Viestin lähetti Maxwell
Heitäänpä tähän villi kortti.
Miten olisi A-nuorten valmentaja Timo Elo? Hän on kuitenkin tehnyt kaukalopallo liigassa 3 pistettä per peli.
A-nuorten pelin tason heittely kauden mittaan kertoo jotain myös valmennuksesta, joten ei kiitos. Eiköhän Urama ja Makkonen ole kuitenkin edellä listalla.
Viestin lähetti Maxwell
Heitäänpä tähän villi kortti.
Viestin lähetti Oloneuvos
Kunhan ei Tamin Audista olisi loppunut bensa juuri Äijänsuon kohdalla... ;)
Viestin lähetti H-katsomo
Rautakorven irtisanoutumisen myötä vapautuu uskoakseni huomattava määrä pelimerkkejä, joten seuraaja ei varmasti ole niitä kaikkein pienipalkkaisimpia. Oma suosikki on ehdottomasti Pappa Jursinov oli sopimus Sveitsiin tai ei.
Keitäs niitä silloin viime marraskuussa palloili Lukko-Hifk pelissä niin sanotusti varmoina Lukon miehinä?
Makkonen on valmentanut ykkösenä liigassa tasan yhden ottelun. Ässät - lukko vuonna 1996, kun VPK siirtyi sivuun valmentajan tehtävistä ja ennen Tammisen valintaa ykköseksi. Pelin tuloksesta ei ole muistikuvaa, koska olin itse silloin työkomennuksella Tampereen UET raveissa, mutta veikkaan että tappioputki jatkui vielä silloin...Viestin lähetti L4E
Mako olisi kokeneenpana ykkönen(eihän hänelläkään ole kokemusta liigasta ykkösenä olemisesta)
Viestin lähetti korkki
Makkonen on valmentanut ykkösenä liigassa tasan yhden ottelun. Ässät - lukko vuonna 1996, kun VPK siirtyi sivuun valmentajan tehtävistä ja ennen Tammisen valintaa ykköseksi. Pelin tuloksesta ei ole muistikuvaa, koska olin itse silloin työkomennuksella Tampereen UET raveissa, mutta veikkaan että tappioputki jatkui vielä silloin...
Viestin lähetti korkki
Makkonen on valmentanut ykkösenä liigassa tasan yhden ottelun. Ässät - lukko vuonna 1996, kun VPK siirtyi sivuun valmentajan tehtävistä ja ennen Tammisen valintaa ykköseksi. Pelin tuloksesta ei ole muistikuvaa, koska olin itse silloin työkomennuksella Tampereen UET raveissa, mutta veikkaan että tappioputki jatkui vielä silloin...
Viestin lähetti masaman
Suurta ironiaa elämän vittumaisuudesta on voinut kokea näinä viime päivinä, mutta nyt on ainakin se tullut koettua, että vaikka olisi mistä päin tahansa Suomesta kotoisin niin ei välttämättä kannata luottaa hänen sanaansa... Miksi muuten olisi puhunut ensi kaudesta ynnä muista, jos mielessä pyörii Ruatti ja muut rahapaikat... [/B]
Viestin lähetti masaman
Ei voitane muuta sanoa kuin, että aikamoisen kuoliniskon JR Lukolle antoi...
Millä neuvotella pelaajan kanssa, jos ei ole nimeä valmentajalle? Entäs Yli-Torkon ja Bruunin tilanne? Miehet tulevat tänne Rautakorven pyynnöstä ja mies itse lähtee menemään?
Viestin lähetti L4E
Mutta osaako [Urama] suuttua ja olla kovana, se kyllä epäilyttää.
Hyvä! Toivottavasti näin on.Viestin lähetti Junskeri
(Näin chat-viestinä..)
Kyllä osaa. Todellakin.