Minusta erittäin hyvä puolustamaan mailalla plus uskaltaa mennä runkoon kiinni! Good boy!Ensimmäisissä peleissä Brookia ei paljoa huomannut, mikä on pakista puhuttaessa pelkästään kehumista. Nyt Liigan alettua ensin alkoi näkyä fyysisyyttä sekä vähän ilkeyttäkin ja kiekon kanssa on myös alkanut näyttämään hyvältä.
On mielestäni koko kauden pelannut hyvin kiekollisesti. Tosin Reunanen kiekkoa myös tykkää pitää, joka välillä vie Brookilta kiekonhallinnallista tilaa.En edellistä matsia nähnyt kun olin riennoissa - mutta onko Brook ottanut uudelleen sitä kiekollista roolia mitä nähtiin jonkin verran Pitsissä?
Mulla ainakin pisti Pitsissä silmään ne nousut kiekolla laidasta, jotka väheni sit muissa treenipeleissä ja Liigan alussa.On mielestäni koko kauden pelannut hyvin kiekollisesti. Tosin Reunanen kiekkoa myös tykkää pitää, joka välillä vie Brookilta kiekonhallinnallista tilaa.
Tähän voi vaikuttaa jo ihan sekin että palaa paljon Reunasen kanssa, joten Brookille on hiukan kuin jäänyt se varmistavampi rooli.Mulla ainakin pisti Pitsissä silmään ne nousut kiekolla laidasta, jotka väheni sit muissa treenipeleissä ja Liigan alussa.
On mielestäni koko kauden pelannut hyvin kiekollisesti. Tosin Reunanen kiekkoa myös tykkää pitää, joka välillä vie Brookilta kiekonhallinnallista tilaa.
On kyllä pelannut tuon varmistavan roolin kans tosi hyvin.Tähän voi vaikuttaa jo ihan sekin että palaa paljon Reunasen kanssa, joten Brookille on hiukan kuin jäänyt se varmistavampi rooli.
Tasakentin Brookin peli on ollut 3-1. Kaikki muut pakit ovat olleet vähintään kahden vastustajan tekemän maalin aikana kentällä tasakentin.On kyllä pelannut tuon varmistavan roolin kans tosi hyvin.
Hävyttömät! Pakko arvostaa.Komiat pensselit kaverilla.