Jos Lukossa on ensi kaudella Tare, Brook sekä Stenqvist/Stenkun korvaaja, niin sitten noiden kaikkien on saatava ylivoimavastuuta. Tare ja Stenkku toimii yv:llä jotenkin, mut Brook ja Stenqvist ovat pelanneet ylivoimaa aina samalla tontilla urallaan.Harmittaa kyllä nyt nähdä kiekollista Brookia kun koko kauden ollut Taren perämiehenä. Voisi olla lähemmäs 40 pojoa kasassa jos olisi saanut Tarmolle varatun roolituksen koko kauden ajan. Toivottavasti pelaa ensi kaudella. Huikea ukko.
Ei me tarvita Tarmoa ensi kaudella, kun ei nytkään...Jos Lukossa on ensi kaudella Tare, Brook sekä Stenqvist/Stenkun korvaaja, niin sitten noiden kaikkien on saatava ylivoimavastuuta. Tare ja Stenkku toimii yv:llä jotenkin, mut Brook ja Stenqvist ovat pelanneet ylivoimaa aina samalla tontilla urallaan.
Mulla on jotenkin sellainen olo, että Brookilla on tänään taas 2-3 pinnan ilta. Vittu kun saisi tämän jollain tuurilla tai vaikka v***n isolla rahalla jatkamaan.
Jatkosta on viime aikoina kuitenkin huhuttu, joten siksi hänet kannattaa pitää mukana. Mun Lukkoon mahtuu kyllä edelleen, mutta sitten Piippo-Abt osaston kaverit pitää olla 2-3 pykälää kovempia. Järä nyt menisi 7-8 pakkina.Ei me tarvita Tarmoa ensi kaudella, kun ei nytkään...
Almari?Jatkosta on viime aikoina kuitenkin huhuttu, joten siksi hänet kannattaa pitää mukana. Mun Lukkoon mahtuu kyllä edelleen, mutta sitten Piippo-Abt osaston kaverit pitää olla 2-3 pykälää kovempia. Järä nyt menisi 7-8 pakkina.
"Austin"-Stenqvist
"Nemecek"-Brook
Reunanen-"Viitasalo"
Ervasti-Järvinen
Tuolta näyttää TOP-3 pakisto.
Kyllä vain. Nyt korjattu.Almari?