteetillä.

Reilu erän verran vielä muuttaa mun mielipiteitä, sen jälkeen luovutan.. Ei tuosta ole tähän liigaan. Harmi. Olisi edes hämmentänyt.

EDIT: Nonni, 36 sekuntia postauksen jälkeen Gratton tarjoilee todella näyttävän pommin SaiPan maalin takana...

Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
Olin/Olen kovan kiekon / tappeluiden kannataja jääkiekossa, sekä olin myös täpinöissäni Grattonin tulemisesta Ässiin. Nyt pitää kuitenkin myöntää, että toivottavasti mies saadaan ulostettua niin pian kuin mahdollista. Todella aneemisen oloinen, vaikka luulisi että jos pelata haluaa niin kaikki ne vähäiset vaihdot vedetään jumalattomalla intensiteetillä.

Reilu erän verran vielä muuttaa mun mielipiteitä, sen jälkeen luovutan.. Ei tuosta ole tähän liigaan. Harmi. Olisi edes hämmentänyt.

EDIT: Nonni, 36 sekuntia postauksen jälkeen Gratton tarjoilee todella näyttävän pommin SaiPan maalin takana...

Gratton on joukkuepelaaja isolla J:lla. Tekee juuri tasan tarkkaan niin kuin Jasseri ohjeistaa. ja onhan tuo nyt ollut tiedossa jo alusta asti, että Grattonilla ei ole lupaa aiheuttaa mitään pienintäkään hämminkiä kentällä, koska aina on vaara olemassa että duumarit ja Liigan seriffi arpovat rangaistuksia tavallista isommalla kauhalla. Esim. heti alkuun kolme peliä ja kymppitonnin sakot seuralle. Uskon vahvasti, että vaikka Jasseri korvattaisiin Anis Heikkilällä, niin Gratton pääsisi enemmän irti nykyisestä talutusnuorastaan.

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Uskon vahvasti, että vaikka Jasseri korvattaisiin Anis Heikkilällä, niin Gratton pääsisi enemmän irti nykyisestä talutusnuorastaan.

...ja hyödyttäisi Porin Ässiä miten? Ei ne 5 min jäähyjen tapotkaan mitään herkkua olisi. Vastaas ny kerrankin, mun kysymykseeni.

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kyllä mä Grattonia nelosketjussa ihan mielelläni katson, mielummin ainakin kuin Ahlgrenia joka on niin hmv pelaaja kuin olla ja voi.

Tänään yksi todella hieno niitti, yksi hyvä laukaus ja muutama hyvä kiekonriisto. Hieno katsoa kun on tsemppaamassa joukkuetta kokoajan. Tällainen nelosketjun pelaajan pitää olla. Kuitenkin todnäk melko halpa pelaaja niin neloseen erinomainen ukko.

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
...ja hyödyttäisi Porin Ässiä miten? Ei ne 5 min jäähyjen tapotkaan mitään herkkua olisi. Vastaas ny kerrankin, mun kysymykseeni.

SJS#50 välttelee kyllä itselleen hankalat kysymykset, mutta ei taidolla. Olen huomannut, että muidenkin kysymyksiin on vastaukset jääneet tulematta.

mjarkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ei mitään käyttöä. Kaivetaan naftaliinista Niko Palonen tai Forsbacka niin saadaan enemmän.

(tämä oli sitten huumoria, SJS#50 ei kannata innostua)

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Gratton tänään sentään taklasi kerran komiasti ja kävi ekassa erässä kovistelemassa Saipan kaveria, joka otti ässäläistä sääntöjen rajamailla. Vaikka mörkö on liikkeeltään melkoisen kankea ja hidas, toivosin jopa sitä, että tekisi maalin täällä kotimatsissa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy