Laiho on ollut pitkään mukana kaupungin politiikassa, eri puolueen edustajana mitä Santala edustaa. Eikö ole luonnollista että Laiho tukee oman puolueensa ehdokasta?mjarkko kirjoitti:Lapa tukee ehdokasta eri puolueesta.
Walton kirjoitti:Laiho on ollut pitkään mukana kaupungin politiikassa, eri puolueen edustajana mitä Santala edustaa. Eikö ole luonnollista että Laiho tukee oman puolueensa ehdokasta?
wild wild west kirjoitti:Mikä Santala on koulutukseltaan?
Ihan vertailun vuoksi mietiskelin, eikös Lapa ole yo-merkonomi, Mokka kaiketi DI(?) Eerola siis tradenomi, Koivun Jukasta ei tietoa, ketäs muita niitä nyt olikaan..
Il Tempo Gigante kirjoitti:Oliskohan Koivun Jukka Lukon tuleva tj, jos ja kun Santala lähtee...
karhu kirjoitti:Onko Santanlan lähtö edes kovinkaan todennäköistä?
Kuuntelin eilen ainakin Satakunannradion vaalilähetystä ja aiheena oli kokoomus niin heidän ennakkossaan mahdollisissa läpimenijöissä ei taidettu edes mainita Santalan nimeä..
wild wild west kirjoitti:Ei ole todennäköistä.
Santala mahdollisesti siirtyy joka tapauksessa syrjään.
friikki kirjoitti:Tässä jokin aika sitten juttelin Santalan kanssa. Semmosta puheli että jatkaa vielä hetken toimarina jos ei pääse läpi vaaleista. Kuinka pitkä tämä hetki on? Tiedä siitä ajasta sitten, mutta sivuun on menossa. Eiköhän Eerola ole vahvin korvaajaehdokas tällä hetkellä.
Viime vaaleissa Satakunnasta meni kaksi kokoomuslaista läpi. Santalan mukaan jos saataisiin yksi edustaja lisää, niin sitten hän voisi olla se. Taikka kiilata siihen kahden joukkoon. Mun käsittääkseni aivan mahdollista.
friikki kirjoitti:Tässä jokin aika sitten juttelin Santalan kanssa. Semmosta puheli että jatkaa vielä hetken toimarina jos ei pääse läpi vaaleista. Kuinka pitkä tämä hetki on? Tiedä siitä ajasta sitten, mutta sivuun on menossa. Eiköhän Eerola ole vahvin korvaajaehdokas tällä hetkellä.
Viime vaaleissa Satakunnasta meni kaksi kokoomuslaista läpi. Santalan mukaan jos saataisiin yksi edustaja lisää, niin sitten hän voisi olla se. Taikka kiilata siihen kahden joukkoon. Mun käsittääkseni aivan mahdollista.
Il Tempo Gigante kirjoitti:No jopas.
Ma olen ymmärtänyt, notta Santalan työsuhde Lukon kanssa olisi tällä erää ohi, pääsi hän sitten eduskuntaan tai ei.
Ilmeisesti olen taas kerran kuvitellut asioita.
Il Tempo Gigante kirjoitti:Ma olen ymmärtänyt, notta Santalan työsuhde Lukon kanssa olisi tällä erää ohi, pääsi hän sitten eduskuntaan tai ei.
Kiinteistöpuolen hommistahan tulevaisuudessa Santala jutteli, kun ilmoitus poislähdöstä toimarin paikalta tuli julkisuuteen. Taitaa sitten olla niin, että Mellilän kunnantalo vaatii peruskorjauksen tai kokonaan uuden talon, koska sinne pyrkii hommiin.Roku kirjoitti:Uuden Rauman mukaan Jykke Santala hakee Mellilän kunnanjohtajaksi.
Aeroman kirjoitti:Kiinteistöpuolen hommistahan tulevaisuudessa Santala jutteli, kun ilmoitus poislähdöstä toimarin paikalta tuli julkisuuteen. Taitaa sitten olla niin, että Mellilän kunnantalo vaatii peruskorjauksen tai kokonaan uuden talon, koska sinne pyrkii hommiin.
Uusi Rauma kertoo jutussaan lyhyesti, että neljä kandinaattia on päässyt jatkoon paikasta Mellilän kunnanjohtajaksi, eikä Santala kuulu siihen porukkaan. Kaikki jatkoon selvinneet omaavat suuremmat kokemukset toimen suhteen, mitä Santalalla on.RaLu kirjoitti:Noihin voi aina hakea, mutta todennäköisyys tulla valituksi voi olla aika pieni.
wild wild west kirjoitti:3-5 varteenotettavaan uskalikkoon.
.........................
Nimistä ei Rauno puhu mutta varmoja hakijoita lienevät ainakin Eerola ja J.Tamminen.
paze kirjoitti:Varteenotettava ja J.Tamminen samassa yhteydessä. Ei voi olla mahdollista edes Raumalla.
Jos on niin, onnea vaan!